طرح تدبیر 1400-401 | نمونه تکمیل شده , شیوه نامه , فرم 2 و 6  , مستندات , خود ارزیابی

برگزیده

طرح تدبیر 1400-401

برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است، محیط مناسبی در مدرسه جهت رسیدن به موفقیت توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است، ترویج ونهادینه سازی ارزش های اخلاقی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی“>مدیریت مشارکتی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است تایید می شود و فرضیه ی اصلی میزان تاثیر گذاری اجرای برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر اساس تدبیر سازمانی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است تایید می شود .

برای دانلود کامل ترین نمونه طرح تدبیر روی لینک زیر کلیک نمایید

طرح تدبیر ۱۴۰۰ ابتدایی , نمونه پر شده فرم شماره دو , مستندات خود ارزیابی طرح تدبیر

طرح تدبیر

طرح تدبیر چیست ؟

برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر عمل پاسخ گویی بیشتر و توجه به نیازهای جامعه سوق می دهد. سیمای مدرسه در افق چشم انداز ۱۴۰۴ در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با ویژگی های مترقی آن با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدرسه و بهبود مدیریت آموزشگاهی هم چنین ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه وشکل گیری انتظارات جدید والدین نسبت به ماهیت وکارکردهای ما را از برای استقرار مدیریت برنامه محور، کیفیت مدار و تعالی بخش که در شکل گیری و هویت بخشی به مدارس نقش ایفا می کنند. برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی  سعی دارد با تاکید بر سند تحول بنیادین و نگاه تعالی بخش مخاطب محور، جو مدرسه،مدرسه محور و کیفیت مدارس ضمن تمرکز بر فرایندهای مدیریتی شرایطی را فراهم آورد تا کلیه ی عوامل موثر بر مدیریت مدرسه ضمن شناسایی مشکلات و ظرفیت ها برای ایجاد تغییر وتحول در آموزش و پرورش برنامه ریزی شود.

طرح تدبیر 1400 401

همه ی سازمان ها در تلاشند تا شرایط کاری خود را به گونه ای فراهم آورند تا میزان  اثر بخشی سازمان وکارایی کارکنان آن بالاتر رود یکی از راه هایی که باعث می شود؛ میزان کارایی کارکنان جهت تحقق اهداف سازمان بالاتر رود تلاش برای مدیریت درست نیروی انسانی سازمان است، این مدیریت درست با برنامه ریزی های مثبت و میسری است که توسط مدیران سازمان برنامه ریزی می شود که بیشتر شامل کارگاه ها وآموزش های حین خدمت است که با هدف به روز بودن کارکنان یک سازمان انجام می گیرد کارایی از نظر فنی عبارت است از نسبت خروجی نیرو به ورودی نیرو،این نسبت به صورت در صد بیان می شود،در تولید کارایی عبارت است از؛ میزان خروجی که در عمل از آن به دست می آید.کارایی از نظر فنی عبارت است از نسبت خروجی نیرو به ورودی نیرو،این نسبت به صورت در صد بیان می شود،در تولید کارایی عبارت است از؛ میزان خروجی که در عمل از آن به دست می آید.

سوالات طرح تدبیر

آیا میزان تاثیر گذاری اجرای برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر اسس تدبیر سازمانی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است؟

آیا تدوین  واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز سازمان توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است؟

آیا محیط مناسبی در مدرسه جهت رسیدن به موفقیت توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است؟

آیا ترویج ونهادینه سازی ارزش های اخلاقی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است؟

آیا شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است؟

میزان تاثیر گذاری اجرای برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر اساس تدبیر سازمانی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است.

تدوین  واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز سازمان توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است.

محیط مناسبی در مدرسه جهت رسیدن به موفقیت توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است.

ترویج ونهادینه سازی ارزش های اخلاقی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است.

شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است.

