عجیب ترین استخر هتل ها در گوشه و کنار جهان

مطالب عمومی سری اول

دلایل انتخاب هتل واسه افراد جورواجور، فرق داره.

بعضی دوست دارن مکان اقامتشان در طول سفر یه هتل لوکس با امکانات خاص باشه و بعضی هم فقط به امکانات تفریحی اون مثل استخر فکر می کنن.

اگه جزو گروه دوم هستین، شاید این مطلب براتون بسیار جذاب میشه چون در اون به معرفی هتلایی پرداخته شده که عجیب ترین و باحال ترین استخرها رو دارن. از تونل کوسها در دبی گرفته تا استخر در غاز زیرزمینی یوتا.

La Purificadora

این استخر در Puebla در مکزیک واقع شده و در گذشته کارخانه تصفیه آب بوده.
استخر شیشه ای نامبرده تموم دور و بر رستوران هتل رو محاصره کرده و از طرفی دیگه هم به مرکز شهر مشرفه. جالبه بدونین که این هتل و استخر اون در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده.

Grand Hotel Tremezzo

هتل برزگ Tremezzo در ایتالیا هم استخری شناور روی خلیج کومو داره و مسافران می تونن میان شنا کردن درون آب استخر یا آب خلیج، هر کدوم که باب میلشون بود رو انتخاب کنن.

Indigo

استخر هتل Indigo در طبقه ۲۹ واقع شده و کامل شیشه ایه طوری که می تونین هنگام شنا در این ارتفاع، حرکات آدما و ماشینا رو ببینین.

Homestead

مسافران می تونن در تفرجگاه Homestead در استخری که به سیستم گرمایش آب مجهزه شنا کنن. این استخر تو یه غار زیرزمینی در پارک سیتی در یوتا واقع شده.

Four Seasons Safari Lodge

یکی از بهترین استخرهای هتل در دنیا به هتل سافاری چهار فصل در پارک ملی Serengeti در تانزانیا تعلق داره که هنگام شنا می تونین فیلا و زرافهایی که از مقابل شما عبور می کنن رو ببینین.

Hanging Gardens Bali

باغای آویزون بالی یکی از نفس‌گیرترین و جذاب ترین چشم اندازه ها رو دارن و حالا تصور کنین بر فراز همه این زیباییا و درختا، یه استخر دو طبقه هم ساخته شده باشه! مطمئنا شنا کردن در اینجور فضایی یکی از رویایی ترین تجربه های هر گردشگری حساب می شه.

Hotel Chocolat

استخر هتل شکلات در جزیره سنت لوسیا از کواترز مشکی ساخته شده و به کوه آتشفشون Petit Piton چشم انداز فوق‌العاده زیبایی داره.
لذت بردن از آب تنی در آبای تمیز این استخر و تماشای مناظر دور و بر چیزی نیس که بتونین در هر جایی اونو تجربه کنین.

Hotel Unique

استخر موجود در هتل یونیک در سائوپائولو در برزیل هم جذابیت خاص خود رو داره، به این صورت که رنگ اون قرمز بوده و سیستم صوتی مخصوصی در زیر آب داره.

W Miami

استخر هتل W Miami حدود ۶۵ متر طول داره و به این دید این جوری انگار انگار هیچوقت تموم نمی شه.
اینو هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین، چشم انداز زیبایی هم به خلیج رو به روی خود داره.

Ma’In Hot Springs Hotel

استخر این هتل که در اردن واقع شده در واقع استخر آب گرم طبیعیه و آب گرم از دل کوه به درون استخر ریخته و گردشگران می تونن لذت شنا در اونو تجربه کنن.

Oberoi Udaivilas Hotel

این هتل قشنگتر و خوشرنگ در هند واقع شده و همه فضای دور و بر اونو استخر محاصره کرده طوری که مسافران می تونن مستقیما از اتاقای خود وارد اون شده و شنا کنن. هم اینکه، از این استخر میشه رودخانه Pichola رو هم دید.

Standard Hotel Downtown LA

هتل Standard Hotel Downtown LA در لس آنجلس در پشت بام خود استخری داره که از اونجا میشه شهر رو تماشا کرده و از موسیقی زنده ای که در اون برگزار می شه، لذت برد.