سبز اندیشان امروز

زاویه شما چیست؟ ایجاد زوایای جدید برای محتوای شما

آیا هرگز احساس می کنید که همه چیز قدیمی را بارها و بارها می خوانید (یا می نویسید)؟ این که آیا این یک لیست ، مقاله یا بررسی است ، شبکه در حالت تکرار قرار دارد.

برای افرادی که مرتباً محتوا می کنند ، مهم است که ایده های طوفان مغزی ، مخاطبان خود را بشناسید و جریان را حفظ کنید. با تمرکز روی کیفیت بیش از کمیت ، قطعات جالب را خواهید نوشت که باعث می شود افراد بخواهند جلوی پیمایش و خواندن را بگیرند.

ایده

اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، تهیه پرونده برای محتوای اصلی دشوار است. از همه مهمتر این که ، روند پرتاب شیوه ای رایج برای ایجاد (یا ایجاد مجدد) محتوا است. اگرچه اصالت این روزها سخت نیست ، اما اضافه کردن پیچ و تاب خود شماست. مصرف تازه باعث افزایش ارتباط و نسبیت می شود.

اولین چیزها ، ابتدا وقتی قلم را روی کاغذ یا انگشتان خود را روی صفحه کلید قرار دهید ، باید زاویه ای را انتخاب کرده و مطابق آن را دنبال کنید.

یک کلمه توصیه: اگر شما یک سبک نوشتن خاص را ترجیح می دهید یا آن را تمرین می کنید ، ایجاد زاویه جدید مهارت نوشتن شما را تقویت می کند ، به علاقه طولانی مدت و رسیدن به اهداف دست پیدا می کند.

انواع زاویه ها

بیشتر اوقات غیر از تغییر وضعیت ، مثبت است. دو نوع زاویه اصلی وجود دارد: نظر اطلاعاتی و شخصی.

انتقال بین این دو روش خوبی برای ایجاد طیف گسترده ای از کار با کیفیت است. چه در حال توسعه و یا حفظ یک انتقال سیال یا منظم ، ارائه یک ترکیب باعث می شود دیدگاههای مختلف و روشهای آماده سازی جداگانه فراهم شود.

در واقع ریشه ، محتوای اطلاعاتی دانش را منتقل می کند. به نکات ، آموزش ها و دروس فکر کنید. قطعات سبک تر و گشاد تری بر اساس عقیده شخصی ، افکار و احساسات را بیان می کنند. به تفسیر اجتماعی فکر کنید.

در هر طبقه لیستی از روشهای نزدیک شدن به زاویه قرار دارد. در کنار تغییر نوع زاویه ، تعدادی از رویکردها ، قالبها و لحنهای مختلف را کشف کنید. قبل از انتخاب جهت ، بررسی کنید که آن با مارک یا وبلاگ خود (و پیام آن) مطابقت داشته باشد.

زاویه اطلاع رسانی

بلند کردن نکته یا یادگیری درس می تواند به اشکال مختلفی به وجود آید. برای تفکیک زاویه اطلاعات و همه راه هایی که می توانید واقعیت ها را بیان کنید ، در ادامه بخوانید.

ایجاد لیست

بیشتر از مقالات ، لیست ها روند کار دارند. کوتاه و ساده ، خواندن آنها بسیار آسان است و به نقطه حق می رسید. عنوان زیرنویس (لطفا به بالا مراجعه کنید) ، یافتن غذاهای اساسی لازم برای جستجوی بیشتر و جستجوی کمتری است. وقتی صحبت از بازاریابی می شود ، رایج ترین لیست ها شامل تهیه لیست های چک و معرفی اهداف و استراتژی های کلی بازاریابی است.

با استفاده از ابزارها و ابزارهایی که به طور مداوم در دنیای دیجیتال در حال تحول هستند ، ماندن در بالای فناوری شماره یک است. براساس اولویت ، پیگیری کارهای انجام شده باعث ارتقاء مهارتهای سازمانی و اطمینان از دیدار کلیه مهلت ها می شود. به عنوان دو مورد اصلی برای ایجاد حرفه ای موفق ، رئیس شما از شما تشکر می کند.