دانلود ابلاغ تدبیر1400-401

مدرسه کانون اصلی تحقق اهداف نظام آموزشی است و به عبارت دیگر  تعلیم و تربیت در این بستر شکل می گیردتربیت نسلی فکور،مومن،کار آفرین را می توان عصاره ای از شایستگی ها واهداف تعلیم و تربیت معرفی کرد دانش آموزان برای کسب شایستگی های لازم جهت درک و اصلاح موقعیت در معرض این فرصت ها قرار می گیردتا با تکوین و تعالی پیوسته ی هویت خویش در معرض این فرصت ها قرار می گیرد تا با تکوین وتعالی پیوسته ی هویت خویش مرتبه ی قابل قبولی به دست آورند.

مدل تعالی نوعی ساختار مدیریتی است که با تکیه بر اصول و مفاهیم اساسی و توجه به معیارهای اصلی مدیریت کیفیت جامع و سیستم خود ارزیابی موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم سازد برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر عمل و پاسخگویی می برد اجرای دقیق خود ارزیابی  و ارزیابی بیرونی بر اساس تعریف و شاخص های تعیین شده به مدیریت مدرسه فرصت می دهدتا با بهره گیری ازیک سیستم هوشمند و کارآمدشناسایی و به کارگیری مطلوب منابع و ظرفیت های موجودبهبود مستمر و تعالی فرایند آموزشی و تربیتی مدرسه را ممکن می سازد.دانلود ابلاغ تدبیر1400-401 یکی از نمونه های ابلاغیه سال جهش تولید است که با طراحی زیبا و با فرمت word برای شما همکارن و عزیزان با قیمت مناسب آماده دریافت و دانلود شده است دانلود ابلاغ تدبیر1400-401 نمونه ابلاغ طرح تدبیر شامل شرح وظایف هر یک از همکاران از درون برنامه سالانه احصا شده است. باسمه تعالی بهترین و برجسته ترین فکر ها باید بنشینند وبرای آموزش و پرورش طراحی کنند . برنامه ریزی بشود .

برای دانلود کامل ترین نمونه طرح تدبیر روی لینک زیر کلیک نمایید

طرح تدبیر 1400 مدارس ابتدایی | نمونه پر شده مستندات خود ارزیابی فرم شماره دو طرح تدبیر

طرح تدبیر

برنامه تدبیر چیست؟

برنامه تدبیر چیست؟ واژه تدبیر دراین طرح به این دلیل استفاده شده که تدبیر درهیچ زمانی از انسان جدا نبوده و در هر برهه از زمان که کار هوشمندانه ای انجام داده، یقینا با تدبیر به موفقیت دست پیدا کرده است بنابراین تدبیر حفظ هوشمندی در برابر پیچیدگی ها و استفاده بهینه از منابع است و در اصل مدیریت با تدبیر معنا می یابد. زمینه سازی برای دستیابی به استانداردهای آموزشی و مدیریتی در مدارس زمینه سازی به منظور ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس

حرکت به سوی نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در فرآیندهای مدیریتی

ایجاد وفاق سازمانی از طریق توسعه ی  فرهنگ کار گروهی در مدرسه

ترویج و تقویت  سیستم خودارزیابی در راستای بهبود و تعالی عملکرد مدیریت در مدرسه

افزایش انگیزه ی مدیران و دیگر کارکنان برای بهبود عملکرد

توسعه و تقویت مشارکت کارکنان، دانش آموزان و اولیا  در امر راهبری و مدیریت مدرسه

خانواده ها در برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند،خانواده اصلی ترین خاستگاه فرد وتاثیر گذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه های انسانی و ترسیم کننده ی افق روشن فردای جامعه مهمترین عامل بیان عقاید ارزش ها ونگرش ها انتقال تجربیات وویژگی های فردی واجتماعی جامعه به نسل های آتی محسوب می شود از این رو تقویت بنیان خانواده، توانمند سازی والدین می تواند در همکاری والدین با مدرسه در راستای تحقق اهداف برنامه ی تعالی به شرط اینکه اولیا مدرسه را خانه ی دوم فرزندان خود بدانند میسر خواهد بود.یکی از راه هایی که سبب گسترش مشارکت و نقش خانواده در برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی و به طور کلی برنامه های مدارس می شود توجه به انتظارات اولیا از جمله برگزاری کلاس های آموزش خانواده“>آموزش خانواده،تداوم جلسات اولیا ومربیان،قدردانی از فعالیت ها و همکاری هایی که با مدرسه انجام می شود..

