لیست قیمت قفسه فلزی

برگزیده

قفسه فلزی

امروزه دکوراسیون و طراحی آن نقش مهمی در زیبایی فضا ایفا می کند، یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به چیدمان اتاق ها و مغازه ها ساختن قفسه با سایز مناسب و جنس با کیفیت است. از قفسه ها در ساخت و طراحی کمد دیواری، ویترین مغازه ها، قفسه های فروشگاه های زنجیره ای و انبار های کارخانه جات استفاده می شود.

همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود استفاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان استفاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است.

 

انواع مختلفی از لحاظ جنس و کاربرد قفسه ها در بازار وجود دارد که توسط مشتری خریداری و گاهی به صورت سفارشی ساخته می شود. بیشتر قفسه هایی که ساخته می شوند از فولاد پرسکاری شده هستند. این قفسه ها از فولاد ضد زنگ تهیه شده و میتوان گفت اصطحکاک و فرسایش آنها بسیار پایین است.

قفسه صنعتی و قفسه یک طرفه بیشترین کاربرد را در فروشگاه ها و مشاغل دیگر دارد. نوعی قفسه بندی هم وجود دارد که به نام قفسه راک شناخته شده است، این نوع قفسه برای اجسام سنگین با حجم بالا مناسب است،

در انبار های لوازم یدکی، ابزار آلات و تاسیسات از این نوع نصب میشود تا بتواند وزن این اجسام را تحمل کند. ابعاد قفسه راک، قاب، قفل و کف پوش در انواع مختلفی ساخته می شود، همین امر باعث می شود قیمت قفسه راک در هر سایز متفاوت باشد.

از ویژگی های قابل توجه در این نوع میتوان به سهولت دسترسی به تمام طبقات و گذاشت و برداشت ابزار ها اشاره کرد.

اولین موضوعی مهم و ضروری برای هر فروشگاه و کارخانه ای، تهیه و ساخت قفسه مناسب و مقاوم است که این امر بودجه مالی خاص خود را طلب می کند و باعث می شود قیمت روز قفسه برای صاحبان کسب و کار بسیار حائض اهمیت باشد.

ممکن است این تفکر ایجاد شود که هزینه این قفسه ها بسته به اندازه آن ها محاسبه می شود در حالی که این فکر فقط از یک جنبه صحیح است و از نگاه تولید کننده و طراح نکات مهم تری هم به چشم میخورد که باید رعایت شوند.

از نظر فنی نوع قفسه ای که برای یک انبار دارو طراحی و تولید می شود با نوع قفسه ای که برای یک شرکت خودرو سازی طراحی و ساخته می شود بسیار متفاوت است.

طراح با در نظر گرفتن نوع کار و محل قرار گیری انبار و اجناسی که در قفسه ها نگهداری می شوند جنس قفسه مورد نیاز را مشخص و آن را طراحی می کند. تمام این موارد قیمت اصلی قفسه را شامل می شود.

توصیه می شود برای انتخاب قفسه به طراحان مراجعه شود و رزومه تولیدات قبلی همراه با قیمت هایی که ثبت شده مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید.

گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است. وب سایت های مربوط به تولید کنندگان قفسه های فلزی گاهی وقت ها حراج هایی را برای مدت زمان کوتاهی اعلام می کنند که فرصت خوبی برای اشخاصی است که می خواهند خرید زیرقیمت داشته باشند.

قفسه فلزی قیمت بالاتری نسبت به سایر قفسه های چوبی، مشبکی و یا پی وی سی دارد، یکی از دلایل این تفاوت قیمت داشتن مقاومت بالا نسبت به سایر آن ها است.

مواردی هم وجود دارد که با بزرگ تر یا حتی کوچک شدن فضای انبار یا فروشگاه صاحبان آن ها قفسه های بلااستفاده را برای فروش ویژه معرفی می کنند، این برای اشخاصی که به تازگی کاری را شروع کرده اند فرصت بسیار مناسبی است.

به این دلیل که می توانند با هزینه ای نسبتا کم تر، انباز یا قفسه های مغازه و فروشگاه خود را تهیه و نصب نمایند. بسیاری از مراکز فروش قفسه های فلزی در تهران علاوه بر طراحی و تولید به فروش قفسه های زیر قیمت هم مشغول هستند.

مجموعه میزان کاران تولید کننده انواع رگال لباس و قفسه فلزی مفتولی یا پروفایلی
لیست قیمت قفسه فلزی

انواع قفسه بندی فلزی انبار

  • قفسه های فلزی ثابت و سنگین: این نوع قفسه بندی، دارای بالاترین مقاومت و استحکام به دلیل ثابت شدن آن بر روی زمین به کمک اتصالات مخصوص میباشد. در قفسه ثابت فلزی، امکان جابجایی قفسه ها وجود ندارد. از انواع مختلف این قفسه بندی میتوان به قفسه بندی پالت راک،پانل راک،درایوین،کانتی لور، مزنین و … اشاره نمود.
  • قفسه های فلزی متحرک و سبک: گروهی از قفسه های فلزی هستند که قدرت تحمل وزن در آنها پایین بوده و از آن ها جهت نگهداری و چیدمان کالاهای سبک استفاده میشود. همانطور که از نام این نوع قفسه بندی مشخص است، دارای ردیف های متحرک بوده و جهت استفاده در بایگانی ادارات و سازمان مناسب است.

مزایای قفسه های فلزی انبار

  1.  نصب و راه اندازی آسان
  2. مقاومت بالا بخش های مختلف سازه در برابر مواد خورنده و زنگ زدگی
  3. قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات و دهانه و عمق هر یک از ردیف ها
  4. قابلیت اجرا و نصب از کف تا سقف انبار و استفاده بهینه از فضای داخلی انبار
  5. استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و وزن سنگین کالاها
  6.  تنوع بالا در قفسه ها و قابلیت استفاده آنها در انبارهای مختلف