دیجیتال

آموزش یک درس را یاد بگیرید

در اخبار

برای اطلاع رسانی به خوانندگان ، محتوا ایجاد کنید. از جدیدترین پرتاب ها گرفته تا روندهای در حال تحول و تأثیر گذاران اجتماعی ، نیاز به دانستن اخبار به یک نقطه داغ دارید. به دنبال تعادل بین لحن گاه به گاه و مکالمه برای یادگیری در محل و لحن رسمی تر برای تجزیه و تحلیل تحصن باشید.

با یک چرخه خبری ۲۴ ساعته و یک ارتباط عمومی ، افراد با عناوین و زیرنویس ها غرق می شوند. یک جریان مداوم از اعلان ها و موضوعات از طریق رسانه های اجتماعی هر روز دسترسی به منابع خبری بی شماری را به کاربران ارائه می دهد. ایستادگی کنید و در جریان باشید تا یک زایمان قوی انجام شود.

نمایه یا صفحه

با کارشناسان صحبت کنید. چه برای نوشتن پروفایل و چه در کنار هم قرار دادن یک پانل ، دو نکته را در خاطر داشته باشید: پیام شما و مخاطبان خود. مهم است که شخص (یا پانل) انتخاب شده نماینده نام تجاری یا وبلاگ شما باشد و با خوانندگان شما ارتباط برقرار کند. نگاهی به درون و تجربه کار و زندگی رهبران صنعت و یا رهبران جامعه در میان بگذارید.

با انتخاب یک پروفایل بنویسید یا یک پانل را با هم انتخاب کنید. در مرحله بعد ، لیستی از سوالات ایجاد کرده و یک مصاحبه تنظیم کنید یا گروه متنوعی از افراد را برای شرکت در یک بحث جالب جمع کنید. شاید یک ستون مشاوره یا یک سری پرسش و پاسخ ، رویکرد دوم این توانایی را داشته باشد که از یک شکل تعاملی استفاده کند.

اشتراک گذاری کانون توجه

گذشته از اینکه داستان آنها را به قول خودتان به اشتراک بگذارید ، از یک متخصص دعوت کنید تا یک پست مهمان بنویسد. در حالی که کنار گذاشتن کنترل می تواند دشوار باشد ، کاوش در این روش (حتی برای یک لحظه) ، صدای تازه و روش جدیدی برای تفکر ارائه می دهد. طرفدار اشتراک گذاری نیست؟ با یک فرد همفکر در یک پست همکاری کنید. تیم را برای هدایت سمینار یا پخش کلمه جمع کنید.

زاویه نظر شخصی

قبل از اینکه از نوع مورد علاقه خود در مورد تغییر مکان استفاده کنید ، قبل از تغییر در همان صفحه ، همه چیز را تغییر دهید. روند مرحله به مرحله باعث تغییر روال می شود.

بدون تحقیق لازم ، یک پست متوسط ​​در رسانه های اجتماعی نمونه ای عالی برای ایجاد محتوا بر اساس نظر شخصی است. تفاوت اصلی: پست ها به تعداد مشخصی از شخصیت ها محدود می شوند. برای به اشتراک گذاشتن موارد ذهنی خود ، روشهای زیر را بررسی کنید.

نوشتن یک نظر

همه ما می خواهیم بدانیم چه عواملی مؤثر است و چه کاری انجام نمی شود – بعضی اوقات بدون صرف وقت برای یافتن خودمان. اگرچه نوشتن یک نظر به شدت ذهنی است ، روشی رایج برای تصمیم گیری است.

در مورد یک تجربه شخصی توضیح دهید یا دلایل ایجاد خرید را توضیح دهید ، یک استراتژی را امتحان کنید یا یک همکاری ایجاد کنید. از صادق بودن نترسید ، خوب ، بد و زشت را تجزیه کنید. با این کار ، اعتماد خوانندگان خود را بدست خواهید آورد. علاوه بر نوشتن یک بررسی ، هم برای فضای شخصی و هم برای حرفه ای توصیه هایی کنید.

