مدیر عامل ADALend در توقف بانکداری کانادا، مهم DeFi و موارد دیگر

عمومی

ADALend با استفاده از فناوری بلوک چین برای بین بردن واسطه‌های سنتی – ارائه دسترسی بی‌سابقه به وام‌ها، پیشتاز این انقلاب در صنعت وام دهی است. برای کسانی که توسط سیستم بانکداری سنتی نادیده گرفته می شوند و بازدهی بالا برای سرمایه گذاری در یک محیط دائماً با نرخ بهره برداری می کند.

علاوه بر این، ممکن است شاهد افزایش چشمگیر کمیسیون SEC در ایالات متحده و ایالت کانادا بودیم، پلتفرم های مالی غیرمتمرکز برای محافظت از ثروت مردم از هر زمان دیگری مهم هستند. ما پس از آخرین مصاحبه با کاسپاراس غرق در بازخورد مثبت بودیم، بنابراین بدون خداحافظی، بیایید شروع کنیم.

 

مصاحبه کننده: به بازگشت خوش آمدید کاسپاراس، در آخرین مصاحبه خود به طور متوسط ​​در مورد ارزشی که ADALend برای طبقات متوسط ​​​​در جهان غرب و همچنین بازارهای نوظهور ارائه می شود صحبت می کنیم. برای آن دسته از مخاطبان ما که آن را از دست داده اند، می توانید گزارش ارزش ADALend را خلاصه کنید؟

کوسکینز: مطمئناً، ابتدا اجازه دهید بگویید که به اینجا عالی است. جامعه پرشور ADALend آخرین مصاحبه ما را دوست داشت و ما بسیاری از موضوعات را به دست آوردیم که با آنها طنین شد و از افراد همفکر دیگر را به ما جذب کرد. امروز می‌خواهم حتی از نظر فلسفی به این موضوع بپردازد که چرا Cardano و سیستم‌های مالی غیرمتمرکز مهم‌تر از همیشه هستند و چگونه رویدادهای اخیر در ایالات متحده، کانادا و حتی روسیه بر این موضوع تاکید دارند. با این حال، ابتدا اجازه دهید چشم اندازه و ماموریت ADALend را برنامه ای که عاقلانه پیشنهاد کردید، مرور کنید.

ADALend توازن قدرت را بین وام دهندهگان و وام گیرندگان باز خواهند گرداند. با استفاده از دارایی های دیجیتال به عنوان وثیقه، استفاده از پلتفرم به غیرفعال کاربر متنوع می شود.

ما تصمیم گرفتیم روی بلوک چین کاردانو بسازیم زیرا اتریوم دیگر برای اکثر مردم کره زمین قابل استفاده نیست به دلیل هزینه های بالای تراکنش – با کارمزد گاز که به صدها دلار در هر تراکنش می رسد. این برای مردم عادی در دنیای غرب امروز و همچنین میلیون ها نفر از مردم بدون بانک در حال توسعه آفریقا و آسیا که مبالغ بسیار کمتری را وام می دهند و می گیرند غیرقابل قبول است.

اکنون اتریوم توسط افراد ثروتمند قابل استفاده است، در حالی که پلتفرم های مانند Solana و بهمن با مشکل کردن، امنیت و قابلیت اطمینان دارند. Cardano تنها بلوک چین غیرمتمرکز با امنیت، سرعت و هزینه های پایین تراکنش مورد نیاز برای ارائه یک راه حل مالی واقعاً دموکراتیک است که می تواند توسط هر انسانی در سیاره زمین استفاده شود.

همانطور که در آخرین مصاحبه خود اشاره کردم – چشم انداز ADALend کاملاً با دیدگاه چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano که مشتاق بهبود نتایج مالی برای مردم در سراسر جهان، صرف نظر از نژاد، ملیت، جنسیت یا وضعیت مالی است، مطابقت دارد. /p>

Koskins:حتماً، در هفته‌های اخیر شاهد جریمه کردن BlockFi توسط SEC 100 میلیون دلار آمریکا برای ارائه امتیاز مناسب به کاربران خود. جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، اقدام بی‌سابقه‌ای را در استناد به شرایط قانونی برای مقابله با اعتراضات ضد واکسن انجام داد. با مسدود کردن حسابهای بانکی آنها. و رهبران غربی روسیه را تهدید می‌کنند که در صورت مقابله با روسیه، ارتباط روسیه را با سیستم بانکی سوئیفت خواهد کرد.

اکنون، صرف نظر از نظر سیاسی شما در مورد این رویدادها، آنها را نشان می‌دهند که چگونه دولت‌ها و مؤسسات می‌توانند در زمان مناسب، مردم عادی را از کسب سود پس‌انداز، دسترسی به پس‌انداز یا انتقال پول در سطح بین‌المللی محروم کنند.

من به اندازه کافی بزرگ هستم که به یاد بیاورم زمانی که در سال 2013 دولت قبرس تصمیم گرفت به طور یکجانبه 10٪ “موی کوتاه” را بر روی حساب های بانکی اعمال می کند تا پس از بحران های مالی خود را نجات دهند و بدهند. به معنای واقعی کلمه به طور غیرقانونی پول را از حساب های مردم سرقت کردند. این لحظه تبدیل من بود که باید از ثروتی که به سختی به دست می‌آید در برابر بیش از حد دولت‌ها محافظت کرد و سفرم را به بیت‌کوین کرد و سپس کاردانو شروع کرد. و در نهایت میل به ایجاد یک سیستم مالی واقعاً غیرمتمرکز،

با یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز مانند ADAlend، مردم می‌توانند از پس‌اندازهایی که به سختی به دست می‌آیند، بهره‌مند شوند، بدون نگرانی در مورد خطرات حمله به دولت به پلتفرم به دست، مواردی را که با وام‌آوری رمزارزهایی مانند BlockFi هستند یا می‌دهند. . اگر با نظرات یا اعتراض مسالمت آمیز شما مانند کانادا موافق نباشید، حساب بانکی خود را مسدود کنید.