دنیا به سرعت در حال تغییر و دگرگونی است و در حالی که رقابت در حال تبدیل شدن به یک مساله ی جهانی است؛ جهانی شدن و  تفکر در سطح جهانی کردن از تغییرات بسیار مهمی است که در محیط هر سازمانی به ویژه در محیط سازمان ها ی آموزشی رخ می دهدبرای مقابله با این محیط نامطمئن و تغییرات مستمر نیاز به افرادی در نقش مدیر احساس می شود تا با به کارگیری شیوه های نوین مدیریتی بتواند در افزایش میزان اثر بخشی وکارایی مدارس فعالیت مبصر ثمری داشته باشند.

برای دانلود کامل ترین نمونه طرح تدبیر روی لینک زیر کلیک نمایید

طرح تدبیر 1400 مدارس ابتدایی | مستندات خود ارزیابی , فرم شماره دو طرح تدبیر

 

گام اول برنامه تدبیر 1400

گام اول برنامه تدبیر 1400 قابل توجه مدیران محترم گام اول برنامه تدبیر 1400 آماده سازی فضای مدرسه برای آغاز سال تحصیلی زمان اجرا: فضای شاداب و دوست داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده دلی دانش آموزان دارد. مدرسه بانشاط موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش آموزان میشود.

دانلود برنامه سالانه 1400- 401 براساس طرح تدبیر

دانلود برنامه سالانه براساس طرح  تدبیر تحصیلی  1400- 401 بصورت word و قابل تغییر ویژه مدارس ابتدایی نحوه ی نگارش طرح تدبیر ابتدایی 1400- 401 طبق آخرین بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مطابق سند تحول شرح کامل فایل برنامه سالانه براساس ساحت ها ی سند تحول بنیادین (اخرین ویرایش 1400)   کاملترین  برنامه تدبیر 1400 مدیر ابتدایی و معاونان ابتدایی در فضای مجازی تدوین شده براساس اخرین بخشنامه ویرایش جدید توسط مجری برتر برنامه تدبیر .

سوالات ضمن خدمت طرح تدبیر

سوالات ضمن خدمت طرح تدبیر این بسته شامل 4 فایل pdf  با مجموع صفحات 100 صفحه میباشد سوالات ضمن خدمت دوره طرح تدبیر مدیران و معاونان و پرسنل مدارس+ منابع و فایل های برنامه عملیاتی ضمن خدمت تدبیر در این پست ارزشمند نمونه سوالات و منابع ضمن خدمت تدبیر را تحت عناوین ” روش ها و راهبردهای کیفیت بخشی به مدیریت مدارس ابتدایی

خود ارزیابی پایانی تدبیر سال 1400-401

خود ارزیابی پایانی تدبیر سال 1400-401 خودارزیابی پایانی تدبیر مدیران مجری برنامه تدبیر باید در پایان سال تحصیلی (خرداد ماه) مجددا با استفاده از جدول شماره 6(فرم ارزیابی بهبود فرآیندها)، اقدام به بررسی نتایج خودارزیابی‌ها، هدف‌گذاری‌های انجام شده در برنامه سالانه با حضور مسئولین فعالیت‌ها وتیم برنامه ریزی نماید و خود ارزیابی پایانی را ارزش گذاری کند. پس از تکمیل فرم 6 بصورت دستی مدیر باید وارد سامانه شده و نمرات جدول را وارد نماید.