نظر خود را ارائه دهید

در قلب هر بحث یا بحث خوب اختلاف نظر وجود دارد. این که آیا ما یک دیدگاه مشابه را با هم در میان می گذاریم ، تجربه شخصی گفتگو را برای همه ما باز می کند.

با ارائه تفسیر اجتماعی و حمایت از دیدگاه خود ، به یک منطقه مورد علاقه توجه کنید. بسته به وضعیت و پیگیری های اجتماعی ، نظر بعضی ها نسبت به دیگران بیشتر احترام می گذارند. برای ایجاد اعتبار ، مباحث ارزشمند و ایجاد محتوای قانع کننده. برای جذب خوانندگان فراتر از چند جمله اول ، تفاوت بین نظر شخصی و نظر عمومی را در نظر داشته باشید.

برای ترکیب این دو احساس فشار نکنید. کسانی که به دنبال گسترش دامنه خود هستند ، نمی خواهند خلاصه ای از دیدگاه خود را بخوانند.

اجاره خود را روشن کنید

کمی بحث و جدل هرگز به کسی آسیب نرساند. در واقع ، ما روی آن شکوفا می کنیم. نظر خود را ارائه دهید و سپس برخی از آنها. فقط بخاطر بسپار ، احترام بمان.

به این نکته توجه کنید – زیرا یک نکته بهتر وجود دارد – و به روشی هوشمندانه و هوشمندانه موضوع را مورد خطاب قرار دهید. قوانین لزوماً را رعایت کنید: مکث را برای ارسال ، هیچ گونه حمله شخصی و مطبوعات فشار دهید. تمرین هنر سخنرانی آزاد برای هنر نوشتن است.

اشتراک گذاری کانون توجه (قسمت دوم)

مشابه همکاری با یک پست ، شریک زندگی خود را پیدا کنید تا دو طرف یک استدلال یا بررسی متضاد ارائه دهد.

به طور کلی ، افراد اگر موقعیتشان در بین محتوای اصلی باشد ، بیشتر احتمال دارند نظرات خود را منتشر کنند. با تلفیق چندین رویکرد ، ارتباطات متنوعی زیر و باز ایجاد خواهید کرد.

راههای برقراری ارتباط

اگر کسی آن را بخواند ، در ایجاد محتوا فایده ای ندارد. علاوه بر کاوش در مورد انواع زوایا و رویکردها ، با خوانندگان خود به روشهای جدیدی برای گسترش دسترسی ارتباط برقرار کنید. از شخصی تا حرفه ای ، وبلاگ ها در همه جا هستند و به سرعت در حال تکامل هستند. بیشتر و بیشتر ، مردم تصمیم می گیرند برای ایجاد یک بلاگ ، توسعه یک کانال یوتیوب و / یا ایجاد یک ویدیو برای تکمیل یک کمپین بازاریابی.

وقتی صحبت از محتوا شد ، فراتر از صفحه و خارج از جعبه فکر کنید. با تلفن های موجود در نوک انگشتان ، برنامه ها ، کانال های رسانه های اجتماعی و صفحه آنلاین مستقر در جامعه به عنوان بهترین راه برای ارتباط با مخاطبان خود و افزایش دیدگاه ها خدمت می کنند. لیست سریع سایر گزینه ها: یک پادکست را راه اندازی کنید ، یک سری ویدیو را از طریق فیس بوک درست کنید ، از طریق توییتر به صورت مستقیم پخش کنید ، استوری های اینستاگرام را کاوش کنید ، یک صفحه Pinterest بسازید ، در لینکدین قرار دهید ، با Snapchat بازی کنید ، یک هشتگ ایجاد کنید و یک برنامه اختراع کنید.

هر چه طول ، چند کلمه ، پاراگراف یا صفحه باشد ، مفهوم محتوا طی یک دهه گذشته تغییر کرده است. این خطوط ارتباطی متقابل است و قالبهای غیر سنتی ایجاد شده است. این که آیا به خوانندگان و / یا بینندگان برای یادگیری نحوه ساختن یک استراتژی بازاریابی ، پاسخ دادن به یک سؤال یا اشتراک نظر در این زمینه ، به همه آنها می آموزید ، تمام روشهای ایجاد زاویه و کانالهای ارتباطی را کشف کنید.