جدایی «رابرت دنیرو» از همسرش پس از ۲۰ سال زندگی مشترک پر فراز و نشیب و جنجالی

مطالب عمومی سری اول

رابرت دنیرو و همسرش پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، ً به انتهای خط رسیدن. به گفته یه منبع نزدیک به این دو، دنیرو ۷۵ ساله و همسرش، گریسای واتر، ۶۳ ساله دیگه در کنار هم زندگی نمی کنن. براساس گزارش Page Six این دو در هفته های آینده جدایی رسمی خود رو اعلام می کنن. ستاره «گاو عصبانی» (Raging Bull) روز دوشنبه در مراسم MoMa  در نیویورک سیتی روی فرش قرمز حاضر شد در حالی که همسرش در کنار اون قرار نداشت. دنیرو و همسرش که قبلاً مهماندار هواپیما بوده دارای دو بچه هستن: الیوت، ۲۰ ساله و هلن، ۶ ساله. البته این اولین جدایی این زوج، که در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردن، نیس.

دو سال بعد از ازدواج، دنیرو واسه طلاق درخواست داد اما پس از درگیریا بر سر گرفتن حضانتشان، این قضیه هیچ وقت پایانی نشد.
این زوج در آخر دوباره به هم ملحق شدن و در سال ۲۰۰۴ دوباره در حضور دوستائی مانند مارتین اسکورسیزی، مریل استریپ و بن استیلر عروسی کردن. دنیرو در سال ۱۹۸۷ باای تاور که تو یه رستوران مشهور در لندن (Mr. Chow) کار می کرد آشنا شد و علاقه این دو ازدواجشون رو به دنبال داشت. رابرت دنیرو همیشه در مورد صحبت در مورد رابطه اش با گریس شدیدا با احتیاط بوده اما هر دو در مورد عقایدشون و به خصوص تاثیر واکسیناسیون بر ابتلای پسرشون به اوتیسم صحبت کردن.

رابرت دنیرو در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۷ در تشریح این که چیجوری به قول همسرش، پسرشون یه شبه و بعد از انجام واکسیناسیون تغییر کرد اینجور گفته: «واکسنا واسه افراد خاصی که آسیب پذیری بیشتری دارن خطرناک هستن. به نظر نمی رسه کسی بخواد به این موضوع اشاره کنه یا می گن که در این باره تحقیق کرده و این موضوع رد شده که ً اینطور نیس.
افراد زیادی وجود دارن که میان و می گن بچه من یه شبه دچار تغییر شد.
من دیده ام که چه اتفاقی میفته، من باید کاری می کردم و نکردم. در این مورد چیزیایی بسیار بیشتر از اون چیزی که در ظاهر می بینین هست، باور کنین».

دنیرو قبلاً در سال ۱۹۷۶ با بازیگری به نام دیان ابوت ازدواج کرده و تا سال ۱۹۸۸ در کنار اون زندگی می کرد.
این دو دارای یه بچه پسر به نام رافائل شدن که در سال ۱۹۷۶ بدنیا اومد. دنیرو هم اینکه دختر ابوت از رابطه قبلی اش که درنا نام داشت رو هم به فرزندی قبول کرد.
بازیگر سرشناس هالیوود، از ازدواجش با توکی اسمیت هم دو بچه داره: دو پسر دوقلو به اسمای آرون و جولین. دنیرو در سال ۲۰۱۳ در مورد احساساتش تو یه برنامه تلویزیونی با کیتی کوریک صحبت کرد.

ستاره فیلم «راننده تاکسی» که راز داشتن زندگی مشترک خوشحال به شرط «دادنا و گرفتنای فراوون و موندن پای صحبتا و عقایده چون در این صورت می تونین احترامی که در اول داشتین رو حفظ کنین». با این وجود، اون در مصاحبه با ایندیپندنت در سال ۲۰۱۴ پیشنهادای با احتیاط ای رو گفت و گفت: «تنها چیزی که می گم اینه که اگه ازدواج کردین، راحت تر اینه که بچه دار نشید چون اگه قرار باشه جدا شید این موضوع [نداشتن بچه] زندگی رو براتون آسون تر می کنه».