یک کمپرسور هوا خوب چیست – به دنبال کیفیت باشید

عمومی

یک کمپرسور هوا خوب چیست – به دنبال کیفیت باشید

از ویزیت بیمار گرفته تا جراحی دندان، کارکرد روزانه تجهیزات دندانپزشکی به تجهیزات مناسب متکی است. اگر تجهیزات از کار بیفتد یا عملکرد نادرست داشته باشد، کل تمرین ممکن است دچار عقبگرد شود. کمپرسورهای هوا بخشی جدایی ناپذیر از دندانپزشکی هستند. کمپرسور هوای خوب چیست؟ چگونه هنگام خرید کمپرسور به دنبال کیفیت هستید؟ چگونه می توان انتخاب کمپرسور هوا را آسان کرد؟ چگونه کلینیک دندانپزشکی را ضد عفونی کنید

کمپرسور هوا چیست؟

کمپرسور هوا برای یک مطب دندانپزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ابزارهای دستی و هندپیس ها، پاک کننده های هندپیس و سایر عملکردهای مطب ها و مراکز درمانی دندانپزشکی را نیرو می دهد. برای انجام ایمن و کارآمد این عملکرد، یک کمپرسور هوای خوب باید موارد زیر را انجام دهد:

نقطه شبنم هوای فشرده را کاهش دهید
هوا را در حالی که به داخل کمپرسور فیلتر می شود، خشک کنید تا باکتری ها از بین بروند
هوا را فشرده، خشک، تمیز و ایمن ذخیره کنید
هنگامی که تمام عملکردهای یک کمپرسور هوا را درک کردید، سپس می توانید به کار تصمیم گیری در مورد اینکه یک کمپرسور هوا خوب برای تمرین من چیست روی بیاورید؟

 

کمپرسور هوای بد چیست؟

یک کمپرسور هوای خوب قابل اعتماد، استفاده ساده و نگهداری آسان است. در اینجا برخی از مشکلات رایجی که ممکن است هنگام استفاده از یک کمپرسور هوای نامناسب با آن مواجه شوید، آورده شده است:

روغن شیری در مخزن نفت
سر و صدای بیش از حد
فیلتراسیون ضعیف هوا
ورود هوای ناکافی
فشار هوا ناکافی
میل لنگ معیوب
برای کاهش خطر مواجه شدن با این مشکلات، سرمایه گذاری روی یک کمپرسور هوای با کیفیت، ترجیحاً یک کمپرسور بدون روغن ضروری است.

منبع :

https://tabrizyab.ir/چگونه-کلینیک-دندانپزشکی-را-ضد-عفونی-کن/