جدول شماره 2 و 6 برنامه تدبیر 1400- 401

جدول شماره 2 و 6 برنامه تدبیر 1400- 401 کاملترین جدول شماره 2 و 6 موجود در اینترنت با طراحی زیبا و رنگی به صورت فایل word  و در 124 صفحه می باشد لازم به ذکر است جدول شماره 6 تدبیر هم بصورت word و هم بصورت xls می باشد که فرمت اکسل آن جهت میانگین گیری سریح توسط شما مدیران و معاونان مجری تدبیر می باشد.

نمونه صورتجلسه طرح تدبیر1400-401

نمونه صورتجلسه برای برنامه تدبیر در‌این پست صورتجلسه برنامه تدبیر‌بصورت متنی و درقالب ورد برای شما بصورت رایگان قرار خواهیم داد لازم به ذکر‌است جهت دریافت رایگان صورتجلسه تدبیر‌به انتهای مطلب مراجعه نمایید متن صورتجلسه طرح تدبیر 1400-401 بسمه تعالی باسلام واحترام به پیوست نمونه فرم پیشنهادی برای تدوین برنامه عملکردی سالانه بر اساس طرح تدبیر  ارسال می گردد .

دانلود برنامه تدبیر براساس فرمت ساحت های سند تحول بنیادین 1400- 401

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصیلی 1400- 401 با تعداد صفحات 124 صفحه می باشد    دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصیلی 1400- 401 براساس نگارش جدید ویرایش  براساس ساحت های سند تحول بنیادین فرمت فایل word و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام) کامل شده براساس ساحت های سند تحول بنیادین برنامه سالانه(فرم 2) جدول خود ارزیابی (فرم 6)تقویم اجرایی (فرم3) تعداد صفحات) 100 صفحه قابل ویرایش می باشد.

دانلود برنامه سالانه تدبیر 1400 اساس سند تحول بنیادین

دانلود برنامه سالانه تدبیر 1400 اساس سند تحول بنیادین یکی از بهترین فایلهای تدبیر موجود در اینترنت در سه فایل با فرمت word و مجموع صفحات 111 صفحه میباشد  دانلود برنامه سالانه تدبیر 1400 اساس سند تحول بنیادین فرم 2 یا برنامه سالانه و جداول کامل جدول جدول ارزیابی بیرونی شماره 5 جدول بهبود فرایند شماره 4 جدول خود ارزیابی شماره 6 تقویم اجرایی فرم شماره 3 ساحت های شش¬ گانه تربیتی سند تحول بنیادین  1400 می باشد.

دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 1400- 401

دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 1400- 401 یکی از برترین و کاملترین فایلهای تدبیر موجود در اینترنت در 4 فایل بصورت word و درمجموع دارای 235 صفحه میباشد پکیج کامل طرح تدبیر 1400- 401 بصورت ورد و قابل ویرایش متناسب با سایت همگام 1400- 401 تمامی فرم ها بصورت ورد برنامه سالانه طرح تدبیر بر اساس ساحت ها فرم 2 یا برنامه سالانه و جداول کامل جدول جدول ارزیابی بیرونی شماره 5 جدول بهبود فرایند شماره 4 جدول خود ارزیابی شماره 6 تقویم اجرایی می باشد.

دانلود برنامه تدبیر 1400- 401 براساس همگام

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر 1400- 401 براساس همگام با فرمت ورد و قابل ویرایش  فایل ورد و قابل ویرایش جهت استفاده بهتر و بیشتر شما مدیر محترم کاملترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر1400- 401 دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر سال تحصیلی 1400- 401 براساس نگارش جدید ویرایش  براساس ساحت های سند تحول دانلود طرح تدبیر براساس ساحت های سند تحول بنیادین .

