از سفارش تا طراحی حلقه ازدواج دلخواه شما در لئوپارد

عمومی

آیا به دنبال سفارش حلقه ازدواج خاص خود هستید ولی نمی دانید چه کاری باید انجام دهید؟ جواهرات لئوپارد تولید کننده متنوع ترین انواع حلقه های ازدواج با بودجه های متفاوت می باشد.

 

شما می توانید با ورود به وب سایت جواهرات لئوپارد، و بازدید از انواع حلقه های ازدواج، یا انگشتر مورد نیاز خود را خریداری نمایید و یا حلقه ازدواج مختص خود را داشته باشید.

 

حلقه های ازدواج با حکاکی اثر انگشت، تاریخ ازدواج یا آشنایی و یا حک اسم زوجین بسیار متداول می باشند.

 

برای سفارش و خرید انواع حلقه ازدواج کافی است به وب سایت جواهرات لئوپارد رفته و سفارش خود را ثبت کنید یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

خرید حلقه ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های زندگی است که یادگار روز عشق و یکی شدن زوجین است. نمادی که تا آخر عمر در دستان شما خواهد بود و هر بار با نگاه کردن به این حلقه روز ازدواجتان را به خاطر خواهید آورد. احتمالاً زمانی که برای خرید حلقه به فروشگاه‌های مختلف سر می‌زنید، متوجه تنوع مدل‌ها و قیمت‌های مختلف حلقه‌ها خواهید و این موضوع انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد.

یکی از بهترین و لذت بخش‌ترین خریدهای عروس و داماد که نشانه پیوند و تعهد همیشگی، سمبل عشق ابدی است خرید حلقه ازدواج است. حلقه ازدواج نشانه پیوند و تعهد همیشگی بین دو نفر است. حلقه ازدواج هرکس با فرهنگ، آداب و رسوم، عرف اجتماعی و محل زندگی زوج تناسب دارد. در فرهنگ ایرانی حلقه ازدواج برگرفته از حلقه مهر در آیین میترائیسم است. این زیورآلات زیبا که دایره‌ای شکل هستند، نشان دهنده عشق بی‌نهایت بین زن و شوهر است که با هر بار نگاه کردن به حلقه خاطرات روز عروسی و خرید حلقه ازدواج تداعی می‌شود. چهارمین انگشت از دست چپ، انگشت حلقه نام دارد چون به قلب نزدیکتر است.

 

در ابتدای راهنمای خرید حلقه ازدواج و نکات مهم خرید حلقه ازدواج به شما می‌گوییم که قبل از خرید حلقه باید جنس و رنگ حلقه‌تان را انتخاب کنید.

 

 

حلقه طلای زرد؛ بهترین گزینه برای ازدواج کلاسیک و سنتی

 

طلای زرد معمولاً گزینه مناسبی برای عروس و دامادهای کلاسیک و سنتی است. این طلا عیارهای مختلفی دارد و از ۲۲ عیار تا ۹ عیار آن موجود است. از همین رو انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره است و شما می‌توانید آن را طبق عیاری که دارد، با قیمت‌های متفاوتی خریداری کنید.

 

طلای سفید در انتخاب حلقه ازدواج

 

این نوع طلا معمولاً دارای روکشی از پلاتینیوم روی طلای زرد است. این کار موجب می‌شود انگشتر شما ظاهری به رنگ پلاتین به خود بگیرد و سفید به نظر برسد.

 

تنها مشکل این حلقه‌ها این است که ممکن است بعد از چندین سال استفاده مداوم رنگ نقره‌ای روی انگشتر کمی از بین برود و نیاز به آبکاری مجدد داشته باشند. ولی قیمت طلای سفید از پلاتین کمتر است و از همین رو بسیاری از افراد به جای استفاده از پلاتین از طلای سفید استفاده می‌کنند.

 

حلقه پلاتین یا طلا؟

 

پلاتین یکی از رایج‌ترین و مدرن‌ترین انتخاب‌ها در میان زوجین امروزی است. پلاتین فلزی سفید رنگ و بسیار سخت است که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی دارد و از آنجایی که نسبت به طلا کمیاب‌تر است، قیمت بالاتری دارد. یک حلقه ازدواج پلاتین هیچ‌گاه تغییر رنگ نمی‌دهد و تا همیشه ظاهر سفید و زیبای خود را حفظ می‌کند.

الماس یا سنگ‌های قیمتی؟ پلاتین یا طلا؟ شما در نهایت مجبور هستید که تنها و تنها یک حلقه بخرید و ناچار هستید دامنه انتخاب خود را کاهش دهید. هر چند که کاهش این دامنه انتخاب کمی سخت به نظر می رسد ولی اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

کاهش دامنه فقط یک گام اولیه است همچنین مهمترین استراتژی شما محسوب می شود. قبل از هر چیزی فقط یک دسته را انتخاب کنید. آیا شما یک حلقه ساده و صرفا شیک را می خواهید؟ یا اینکه ترجیح می دهید کمی پر زرق و برق باشد؟ آیا از نظر شما باید حلقه ازدواجتان دقیقا همجنس حلقه نامزدیتان باشد؟ آیا حلقه شما و همسرتان حتما باید شبیه به هم باشد؟

سعی کنید به این سوالات و سوالات مشابه دیگری که به ذهنتان میرسد به دقت، و با توجه به علاقه و سلیقه خود پاسخ بدهید تا پیش از خرید حلقه مورد نظرتان دچار تردید نشوید. حتما برای شما و همسرتان مهم است که چه نوع حلقه ای تهیه کنید، زیرا قرار است تا پایان زندگیتان آن را در دستتان داشته باشید. تصور کنید ایده آل ترین و شیکترین حلقه ای که مناسب خود می بینید را در دست دارید، چه حسی به شما دست می دهد؟ شما می توانید با انتخاب حلقه ازدواج سفارشی خالق این حس فوق العاده باشید.