بهترین مناطق سرمایه گذاری در تورنتو

برگزیده

با بازار بی ثبات تورنتو، خرید خانه در تورنتو یکی از بهترین حومه های شهر می تواند به شما کمک کند سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. بر کسی پوشیده نیست که بازار مسکن تورنتو گران است. این بدان معنا نیست که تمام حومه های تورنتو شاهد افزایش قیمت مسکن بوده اند.

خبر خوب این است که قیمت خانه در برخی از حومه های تورنتو پایین تر است. علاوه بر این، آنها مجموعه ای از امکانات رفاهی مناسب برای خانواده را فراهم می کنند تا زندگی را برای صاحبان خانه آسان تر کنند. با سرمایه گذاری در حال حاضر، می توانید از قیمت های پایین خانه در برخی از مطلوب ترین جوامع جدید تورنتو استفاده کنید.

هفت تا از بهترین محله های تورنتو برای خانواده

در زیر برخی از بهترین حومه تورنتو با مقرون به صرفه خانه های قبل از ساخت و ساز مناسب برای سرمایه گذاری.

1. West Eglinton

اگلینتون غرب یک محله فوق العاده شناخته شده برای گزینه های مسکن مقرون به صرفه است, از جمله بدنام اگلینتون تخت در کوه دنیس. موقعیت استراتژیک کوه دنیس طاقت فرسا است. از شرق به یک خط ریلی و از غرب به رودخانه هامبر محدود می شود.

در سال 2021 ساکنان این محله دسترسی سریع به شهر خواهند داشت. علاوه بر این, کوه دنیس ویژگی های امکانات نفس گیر متعدد, از جمله مراکز خرید, رستوران ها, مراکز تفریحی, بیمارستان ها, زمینه های فوتبال, و یک کتابخانه.

چه متمایز کوه دنیس جاذبه های فوق العاده خود هستند؟ با خرید ملک در محله, شما دسترسی به جذاب برکه توپهام دارند, رودخانه هامبر, دره سیاه نهر, وستلیک پارک یادبود, و پیرن پارک.

2. Pickering

پیکرینگ یک شهر کوچک حومه واقع در منطقه دورهام است که رشد فوق العاده ای در بخش املاک و مستغلات را تجربه کرده است. تعداد پیشنهادات مدرن کانکس افزایش یافته است و ما پیش بینی می کنیم که خواص جدید متعددی اضافه شود.

شهر کوچک پیکرینگ در نزدیکی بزرگراه های اصلی واقع شده است که به شهرهای مجاور از جمله تورنتو متصل می شوند. این مکان مناسب برای خانواده هایی است که در شهر تورنتو کار می کنند. تقریبا در مدت 30 دقیقه می توانید از پیکرینگ به مرکز شهر تورنتو بروید.

قیمت خانه پیکرینگ علی رغم نزدیکی به تورنتو کمتر از سایر حومه ها است. به گفته زولو کانادا میانگین قیمت ملک در پیکرینگ در ماه مه سال 2020 حدود 698000 دلار بوده است که باعث می شود اقامتگاه های پیکرینگ مقرون به صرفه تر باشند.

3.  Markham

مارکهام شهری است که در شمال تورنتو واقع شده و بیش از 350000 نفر جمعیت دارد. صدها نفر از دفاتر شرکت شرکت های با تکنولوژی بالا و کسب و کار مرتبط با علم در این حومه واقع شده است. این شهر به دلیل برتری در فناوری و توسعه شهری شهرت پیدا کرده و تعداد زیادی سرمایه گذار را به خود جلب کرده است.

نزدیکی مارکهام به تورنتو این مکان را به مکانی مناسب برای خریداران خانه تبدیل کرده است. با استفاده از یونیونویل برو قطار یا رانندگی در امتداد بزرگراه 404, مسافران می توانند در حدود رسیدن به شهرستان 40 دقایق. برخی از ساکنان مارکهام در تورنتو کار می کنند.

اگر شما به دنبال یک حومه به سرعت در حال رشد است که برای شروع یک سرمایه گذاری, نگاه نکنید از مارکهام. بازار املاک و مستغلات شهر پررونق است, به عنوان سرمایه گذاران متعدد ساخت هزاران واحد مالکیت مشترک لوکس و دفتر مرکزی شرکت.