سیستم‌های

DeFi طبق تعریف خود قوی‌تر و ضدشکننده‌تر از شرکت‌های مشابه BlockFi هستند. پروتکل و شبکه ADAlend بیشتر شبیه بیت کوین یا کاردانو است، در حالی که شبکه آن را در مقابل حمله قوی تر می کند.

این به این دلیل است که ما می‌فهمیم در حالی که اعضای انجمن بومی رمزارز ما به راحتی و انرژی خود را با DeFi، ما بزرگسالان نیز داریم – صاحبان کارمندان، پزشکان، وکلا، و تاجران خوداشتغال دارند. زمانی برای زندگی آنلاین ندارند.

برای این افراد سخت‌کوش، نرخ‌های بالاتر را در stablecoin و پس‌انداز ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند. محیط تنظیم شده ما با تنظیم‌کننده‌ها بر اساس حوزه قضایی کار می‌کنیم – از بازار اصلی من در اروپا با یک نهاد استونیایی، پس از آن بریتانیا با مقر لندن، و سپس امارات متحده عربی، با یک نهاد تنظیم‌شده در مرکز مالی بین‌المللی دبی. DIFC).

بعدی در نقشه ایالات متحده آمریکا و کانادا خواهند بود، بنابراین ما در حال حاضر و مشاهده تجربیات BlockFi. Nexo درجه سانتیگراد، و دیگران در حالی که ما برای ورود به بازار برناماهری می کنیم. ما معتقدیم برای متحول کردن امور مالی واقعی، باید سیستم را از داخل و خارج کنید، و به همین دلیل است که ما یک استراتژی دو وجهی را در خارج از کشور قرار داده ایم که یک پروتکل DeFi و یک تجارت CeFi را به صورت موازی در سطح جهانی انجام می دهد. ارائه می دهد.

مصاحبه کننده: متشکرم کاسپاراس، شنیدن اینکه چگونه ماموریت شما در طول زمان در حال توسعه است و اینکه چگونه هر گام اشتباه و بیش از حد توسط دولت‌ها فقط پیشنهاد ارزش ADALend را قانع‌کننده‌تر و نیازتر می‌کند، بسیار هیجان‌انگیز است. محافظت ازکارهای سخت. -پس اندازه افراد معمولی و سخت کوشدر سرتاسر جهان.

بنابراین برای حرکت از جنبه فلسفی و استراتژیک به سمت تاکتیکی، بیایید آستین ها را بالا بزنیم و در مورد اینکه شما و بچه ها چگونه این ماموریت را در سنگر انجام می دهند. کار تجاری و فنی چگونه پیش می رود؟

Koskins: از شما برای کلمات محبت آمیز متشکرم، بله، دیدن اینکه چگونه رویدادهای کلان در اخبار هر بار که صحبت می کنیم، ماموریت ADALend را حیاتی تر می کند، هم هیجان انگیز و هم ترسناک است. است. این واقعاً عزم ما را تقویت می‌کند و به تیم انگیزه می‌دهد که هدف شایسته‌های را برای روی آن انتخاب می‌کند: فراهم کردن شامول مالی، امنیت، و محافظت از ثروت برای سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاران در هر اندازه.

از جنبه فنی، ما تیم توسعه خود را با یک مدیر ارشد فناوری جدید علی کرینیتسکی تقویت کرده‌ایم که سال‌ها تجربه عملیات پیشرو در توسعه نرم‌افزارهای سازمانی و مصرف‌کننده را به ارمغان می‌آورد. و سخت کوش از توسعه دهندگان را با خود می آورد.

https://hoseinifinance.com/blog/edu/introduction-bourse/

ما دریافت می‌کنیم که یکی از پذیرش‌های انبوه پروتکل‌های DeFi، تجربه کاربر ضعیف frontend است که کاربر معمولی را می‌ترساند، بنابراین تلاش‌ها می‌توانند نتیجه بگیرند که تجربه کاربران پروژه‌های DefI و DeFi ADALend به همان اندازه نرم‌افزار و روان خواهد بود. کاربر پسند به آخرین برنامه های مصرف کننده در محیطی که انتظار می رود و داریم می خواهیم.

در بخش توسعه تجاری و تجاری، ما ایجاد روابط با تنظیم‌کننده‌ها در اروپا، بریتانیا و دبی می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم که BlockFi در طول مسیر انجام می‌شود، هیچ مانعی برای برخورد نمی‌شود. بدیهی است که حوزه دیگری است که بیش از حد روی آن مشخص شده ایم، IDO در اوایل مارس راه اندازی می شود، جایی که توکن ADAL به طور عمومی ارائه می شود.

راه‌اندازی در هفته اول مارس خواهد بود و تعداد محدودی از ADAL در لانچ پد به صورت فروخته می‌شود و مدت کوتاهی پس از آن، تجارت در صرافی‌ها آغاز می‌شود. قیمت شروع ایالات متحده آمریکا است، اما اگر می خواهید یک قیمت توکن می توانید در روزهای اول به صورت پویا عمل کنید، بنابراین بسیار مهم است که خود را زودتر ثبت کنید تا ناامید نشوید.

مصاحبه‌گر: مثل همیشه با شما هم‌آموزشی و هم الهام‌بخش بود. با تشکر از شما که وقت گذاشتید کاسپار