راهنمای انتخاب یک کلینیک معتبر برای جراحی زیبایی اندام

برگزیده

انجام عمل‌های جراحی زیبایی یکی از پرچالش‌ترین تصمیماتی است که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود بگیرد. انتخاب یک جراح مناسب و همچنین کلینیک معتبر، اولین و مهم‌ترین قدمی است که باید بردارید. چگونه با تحقیقاتی که انجام دادم توانستم به بیتا کلینیک اعتماد کنم؟ در این مرکز درمانی چه خدماتی ارائه می‌شود؟ در این مقاله از تجربیاتم به شما خواهم گفت.

موارد مهم دیگری در انتخاب یا عدم انتخاب یک پزشک برای جراحی زیبایی، عمل لیفت سینه، عمل حذف چربی‌های شکم و غیره نقش دارد، مواردی مانند سابقه پزشک، میزان تخصص و نمونه عمل‌های انجام شده از جمله مواردی است که باید حتما به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از خوبی‌های که کلینیک بیتا دارد را می‌توان تعداد عمل با درصد موفقیت بالا در نظر گرفت. دکتر پروانه منصوری تا روز عمل من بیش از 1000 عمل موفق در کارنامه خود ثبت کرده بود که یکی از اصلی‌ترین دلایل من برای انتخاب این کلینیک بود. در این مرکز خدمات جراحی زیبایی مختلفی نظیر جراحی شکم، عمل لیفت سینه و … انجام می‌شود.

انتخاب درست پزشک؛ اولین قدم برای سلامتی

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که برای انتخاب یک پزشک باید چه فاکتورهایی در نظر داشته باشید؟ اگر قصد عمل جراحی ترمیمی و یا حتی زیبایی را داشته باشید، حتما می‌دانید که یکی از چالش برانگیزترین موضوعات، انتخاب یک پزشک مناسب است! در این مقاله می‌خواهم به شما بگویم چگونه می‌توانید یک متخصص برای انجام امور مربوط به سلامتی خود پیدا کنید.

برای انتخاب صحیح و موفق یک متخصص، فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • راجع‌به سوابق تحصیلی و تخصص پزشک خود پرس‌وجو کنید.
  • از مراجعه کنندگان سابق این پزشک راجع‌به نحوه عملکرد او سوال کنید.
  • پزشکی که انتخاب می‌کنید باید دارای اعتبار و خوش نام باشد.
  • یک متخصص حرفه‌ای قبل از انجام هرگونه خدمات درمانی، در کنار مزایای این کار شما را از معایب و عوارضات آن نیز آگاه می‌کند.
  • متخصص باید دلسوز، متعهد و مسئولیت پذیر باشد.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که می‌تواند در انتخاب یک متخصص توانا کمک کننده باشد؛ اما موارد ذکر شده در قسمت قبل، مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که قبل از مراجعه به پزشک باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.

چگونه موفق شدم یک کلینیک خوش نام برای انجام عمل جراحی پیدا کنم؟

در ادامه این مقاله می‌خواهم از تجربیات شخصی که در رابطه با پیدا کردن یک کلینیک برای انجام عمل‌های زیبایی شکم، سینه و …  است برایتان بگویم! اگر کاندید انجام این عمل‌های زیبایی هستید به احتمال زیاد می‌دانید که پیدا کردن یک متخصص باتجربه در این زمینه کار چندان ساده‌ای نیست. عمل‌هایی چون لیپوماتیک، لابیاپلاستی، عمل جراحی زیبایی سینه و … جزو عمل‌های زیبایی به شمار می‌روند و به صورت مستقیم با زیبایی اندام شما در ارتباط هستند؛ بنابراین باید هنگام انتخاب متخصص حساسیت بیشتری به خرج دهید.

درصد موفقیت یک عمل تا حدود زیادی به پزشک و کلینیکی که قرار است در آن مرکز تحت عمل جراحی قرار بگیرید بستگی دارد. از همین‌رو توصیه می‌کنم به هیچ عنوان در انتخاب پزشک معالج خود عجله نکنید و راجع‌به مراکز مختلف تحقیقات لازم را انجام دهید. بیتا کلینیک یکی از کلینیک‌های معتبر انجام عمل‌های زیبایی لیپوماتیک، لابیاپلاستی و … است که با خیال راحت می‌توانید به آن اطمینان کرده و خدمات درمانی و زیبایی خود را به دکتر پروانه منصوری بسپارید.

آشنایی بیشتر با بیتا کلینیک و خدمات درمانی این مرکز

انجام بیش از هزار عمل جراحی موفق در این مرکز، یکی از افتخارات بیتا کلینیک است. دکتر پروانه منصوری، متخصص عمل‌های زیبایی شکم، سینه و اندام، با بیش از 18 سال سابقه درخشان در مراکز درمانی معتبر تهران مانند بیمارستان میلاد سرانجام با راه‌اندازی کلینیک درمانی خود و بهره‌گیری از بروزترین دستگاه‌های روز دنیا و کادری مجرب، آماده ارائه خدمات زیبایی به مراجعه کنندگان عزیز است.

خدمات قابل ارائه در بیتا کلینیک

اگر به دنبال یک کلینیک معتبر و تخصصی توانمند برای خدمات زیبایی اندام هستید، حتما سری به بیتا کلینیک بزنید. در ادامه به بررسی برخی از خدمات درمانی و زیبایی که در این مرکز ارائه می‌شود خواهیم پرداخت.

