موقع انتخاب چاپخانه خوب اشتباه نکنید !!!

برگزیده

 

نکته اول: هزینه کم در تبلیغات

چاپ بروشور تحریر ۸۰ گرم در ما روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

مشخصات چاپ لیبل شیشه ای گرد :

چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم گرم همواره پر طرفدار ترین و پرسفارش ترین محصول چاپ بروشور این مرکز می باشد و عموما بروشور های مورد استفاده در مراکز و یا درون بسته کالا ها از این جنس کاغذ می باشد.
کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته

هزینه ۵۰۰۰ عدد سربرگ کتان ۱۲۰ گرم +A*

مشخصات کلی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد

طلاکوب 9×6 دورگرد

درخواست شاسی یا پلکسی ۱۰x۱۵ برای عکس ها

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم

برخی از طراحان براین عقیده هستند که وجود یک طراحی معنا دار ممکن است بیشتر مشتری را به سمت خودش جذب کند زیرا اعتقاد دارند با درگیر کردن ذهن مشتری به طراحی خودشان آن مشتری می تواند غرق در دنیای کسب کار آنها بشود. در نتیجه برخی از طراحان اقدام به این نوع طراحی در حوزه تبلیغات خود می کنند و می بینید در چاپ بروشور ، چاپ تراکت و یا چاپ بنر کسب و کار خودشان از این متد نیز استفاده می کنند.
چاپ کارت ویزیت بافت دار طرح چرم در سرعت چاپ ۱۶ روزکاری چاپ و به صورت یکرو و دورو در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

ابعاد پدموس : 25×19.5 سانتیمتر

اولین اصل در امر طراحی این است شما رزلوشن طراحی خودتان را در حالت 300 قرار بدهید.
بسیار از شرکت ها براساس اون خدماتی که ارائه می دهند سعی میکنن طرح خودشون رو براساس اون خدماتی که قرار است ارائه بدهند طراحی بکنند. مثلا شرکت های فروش لاستیک سعی میکند کارت ویزیت خودشون را بصورت گرد طراحی بکنند و یا شرکت های ماشین فروشی کارت ویزیت خودشون را بصورت شکل ماشین طراحی میکنن.

آشنایی با انواع کاغذ عکس

لیوان سفید سرامیکی

کلیه لیبل های بالا با روکش سلفون براق که روی محصول کشیده می شود چاپ و ارسال می شوند.

هزینه سربرگ و سرنسخه A5 کارتی 140 گرم :

زمان تحویل چاپ روی سویشرت مشکی

مقالات متعددی در خصوص بهترین کاغذ چاپ عکس در این سال ها منتشر شده است. بحث های مختلفی در خصوص این مورد که آیا کیفیت چاپ عکس در وضوح و بهتر دیده شدن عکس دارد یا موارد دیگر. در مورد چاپ عکس یا چاپ عکس روی شاسی همیشه سه فاکتور اصلی وجود دارد فاکتور اول نوع پرینتر یا دستگاه لابراتوار می باشد. این فاکتور بسیار با اهمیت در چاپ عکس می باشد زیرا هرچه کیفیت این فاکتور بهتر و به اصطلاح دستگاه نو تر و جدید تر باشد خروجی کار بشدت مطلوب تر و با ارزش تر می شود. فاکتور دوم جوهر بکار رفته در پرینتر می باشد که این مورد هم بسیار با اهمیت و ضرروی در مطلوب بودن چاپ عکس خواهد داشت.

زمان تحویل چاپ روی تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

ماگ طرح لوگوی باشگاه پرسپولیس برای طرفداران پرو پا قرص تیم محبوب پرسپولیس

مشخصات کلی چاپ پازل A5 قابدار

روش چاپ روی تیشرت مشکی جودون یقه دار

روش چاپ روی لیوان قاشقدار رنگی

هم اکنون کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند و شما مشتریان گرامی در صورتی که فایل چاپی خود را دارید می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش نمایید و در صورتی که فایل و یا طراحی برای چاپ ندارید می توانید روی کمک متخصصان و طراحان مجموعه حساب کنید و از طریق همان فرم سفارش آنلاین و انتخاب گزینه نیاز به طراحی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تیشرت مشکی و سفید پنبه ای

خلاصه ماگ زیبای یلدا

مشخصات کلی لیوان اکلیلی

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته دورگرد

یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش برای تبلیغات رسمی و موثر و همچنین اعتبار بخشی به یک کاندیدا داشتن و ایجاد یک وب سایت رسمی منسوب به آن کاندیدا می باشد.داشتن یک وب سایت بسیاری از هوداران می توانند از مطالب منسوب به آن کاندیدا را از آن سایت دریافت بکنند. اعلام برنامه های نامزدها ، صحبت های انتخاباتی ، شعارها ، بهترین تصاویر با کیفیت که هر ستادی در هر محله و شهر به راحتی می تواند به آن تصاویر دسترسی پیدا بکند و اقدام به چاپ و توزیع تصاویر در شهر خود بکند. اخبار موثق و تاییدیه ها و تکذیبیه ها به راحتی می توانید از طریق وب سایت رسمی هواداران خودتان را آگاه بکنید و هرگونه شایعه علیه خودتان را می توانید از این تریبون رد بکنید.
چاپ کارت ویزیت لمینت براق دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

لیست قیمت لیوان دسته قلبی رنگی

بروشور لوکس سایز گسترده A4

کارت ویزیت پی وی سی برفکی نیمه شفاف

ما قصد داریم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور کامل برای شما تشریح بکنیم و با نشان دادن انواع ایده های تولد و توضیح دادن درباره آنها بتوانیم شما را راهنمایی بکنیم که بتوانید به راحتی یک جشن تولد زیبا و قشنگ و با عین حال به یادماندنی برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

روش چاپ روی لیوان سفید سرامیکی

چاپ پازل A3 قابدار

معرفی لیبل شیشه ای

کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

قیمت چاپ عکس به تومان می باشد.

 

تیشرت ملانژ

در مقایسه با کارت پستالها و سایر موارد چاپی ، بروشورها می توانند از طریق سیستم های پستی به مشتریان خود ارسال بشود و درب محل بروشور شما را تحویل بگیریند. این ویژگی های چند منظوره باعث می شود شما تصمیم به چاپ بروشور ارزان بگیرید زیرا بروشور این قابلیت را دارد که همه خدمات بخش های مختلف سازمان شما در آن گفته بشود و برای مشتریان شما به راحتی ارسال بشود.
زمان، تاریخ ، محل و…
برخلاف بنر که مبتنی بر مکان می باشد اما تراکت فوری و یا بروشور تبلیغاتی امکان توزیع در مکان مشخص و افراد خاص می باشد. البته شما می توانید بصورت گسترده تبلیغات تراکت یتون رو انجام بدهید ولی ممکن است هم زمان و هم هزینه را از دست بدهید.
کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

روش چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی

برای تدارک یک جشن تولد رنگی داشتن تم تولد خیلی کمک‌کننده می‌باشد.اگه کارتون مورد علاقه فرزند شما فروزن هست پس در خرید این تیشرت درنگ نکنید

هزینه چاپ پرچم تشریفات لمینت*

فنجان سفید سرامیکی

نکته دوم: آماده سازی و بازخورد سریع
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سوسماری دورصاف +A*
صرف این که کارت ویزیت ها به طور کلی به یک هدف می پردازند ، به این معنی نیست که همه کارت ویزیتها به طور یکسان ایجاد می شوند. تعدادی از نکات طراحی وجود دارد که باید شما در امر طراحی نکات آن را رعایت بکنید زیرا هرچه که ما از اهمیت داشتن کارت ویزیت برای شما مطالبی را بیان بکنیم ولی کارت ویزیت شما طراحی زیبا و خاصی نداشته باشد در نگاه اول به مخاطبین شما تاثیر بسیار زیادی میگذارد در نتیجه سعی کنید در طراحی کارت ویزیت خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا نگاه اول برای هر مخاطب بیشترین اهمیت را دارد.

نوع روکش: سلفون مات و یا براق

کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی به صورت ۸ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
هزینه فاکتور قبضی تک برگی دسته چکی :
چاپ روی تیشرت بچگانه در این مرکز به 3 صورت سفید اسپان و مشکی و سفید پنبه ای انجام می شود. تیشرت سفید اسپان از جمله تیشرت های بسیار زیبا برای نوزادان دلبند شما میباشد. شما همواره می توانید تصوی فرزندتان و یا شخصیت کارتنی مورد علاقه فرزندتان را به صورت تک سفارش دهید و با کمترین هزینه فرزند خودتان را غافلگیر کنید. چاپ روی تیشرت بچگانه بسیار شفاف و زنده خواهد شد. برای کسب اطلاعات می توانید را مطالعه بفرمایید.
تذکر : همکاران ما همواره با توجه به تجربه و مهارت خود بهترین روش ارسال را به شما بزرگواران پیشنهاد می دهند ولی در نهایت این شما هستید که مشخص می فرمایید به چه شیوه ای بسته ها را برای شما ارسال کنیم.

گام اول : حذف پس زمینه

 

 

 

تابلو پلاک