مطلب برگزیده : معرفی ساده ترین روش از بین بردن لک های پوست صورت و بدن

برگزیده

پوست انسان‌ها بسیار حساس است و در اثر عوامل بیرونی و داخلی دچار آسیب‌های جدی می‌شود، به ویژه پوست صورت که بسیار حساس و لطیف است و بیشتر در معرض خطرات و آسیب‌ها قرار دارد، یکی از مشکلات بسیار شایعی که بیشتر افراد با آن روبرو هستند وجود لک‌های زیاد روی پوست صورتشان است.

لک های صورت می تواند بر اثر جوش صورت، آکنه، حساسیت های پوستی، بیماری پوست مرغی، تغذیه نا مناسب، خشکی پوست و یا حتی تابش زیاد نور آفتاب ایجاد شود، اگر به صورت مرتب از پوست مراقبت شود و ویتامین های مورد نیاز پوست تامین شود هیچگاه دچار لک های پوستی نخواهید شد، اما نگران نباشید ما یکسری راه کار ساده و کاربردی به شما آموزش میدهیم تا با استفاده از آن ها بتوانید لک های پوستی رو از بین برده و از داشتن پوستی زیبا و بدون لک لذت ببرید!

چطوری می تونیم لک های پوستی رو از بین ببریم؟

برای از بین بردن لک های پوستی روش های متعددی وجود دارد، مثل استفاده از انواع کرم های آرایشی و درمانی و حتی استفاده از لیزر درمانی میتواند خیلی موثر باشد، ولی استفاده از لیزر درمانی زیاد پیشنهاد نمی شود، لیزر درمانی علاوه بر هزینه های زیاد در خیلی از افراد باعث بروز انواع حساسیت های پوستی و عوارض جانبی خطرناک می شود. بهترین راه کار استفاده از کرم های درمانی گیاهی است که علاوه بر هزینه کم امکان استفاده در منزل توسط خود شخص نیز وجود دارد.

از بین بردن لک های پوستی با لایه برداری ( اسکراب )

لایه بردای یکی از روش های اصولی و تاثیر گذار برای از بین بردن انواع لک های پوستی است، با لایه برداری از پوست سلول های مرده و آسیب دیده پوست پاک سازی می شوند و پوست شروع به سلول سازی و کلاژن سازی میکند و در نتیجه پوستی بدون لک ، جوان و شفاف رو خواهید داشت، انواع روش های متعددی برای لایه بردای پوست هست مثل لایه بردای شیمیایی، لایه بردای از طریق دستگاه های لیزر، لایه بردای به کمک گیاهان دارویی یا ماسک های طبیعی و همچنین استفاده از کرم لایه بردار اشاره بکنیم، که از میان ما به شما استفاده و خرید کرم لایه بردار رو پیشنهاد میکنیم چرا که مزیت های بسیار زیاد و تاثیر گذاری بالایی دارد. کرم لایه بردار کاسنی ( Casny ) کاملا گیاهی بوده و ساخت کشور ایران است که دارای نشان سیب سلامت ( تائیدیه سازمان غذا و دارو ) و کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد.

 

از بین بردن و پاک کردن لک های پوستی با استفاده از درمارولر ها

دستگاه های درمارولر ( DermaRoller ) یکی از ساده ترین دستگاه های زیبایی پوست (میکرونیدلینگ خانگی ) است که دارای سری های مخصوص با کلی سوزن ریز هستند. که باعث باز شدن منافذ پوستی و تحریک پوست شده و در نتیجه پوست شروع به رشد کردن و ساخت سلول های جدید و کلاژن سازی میکند . استفاده از دستگاه های درمارولر دستی و خانگی امروزه بسیار مرسوم هست و در بسیاری از کلینیک های زیبایی و حتی در خانه نیز مورد استفاده قرار میگیرد. معروف ترین برند های درمارولر DRS و ZGTS است، درمارولر ها بسیار پر کاربر هستند و می توانند بسیاری از مشکلات پوست رو درمان بکنند، برای مثال می تواند به موارد زیر اشاره کرد

  1. از بین بردن جای جوش و جای زخم م و بخیه
  2. از بین بردن  و بهبود زخم های ناشی از سوختگی
  3. شفاف سازی و درخشندگی پوست
  4. از بین بردن لک های پوستی
  5. درمان و بهبود چین و چروک های پوست
  6. کمک به جذب بهتر سرم ها و کرم های آرایشی و درمانی
  7. باز کردن منافذ پوستی و جلوگیری از بیماری پوست مرغی
  8. درمان ریزش مو و تقویت پیازچه موها
  9. جلوگیری از شوره سر

اگر قصد خرید درمارولر رو دارید سعی کنید از درمارولر های چند سر استفاده بکنید، سایز سوزن های دستگاه های درمارولر با هم متفاوت هست مثلا برای دور چشم یه سایزی و برای گونه ها و لب ها سایز دیگری باید استفاده شود، در نتیجه اگه شما درمارولر چند سر تهیه بکنید میتونید در تمامی نواحی بدنتان از اون استفاده بکنید..