1.    جراحی زیبایی بدن در بیتا کلینیک

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که در این کلینیک و توسط جراح پروانه منصوری ارائه می‌شود، خدمات مربوط به جراحی زیبایی بدن است. جراحی شکم، انجام عمل لابیاپلاستی، ابدومینوپلاستی و یا تکنیک‌هایی مانند لیپوماتیک شکم از جمله جراحی‌های زیبایی بدن هستند که این روزها داوطلبان زیادی دارند. به همین خاطر باید در انتخاب جراح دقت زیادی داشته باشید.

https://bita.clinic/category/body-cosmetic-surgery/

2.    جراحی زیبایی سینه

یکی دیگر از خدماتی که در کلینیک بیتا ارائه می‌شود، جراحی زیبایی سینه و یا لیفت سینه است. مواردی چون بالا رفتن سن، بارداری، شیردهی و یا کاهش وزن ناگهانی همگی از مواردی هستند که تاثیر زیادی بر روی بافت سینه‎ها می‌گذارند. زمانی که سینه حالت افتاده پیدا می‌کند و فرم طبیعی خود را از دست می‌دهد، می‌توان با انجام لیفت سینه زیبایی را به بافت سینه برگرداند.

https://bita.clinic/category/breast-cosmetic-surgery/

لیفت سینه که ماستوپکسی نیز نام دارد در اثر بالا کشیدن سینه‌‎های افتاده، منجر به زیبایی دوباره سینه می‌شود. یکی از سوالاتی که معمولا در این باره پیش می‌آید این است که آیا جراحی لیفت سینه برای من مناسب است؟ این عمل جراحی چه تفاوت‌هایی با پروتز سینه دارد؟ مشاوره‌های قبل از عمل که در این کلینیک دریافت می‌کنید به تمامی سوالات و ابهامات ذهنی شما پاسخ می‌دهد.

3.    جراحی بیماری‌های مربوط به نشیمنگاه

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کلینیک بیتا، جراحی بیماری‌های مربوط به نشیمنگاه مانند بواسیر، هموروئید و یا کیست مویی است. بواسیر یک عارضه شایعی است که تقریبا 75 درصد از بزرگسالان آن را تجربه خواهند کرد؛ از همین‌رو داوطلبان انجام این عمل جراحی بیشتر هستند. در حال حاضر لیزر هموروئید، بهترین روش درمانی برای این عارضه است. اگر شما نیز دچار این عارضه شده‌اید می‌توانید در بیتا کلینیک تحت عمل جراحی قرار بگیرید.

چرا بیتا کلینیک را انتخاب کردم؟

با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو متوجه می‌شوید که تعداد مراکز درمانی و کلینیک‌های جراحی کم نیستند؛ اما آیا تمام این مراکز و کلینیک‌ها قابل اعتماد هستند؟ اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از عمل زیبایی خود بگیرید و عوارض جانبی کمتری را متحمل شوید، باید کلینیک معتبرتری را پیدا کنید. چرا بیتا کلینیک یک انتخاب مناسب است و چگونه می‌توانید به آن اعتماد کنید؟

·       برخورداری از متخصصان باتجربه

مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک کلینیک جراحی، برخورداری از پزشکان و متخصصان باتجربه است. بهره‌مندی بیتا کلینیک از کادری باتجربه، تضمین پشت سر گذاشتن عملی موفقیت آمیز است. رضایت بالای مراجعه کنندگان به این کلینیک و نتیجه رضایت بخش عمل‌های جراحی آن‌ها دلیل محکم دیگری بر اثبات این ادعا است. اگر می‌خواهید یک مرکز جراحی معتبر و یا جراح حاذق انتخاب کنید، پرس‌وجو کردن از بیماران سابق این مرکز یکی از بهترین روش‌ها است.

·       قبل از عمل مشاوره دریافت خواهید کرد

یکی دیگر از دلایلی که بیتا کلینیک را توصیه می‌کنیم، برخورداری از مشاوره قبل از عمل است. قبل از هرگونه عمل جراحی، داوطلب این عمل سوالات و اضطراب زیادی دارد که جراح باید با مشاوره صادقانه قبل از عمل، بیمار را راهنمایی کند. در بیتا کلینیک بسته به نیاز شما و نوع جراحی که در پیش دارید، چندین جلسه مشاوره پزشکی خواهید داشت که درصد موفقیت انجام این عمل‌های زیبایی را بسیار افزایش می‌دهد.

·       راهنمایی برای مراقبت‌های قبل و بعد از عمل

یکی دیگر از مواردی که شانس موفقیت یک عمل جراحی را افزایش می‌دهد، انجام صحیح مراقبت‌های قبل و بعد عمل است. در جلسات قبل از عمل در مرکز جراحی بیتا کلینیک، تمام موارد لازم به شما گفته خواهد شد؛ این موضوع استرس شما را برای روز جراحی به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

https://bita.clinic/mag/

همچنین بعد از جراحی نیز برای کم کردن عوارض پس از عمل و کاهش دوره نقاهت این جراحی، مشاوره‌هایی دریافت خواهید کرد. بیتا کلینیک قبل و بعد از عمل تا بهبودی کامل با شما همراه خواهد بود.