4. Oakville

اوک ویل یکی از حومه مقرون به صرفه ترین در نزدیکی تورنتو است, با جمعیت حدود 194,000 مردم. با افزایش جمعیت تقاضا برای مسکن به طور پیوسته افزایش یافته و فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

از ماه مه 2020 متوسط قیمت خانه اوک ویل حدود 1 میلیون دلار بود. هزینه یک خانه مستقل دو خوابه تقریبا 994000 دلار است در حالی که یک خانه مستقل سه خوابه تقریبا 1.1 میلیون دلار هزینه دارد. علاوه بر این, خانه و مالکیت مشترک در اوکویل مقرون به صرفه هستند.

شهر اوک ویل خانه را به جاذبه های متعدد است, از جمله بنادر زیبا, یک جامعه هنر پر جنب و جوش, و مناطق خرید پر جنب و جوش. علاوه بر این, این دو ایستگاه بروید که تسهیل دسترسی مسافران به محل کار خود را در هر دو شهر و شهرستان.

5. Vaughan

خانه های وان به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در جی تی ای مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات قرار گرفته اند. با توجه به رشد سریع جمعیت در شهرستان, هر دو تقاضا و عرضه واحدهای مسکونی افزایش یافته است.

نرخ شهرنشینی وان بی عیب و نقص است. ایستگاه مترو جدید خود را فراهم می کند یک مسیر مستقیم به شهرستان برای مسافران. علاوه بر این, این است که توسط ساختمان های اداری لوکس که سرمایه گذاران از سراسر منطقه تورنتو بزرگ جلب احاطه.

با تحولات متعدد در وان, این حومه تورنتو است به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به یک مرکز جهان وطنی در اینده نزدیک, و در نتیجه افزایش ارزش املاک. بنابراین اکنون زمان سرمایه گذاری در وان است. اگر شما صبر کنید, شما بیشتر در سرمایه گذاری صرف.

6. Etobicoke

اتوبیکوک, به عنوان یکی از بهترین حومه تورنتو برای خانواده, تبدیل به یک قسمت را برای اکثر خانواده ها در منطقه تورنتو بزرگ. این شهر کوچک دارای مجموعه ای متنوع از امکانات, از جمله رستوران ها, مراکز خرید, مدارس دارای امتیاز بالا, و حالت های متعدد از حمل و نقل.

خوشبختانه اتوبیکوک از سایر مناطق منطقه از جمله شهر تورنتو به راحتی قابل دسترسی است. این شهر توسط بزرگراه های بزرگ خدمت, مترو, رفتن ایستگاه های حمل و نقل, و حمل و نقل اتوبوس. املاک اتوبیکوک مقرون به صرفه است.

بازار املاک و مستغلات اتوبیکوک در سالهای اخیر منفجر شده و محیطی مناسب برای سرمایه گذاران املاک ایجاد کرده است. اما قبل از سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات شهر باید از پیشرفت های جدید و هیجان انگیز مانند سواحل دریاچه انتاریو مطلع باشید.

7. Brampton

برامپتون, واقع در شمال غربی تورنتو, یکی از حومه سریع ترین رشد جی تی ای است. ما شاهد رشد موسسات تحصیلی و مراکز نوسازی و زیرساخت های حمل و نقل بوده ایم. با این حال ما پیشرفت های بیشتری را پیش بینی می کنیم.

به عنوان تحولات جدید جوانه زدن در برامپتون, بیشتر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در حال تبدیل توجه خود را به این شهرستان کوچک. بالای شهرها و کاندوهای شمالی دو مورد از جدیدترین تحولات در برامپتون هستند. اکنون می توانید در چنین ملکی سرمایه گذاری کنید و از قیمت های پایین فعلی بهره مند شوید.

قیمت خانه های برامپتون پایین تر از قیمت های همسایه تورنتو است. میانگین قیمت خانه برامپتون حدود 790000 دلار است در حالی که میانگین قیمت خانه در تورنتو حدود 916000 دلار است. در برامپتون خرید خانه راحت تر از تورنتو است.

کلمات نهایی

بسیاری از مردم تورنتو به طور فزاینده ای به حومه بهتر تورنتو نقل مکان, که هزینه های مسکن نسبتا متوسط, در حالی که قیمت خانه در شهرستان همچنان به رشد. این باز می شود تا مجموعهای از فرصت های سرمایه گذاری برای هر کسی که به دنبال سرمایه گذاری در حومه تورنتو بازار املاک و مستغلات. اما قبل از سرمایه گذاری در بازارها باید تکالیف خود را انجام دهید.

برای سرمایه گذاری در تورنتو میتوانید با مسکن تورنتو در تماس باشید.