اگر به زیبایی خود اهمیت می دهید به شما پیشنهاد می کنیم حتما درمارولر رو امتحان بکنید تا شاهد پوستی صاف و زیبا باشید.

از بین بردن لک های پوست با استفاده از کرم ضد لک ( کرم روشن کننده )

استفاده از کرم های ضد لک امروزه برای از بین بردن لک های سطحی پوست بسیار مرسوم هست، کرم ضد لک ها قدرت بسیار زیادی در از بین بردن لک ها دارند و حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی هستند که می تواند برای سلامتی پوست بسیار مفید باشد. کرم های ضد لک خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و با از بین بردن رادیکال های آزاد پوست باعث درخشندگی پوست می شود.

کرم ضد لک برای درمان چه نوع مشکلات پوستی مناسب است؟

  • باعث از بین رفتن تیرگی پوست و شفافیت پوست میشه
  • باعث جوان سازی پوست میشه
  • میتونه لک های پوستی و حتی جای جوش و جای آکنه رو از بین ببره
  • نرم کننده و لطیف کننده پوست هست
  • خاصیت لایه بردای پوست داره
  • باعث کاهش جوش های صورت میشه
  • خاصیت ضد آفتابی داره و یک محافظت کننده خوب در مقابل اشعه های مضر خورشید هست

بهترین راه کاری های جلوگیری از لک های پوستی

پیشگیری بهتره از درمانه! واقعا جمله زیبایی هست، اگه از پوستتون به خوبی مراقبت کنید و بتوانید ویتامین ها و املاح معدنی و مغذی مورد نیاز پوست را از طریق تغذیه یا استفاده از کرم ها و محصولات تقویتی فراهم کنید بی شک پوستی زیبا و صاف و بدون لک و مک خواهید داشت، ما یکسری راه کاری ساده به شما آموزش میدهیم که با انجام دادن آنها مشکلات پوستی را بهبود و درمان کرده و پوستی صاف و زیبا خواهید داشت.

  • سعی کنید کمتر در مقابل نور خورشید باشید و حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده بکنید.
  • از خشکی پوستتون جلوگیری کنید و حتما از کرم های مرطوب کننده و آبرسان بهره بگیرید.
  • در طول روز به میزان کافی آب بنوشید و اجازه ندهید میزان آب بدنتون کم بشه
  • زود به زود دوش بگیرید و از دوش گرفتن با آب خیلی گرم خودداری کنید و همیشه با آب ولرم دوش بگیرید.
  • از صابون استفاده نکنید، بخصوص برای شستشوی صورتتون، صابون ها باعث خشکی پوست میشن. به جای صاون از سایر پاک کننده ها و شوینده های سازگار با پوست خودتون استفاده کنید
  • از ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کنید
  • از استرس دوری کنید، استرس و پریشانی عامل اصلی خیلی از بیماری ها و مشکلات پوست و مو هست

خرید آنلاین بهترین مدل کرم های ضد لک و روشن کننده اصل و اورجینال داخلی و خارجی

فروشگاه آنلاین کیم کالا ( www.kimkala.com ) یکی از قدیمی ترین ، مطمئن ترین و بهترین فروشگاه های آنلاین عرضه کننده انواع محصولات آرایشی و درمانی پوست و مو و کرم های ضد لک و لایه بردار است که سالیان سال در این حوزه فعالیت دارد و محصولات با کیفیت و اورجینال را عرضه میکند، فروشگاه کیم کالا دارای پروانه فعالیت ، نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی است و همچنین عضو اتحادیه کسب و کار های مجازی است که خیالتان را برای یک خرید جذاب راحت میکند، برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصولات می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره های تماس  :

۰۲۱-۸۶۰۸۱۱۴۲

۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲

۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳

وب سایت : https:/kimkala.com

بر گرفته شده از وب سایت همشهری آنلاین:

https://www.hamshahrionline.ir/news/631131/بهترین-و-ساده-ترین-روش-های-از-بین-بردن-لک-های-صورت-چطور-لک-های