پکیج لورچ – اسپلیت ایران رادیاتور – شوفاژ بوتان – سینا قانعی

عمومی

ویژگی های شوفاژ بوتان

خرید پکیج لورچ را معمولا هر فردی که آشنا با پکیج ها است پیشنهاد می کند. در این مقاله به ویژگی های اسپلیت ایران رادیاتور و شوفاژ بوتان نیز می پردازیم که هرکدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.

پکیج لورچ

هنگام انتخاب یک پکیج جدید، مهم است که نوع سوخت یا منبع انرژی مورد استفاده را در نظر بگیرید، از جمله در دسترس بودن و هزینه آن. سوخت استفاده شده توسط سیستم گرمایش آب نه تنها بر هزینه های عملیات سالانه بلکه بر اندازه و کارایی انرژی آبگرمکن نیز تأثیر می گذارد.

 

بررسی گزینه های پکیج بر اساس نوع سوخت

نوع سوخت و در دسترس بودن آن در منطقه شما ممکن است انتخاب پکیج شما را محدود کند. در زیر لیستی از گزینه های پکیج بر اساس سوخت یا منبع انرژی آمده است:

 

برق

به طور گسترده در ایالات متحده برای ذخیره سازی معمولی، بدون مخزن یا نوع تقاضا، و پکیج های پمپ حرارتی موجود است. همچنین می‌توان از آن با سیستم‌های گرمایش آب و فضا، که شامل کویل بدون مخزن و آبگرمکن غیرمستقیم است، استفاده کرد.

 

نفت سیاه

در برخی از مناطق ایالات متحده برای سوخت پکیج های ذخیره سازی معمولی و سیستم های گرمایش آب و فضا به صورت غیرمستقیم موجود است.

 

گاز طبیعی

در بسیاری از مناطق ایالات متحده برای سوخت آبگرمکن های معمولی ذخیره سازی و تقاضا (بدون مخزن یا آنی) و همچنین سیستم های ترکیبی آب و گرمایش فضا، که شامل کویل بدون مخزن و آبگرمکن های غیرمستقیم است، موجود است.

 

پروپان

در بسیاری از مناطق ایالات متحده برای سوخت‌رسانی به پکیج های ذخیره‌سازی و تقاضای معمولی (بدون مخزن یا آنی) و همچنین سیستم‌های گرمایش آب و گرمایش فضا به صورت غیرمستقیم موجود است.

اسپلیت ایران رادیاتور

هیچ چیز بهتر از تهویه مطبوع در یک روز گرم نیست – و این فناوری مدام سردتر می شود. جدیدترین واحدهای تهویه مطبوع دارای نمایشگرهای دیجیتال، تایمر، کنترل از راه دور و حتی فن های “هوشمند” هستند که به طور خودکار سرعت را برای حفظ دمای دلخواه تنظیم می کنند. همچنین نسبت به واحدهایی که چند سال پیش ساخته شده‌اند، ساکت‌تر، کم مصرف‌تر و نصب و نگهداری آسان‌تر هستند.

چهار نوع اصلی از واحدهای تهویه مطبوع وجود دارد. آن ها هستند:

 

تهویه مطبوع پنجره ای

رایج ترین نوع تهویه مطبوع یک واحد نصب شده روی پنجره است که به طور موقت در یک بازشوی پنجره قرار می گیرد. اگر خانه شما در منطقه ای با دمای متوسط قرار دارد، می توانید یک واحد خنک کننده یا یک واحد سرمایش/گرمایش برای گرمای اضافی خریداری کنید. اگر در شمال زندگی می کنید، خوب است که واحدها را در پایان فصل هوای گرم حذف کنید.

 

کولرهای دیواری

این تهویه مطبوع با اتصال یک آستین فلزی از طریق دیوار و لغزش در شاسی AC از داخل به طور دائم نصب می شوند. واحدهای دیواری نیز در انواع خنک کننده یا سرمایش/گرمایش عرضه می شوند.

 

نکات مثبت:

  • از نظر زیبایی شناسی جذاب
  • نسبت به واحدهای پنجره ایمن تر مناسب است
  • مانع نور خورشید نمی شود
  • بدون نیاز به ذخیره سازی خارج از فصل

 

معایب:

نصب ممکن است پرهزینه باشد – باید یک دهانه را از دیوار بیرونی برش دهید و واحدهای بزرگتر ممکن است نیاز به نصب یک خط اختصاصی 220 ولت داشته باشند.

 

شوفاژ بوتان

خرید شوفاژ ساده نیست. اما می تواند باشد. تعداد زیاد گزینه ها و طرح ها می تواند انتخاب شوفاژ را کمی دردسرساز کند. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب یک شوفاژ با پیوندهایی به اطلاعات بیشتر در هر بخش است.

 

نحوه انتخاب شوفاژ

هنگام انتخاب شوفاژ خود، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید گرم شود. برای این کار 3 گزینه دارید:

شوفاژ های حرارت مرکزی

رادیاتور حرارت مرکزی رادیاتور معمولی شماست. اساساً یک ظرف فلزی است که با آب گرم پر می شود که توسط دیگ گرم می شود. سپس آن گرما با سرعتی که به متریال، اندازه و طراحی آن بستگی دارد به خانه شما می رود.

 

شوفاژ های برقی

همانطور که می توانید حدس بزنید رادیاتورهای الکتریکی یک ظرف پر از مایع (اغلب ترمو سیال) هستند که توسط یک عنصر الکتریکی گرم می شود. همه آنها از نزدیکترین پریز برق شما تغذیه می شوند یا مستقیماً به منبع اصلی شما متصل می شوند.

 

شوفاژ دوگانه سوز

به طور معمول یک رادیاتور گرمایش مرکزی استاندارد با یک “عنصر گرمایش تابستانی” با برق اصلی در آن قرار داده شده است. این به شما امکان می دهد رادیاتور را با استفاده از برق گرم کنید، حتی اگر گرمایش مرکزی شما خاموش باشد. این روش گرمایش برای رادیاتورهای حوله ای عالی است.

 

شوفاژ های تک پنلی

پنل های منفرد (به جای آنها به عنوان “ظروف آب گرم” فکر کنید) رادیاتور اصلی شما هستند. یک پانل منفرد که روی دیوار نصب شده و رو به بیرون به داخل اتاق است. همچنین ممکن است برای مساحت بیشتر به چندین ستون تقسیم شود – اما همچنان یک پانل واحد است. پانل های تک باریک تر هستند و به دیوار نزدیک تر از دوبل می شوند.

شوفاژ های دو پنل

رادیاتورهای دو پانل دو پانل تکی هستند که روی هم قرار گرفته اند (تقریباً دوبرابر قدرت) و روی دیوار شما نصب می شوند. آنها می توانند در نهایت دور از دیوار شما بیرون بیایند – اما در برخی از طرح ها، این ممکن است چیز خوبی باشد.

شوفاژ های افقی

رادیاتورهای افقی شکل استاندارد شما پهن تر از آن چیزی هستند که بلندتر هستند. در همه جا و معمولاً زیر پنجره یافت می شود (به طور سنتی برای گرم کردن هوای سرد).

از نظر طراحی گزینه ایمن، شوفاژ سفید معمولی شما در همه جا قرار می گیرد. رایج تر، انتخاب بیشتر، ارزان تر.

اگر خواندن این مقاله برای شما جذاب بوده و یا به دنبال خرید یکی از این موارد هستید، به وب سایت hc4s.shop مراجعه کنید.