جدیدترین برنامه سالانه براساس طرح تدبیر 1400- 401

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصیلی 1400 براساس نگارش جدید ویرایش جدید براساس ساحت های سند تحول فرمت فایل word و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام) کامل شده براساس ساحت های سند تحول بنیادین برنامه سالانه(فرم 2) جدول خود ارزیابی (فرم 6)تقویم اجرایی (فرم3) فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

دانلود طرح تدبیر 1400 – 401

دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبیر سال تحصیلی 1400 فرمت فایل ورد و قابل ویرایش (متناسب با تکمیل در سایت همگام) دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر سال تحصیلی 1400- 401 براساس نگارش جدید ویرایش  براساس ساحت های سند تحول فرمت فایل ورد و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام) فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

دانلود برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال 1400- 401

دانلود طرح تدبیر ابتدایی ویژه 1400- 401 برنامه سالانه بر اساس بخشنامه جدید مدارس ابتدایی مختص به سال تحصیلی 1400- 401 ویژه مدیران و معاونان  آموزشگاه های ابتدایی متناسب با سایت همگام برنامه سالانه براساس طرح تد بیر مدیر آموزشگاه ابتدایی و فرمت سال 1400- 401 این برنامه مشتمل بر 7 فرایند اصلی طرح تدبیر تدوین گردیده است مهمترین بخش برنامه جدول شماره دو برنامه عملیاتی طرح تدبیر می باشد که با دقت و صبر  فراوان متناسب با سال جدید انجام شده است.

دانلود نمونه تکمیل شده طرح تدبیر

در صد و فراوانی تاثیر گذاری مولفه های برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر میزان کارایی از نظر نمونه ی آماری

مولفه ها فراوانی  درصد

تدوین واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز       ۲۸       ۱۰۰

فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت ۲۰       ۸۰

ترویج ونهادینه سازی ارزش های اخلاقی  ۲۲       ۸۸

شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی          ۲۷       ۴۲/۹۶

موثر ترین مولفه های برنامه ی تعالی مدیریت بر میزان کارایی مدارس مجری این برنامه عبارت است از تدوین واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز، با صد درصد نظرات، فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت ۸۰،ترویج و نهادینه سازی اخلاقی ۸۸،شرکت مدیران در فرایند مشارکتی با ۴۲/۹۶ درصد نظرات است.

بررسی ضریب همبستگی بین مولفه ی تدوین واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز ومیزان کارایی مدارس مجری

عامل    ضریب همبستگی میزان معنی داری

تدوین و اطلاع رسانی ماموریت ها وچشم اندازها     ۶۲۱/۰   ۰۰۰۱/۰

بین مولفه ی تدوین واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال اول دارای جواب و فرضیه ی فرعی اول تدوین  واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز سازمان توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است است تایید می شود.

بررسی ضریب همبستگی بین مولفه ی فراهم کردن محیط مناسب در سازمان و میزان کارایی مدارس مجری

عامل    ضریب همبستگی میزان معنی داری

فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت ۵۱۲/۰   ۰۰۰۱/۰

بین مولفه ی فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال  دوم دارای جواب و فرضیه ی فرعی  دوم فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت سازمان توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است است تایید می شود.

بررسی ضریب همبستگی بین مولفه ی ترویج ونهادینه سازی ارزش های اخلاقی و میزان کارایی مدارس مجری

عامل    ضریب همبستگی میزان معنی داری

ترویج ونهادینه سازی ارزش اخلاقی          ۴۲۱/۰   ۰۰۰۱/۰

بر اساس اطلاعات جدول (۴)،بین مولفه ی ترویج ونهادینه سازی ارزش اخلاقی ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال  سوم دارای جواب و فرضیه ی فرعی   سوم ترویج ونهادینه سازی ارزش اخلاقی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است است تایید می شود.

بین مولفه ی شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال  چهارم دارای جواب و فرضیه ی فرعی چهارم شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی مجری برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی بر کارایی مدارس مجری برنامه تدبیر موثر است است تایید می شود.

برای دانلود کامل ترین نمونه طرح تدبیر روی لینک زیر کلیک نمایید

طرح تدبیر 1400-1401 مدارس ابتدایی بر اساس آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش