بررسی چند مدل برند معروف اره برقی

برگزیده

اره برقی هیوندای:

هلدینگ هیوندای در سال 1947 میلادی در کشور کره جنوبی توسط چانگ جو یونگ تاسیس شد و از سال 1954 شروع به تولید محصولات متنوع در صنایع مختلف کرد. هیوندای امروزه توانسته است پس از 6 دهه فعالیت با رعایت استانداردهای بین المللی و به کار گیری تکنولوژی روز در تولید محصولات خود به برندی معتبر و قابل اعتماد در جهان مبدل شود.

برند هیوندای امروزه در حوزه تولید ابزار آلات باغبانی و کشاورزی همچون علف زن، سمپاش، تیلر و انواع  اره برقی  یک نام قدیمی و پر آوازه در بازار ایران محسوب می شود و از همین رو با ارائه کیفیت بالا و طول عمر مناسب، مصرف کنندگان ایرانی از تجهیزات باغبانی و کشاورزی هیوندای استقبال شایان ذکری کرده اند.

  • کیفیت خوب اره زنجیری هیوندای!

کیفیت جز جدانشدنی محصولات هیوندای است. در واقع اکثر تولیدات هیوندای دارای کیفیت قابل قبول و رضایت بخشی هستند. اره برقی هیوندای نیز دارای کیفیت بالا در ساخت و عملکرد هستند. هیوندای برای تولید محصولات خود شعار “رضایت مشتری نماد کیفیت و کیفیت هدف اصلی هیوندای” را مدنظر قرار داده است. شعاری که در عمل نیز تا حد زیادی به تحقق رسیده است.

  • کیفیت خوب اره زنجیری هیوندای!

کیفیت جز جدانشدنی محصولات هیوندای است. در واقع اکثر تولیدات هیوندای دارای کیفیت قابل قبول و رضایت بخشی هستند. اره موتوری هیوندای نیز دارای کیفیت بالا در ساخت و عملکرد هستند. هیوندای برای تولید محصولات خود شعار “رضایت مشتری نماد کیفیت و کیفیت هدف اصلی هیوندای” را مدنظر قرار داده است. شعاری که در عمل نیز تا حد زیادی به تحقق رسیده است.

  • استاندارد و مطابق فناوری های روز دنیا اره زنجیری هیوندای

اره موتوری هیوندای مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است. در نتیجه از بابت مشخصات و کارایی دستگاه می توان اطمینان خاطر داشت. ضمن آن که علاوه بر درنظرگیری استانداردها، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و قابلیت های مناسب، اره برقی هیوندای را بیش از پیش شناخته شده و مطرح نموده است.

عاملی که سبب استقبال خوب مشتریان به منظور انتخاب و خرید این تجهیزات گردیده است.

 

اره برقی رونیکس:

شاید برجسته ترین مزیت محصولات رونیکس از جمله اره برقی رونیکس را کیفیت بسیار خوب و قابل قبول آن ها دانست. رونیکس سعی کرده تا اره برقی های خود را با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید نماید. در نتیجه این تجهیزات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و به گفته خود شرکت، رونیکس آخرین ابزاری است که به خرید آن نیاز پیدا خواهید کرد!

رونیکس یکی از بهترین مارک های پیشرو در صنعت ابزار ایران است. رونیکس دارای ابزارهای متنوعی در زمینه ابزار است ، اره RH-3604 نمونه ای از محصولات این شرکت است. رونیکس موفق شده با ارائه محصولات با کیفیت ارتباط عمیقی بین علم و بازار برقرار کرده و بازار خوبی را برای محصولات خود فراهم کند.

 

اره برقی اشتیل:

بدون تردید، کیفیت بالای اره زنجیری های اشتیل بیش از هر عامل دیگری خودنمایی می کند. این کیفیت در ساخت قطعات و بدنه به صورت یکپارچه لحاظ شده است. چه در ظاهر و چه در بخش های داخلی همچون موتور، کیفیت تولیدات بسیار بالاست.

همان گونه که بیان شد شرکت اشتیل نزدیک به 100 سال است که در زمینه تولید انواع وسایل و تجهیزات صنعتی فعالیت دارد. نزدیک به 50 سال هم تولید اره برقی های اشتیل به شکل حرفه ای دنبال می شود.

لذا این تجربه و سابقه سبب شده تا محصولات تحت نظارت و استاندارهای بهتری تولید شوند. بدون شک تجربه شرکت و مجموعه سازنده از جمله عوامل مهم در خرید هر نوع محصول و دستگاه محسوب می شود.

در طراحی اره موتوری و اره برقی اشتیل از خلاقیت بالایی در مکانیزم کار با هدف عملکرد بالا، راحتی کار و وزن کم بهره گرفته شده است. اره های سبکتر برای کاهش تراکم بوته ها و برش چوب جهت سوزاندن مناسب است. این اره ها در انواع موتور بنزینی دو زمانه و برقی و شارژی طراحی شده اند. اره برقی اشتیل بسیار کم سر و صدا بوده و برای کار در کارگاه و مناطق مسکونی حیاط و باغچه توصیه می شوند و در صنایع ساخت مبل و منبت کاری و مجسمه سازی قابل استفاده هستند. اره شارژی اشتیل دارای باطری لیتیومی با دوام کم مصرف و قدرتمند با قابلیت کار از 30 دقیقه تا 1 ساعت می باشند. همچنین اره شاخه زنی و هرس اشتیل قابلیت هرس درختان تا ارتفاع 5 متر را دارا می باشد.

 

اره برقی زوماکس:

شرکت زوماکس از جمله مجموعه های تولیدکننده وسایل و تجهیزات کشاورزی همچون انواع اره برقی و دستگاه علف زن می باشد. این شرکت خوب چینی فعالیت خود را از سال 1985 آغاز نموده است. زوماکس از همان ابتدا با فعالیت مستمر در حوزه تحقیق و توسعه سعی نموده تا محصولات باکیفیت و مناسبی را روانه بازار نماید.

همچنین به منظور ایجاد توان رقابت با سایر برندها، قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی را از جمله اهداف مهم خود در تولید انواع اره برقی زوماکس قرار داده است. بدون شک زوماکس برای افرادی که قصد استفاده رایج از اره برقی داشته و از طرفی نمی خواهند هزینه سنگینی را پرداخت نمایند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

اره موتوری زوماکس در سایز های متنوع طراحی و ساخته شده است و مشتری در هنگام خرید اره بنزینی زوماکس ، آسان تر می تواند انتخاب کند ، در اینجا  اره موتوری زوماکس با  سایز تیغه هایی که بیشترین مصرف را دارند معرفی میگردد سایز های 35 ، 40 ، 45 ، 50 سانت که باید توجه  داشت که هرمقدار طول تیغه بیشتر می شود قدرت موتور استفاده شده بیشتر می شود .

مصرف کننده در هنگام خرید اره موتوری زوماکس در ابتدا باید بداند حجم کاری که میخواهد انجام بدهد چه مقدار است یا اینکه چه تنه هایی با چه قطر و ضخامتی میخواهد توسط اره بنزینی برش بدهد ، پس از این مرحله میتوان محصول مناسب را پیشنهاد داد ، یک راهنمایی ساده در مورد این مسئله این است که همیشه تیغه اره بنزینی را 5 سانتی متر بیشتر از قطر تنه درختی که قرار است برش بدهیم در نظر بگیریم برای مثال با اره زنجیری زوماکس با تیغه 40 سانت شما می توانید یک تنه 35 سانتی را برش بدهید.

 

اره برقی آگرو:

برند آگرو (Agro) یا آگروماشین یکی از برندهای داخلی است که در زمینه تولید انواع وسایل و تجهیزات کشاورزی همچون موتور برق ، کولتیواتور ، علف زن و اره برقی فعالیت می کند.

برخی از محصولات این برند، همچون اره زنجیری های آگرو ساخت کشور چین هستند. کیفیت خوب قطعات و بدنه در کنار قیمت مناسب و خدمات پس از فروش فعال نیز از ویژگی های برجسته اره برقی آگرو محسوب می شود.

اره موتوری آگرو دارای قابلیت های خوب و مناسبی برای استفاده مشتریان است. این امکانات در قیاس با قیمت محصول رضایت بخش و قابل قبول است. وجود سیستم روغن کاری خودکار، ظاهر زیبا، سرعت بالا، نحوه آسان کارکردن با آن از جمله این ویژگی هاست. ویژگی هایی که سبب بهره گیری بهتر از انوع اره برقی های آگرو خواهدشد.