لوله کاروگیت چیست؟  + { مشخصات و قیمت 1401}

برگزیده

 

عرضه محصولی است که دارای ویژگی هایی باشد که بتواند برای مدت بیش از ۵۰ سال تحت شرایط سرویس دهی استاندارد با حفظ فاکتورهای ایمنی و سلامت به عملکرد مناسب خود لوله کاروگیت ادامه دهد. اما نباید پوشش را به دور لوله بپیچید یا آن را به مدت طولانی در فضای گرم نگه دارید. یا به طور مثال لولههای ۱۱۰ با فشار ۱۰ بار، در هر متر لوله ۲.۱۷۰ گرم مواد اولیه به کار رفته است. ۲. بنابراین جواب ما این است اگر وزن لوله از لولههای پلی اتیلنی انرژیسازان کمتر است، مواد کمتری در ساختار آن بکار رفته و قیمت پایینتر طبیعی است. آیا وزن لوله شرکتهای دیگر را با ما مقایسه کرده اید؟ خصوصیات ویژه این نوع لوله امکان حمل و نصب لوله کاروگیت را در طولهای بلند و ممتد و با مشکلات ترازسازی کمتر فراهم کرده است. تحمل فشار بالاتر لوله های کاروگیت: تحمل میزان فشار وارد شده به لوله های کاروگیت به مراتب بیشتر از لوله های اسپیرال کاروگیت است چون حد آستانه تحمل فشار لوله های کاروگیت تا ۶۴ کیلو نیوتن نیز می رود در حالی که برای لوله های اسپیرال کاروگیت ماکزیمم تا ۳۱.۵کیلونیوتن می باشد. این در حالی است که اگر مواد ناخالص درون آن به کار رفته باشد، قیمت هر یک متر معادل ۵۵.۰۰۰ تومان برآورد میشود.

 

مراقبتهای ویژه نیز باید در رابطه با هر لوله، اتصالات و غیره که قبلا نصب شده است، و ممکن است بخشی از سیستم جدید باشد وجود داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد فونداسیون ضعیف را با روشی تثبیت نمود. ۴. بنابراین ممکن است مواد اولیه بسیار ناخالص مانند پلاستیکهای بازیافتی در ساخت این لوله سهیم بوده است. لوله اسپیرال برای تولید و ساخت تحت تاثیر عوامل مختلف همچون درزجوش و نورد ورق قرار می گیرند و همین موضوع مقاومت آن ها را در برابر شرایط و تنش های مختلف افزایش می دهد. روتنگران تولید کننده دستگاه جوش پلی اتیلن -لوله کاروگیت ولوله اسپیرال پلی اتیلن وله های پلی اتیلن تک جداره گاز و آبیاری تحت فشار تا قطر 450 میلی متر لوله کاروگیت 110-لوله کاروگیت 125-لوله کاروگیت 160-لوله کاروگیت 200-لوله کاروگیت 250 -لوله کاروگیت 315-لوله کاروگیت 315-لوله کاروگیت 400-لوله کاروگیت 500-لوله کاروگیت 600-لوله کاروگیت 700-لوله کاروگیت 800-لوله کاروگیت اسپیرال 1000-لوله کاروگیت اسپیرال 1200- انواع لوله های دوجداره ، آبیاری و زهکشی ، انتقال آب و انتقال فاضلاب و آبگیر دریا تا 2400 میلی متر تولید کننده انواع سپتیک دوجداره پلی اتیلن تا حجم 50 متر مکعب تولید کننده مخازن دوجداره پلی اتیلن تا حجم 50 متر مکعب انواع منهول های دوجداره پلی اتیلن پل های دوجداره پلی اتیلنی از 500 تا 2400 باتوجه به اینکه لوله های پلی اتیلن در شاخه های 6و12متری تولید می شوند وهزینه نصب اتصالات پیچی واورنگی بالا می باشد.دستگاه های جوش پلی اتیلن بمنظور سرعت در کار وبالابری کیفیت نصب لوله واتصالات طراحی وساخته شده است .دستگاهای جوش پلی اتیلن براساس استاندارد DVS2201و ISO12176-1تولید می شوند .دستگاه های جوش پلی اتیلن بعد ازاینکه مراحل تولید راگذرانده موردتست ، آزمایش وکالیبره قرارمی گرند وجهت ارسال به پروژه های عمرانی مورد بهربرداری قرار می گیرند .

لایه ی مسطح داخلی در لوله های پلی اتیلن کاروگیت باید ضخامت مناسبی برای استفاده از سیستم تحت فشار شستشوی لوله (Water Jet) داشته باشد و همچنین داخل لوله ها کاملا تراز و دارای روکش زرد زنگ باشد. 1-دستگاه جوش بات فیوژن (جوش لب به لب) 2-جوش الکتروفیوژن 3-اکسترودرها لوله پلی اتیلن روتنگران روند روبه رشد مواد پلاستیکی منجمله پلی اتیلن باعث شده که لوله های پلی اتیلن جایگاه مناسبی درپروژه های عمرانی داشته باشند.باتوجه به پیشرفتهای این صنعت امکان تولید دراقطاروفشارهای کاری مختلف فراهم شده است .لوله پلی اتیلن این امکان را به پیمانکاران وکارفرمایان داده که پروژه های خود را عملی تر ، کم هزینه تر ، سریع تر ومطمئن تر اجرانمایند . صادرات به عراق محصولات : لوله کاروگیت 31.5 KN لوله PVC لوله PE لوله اسپیرال لوله و اتصالات پی وی سی لوله نیوپایپ لوله آذین لوله پوش فیت لوله پلیکا ، لوله پی وی سی ، لوله پنج لایه ، نیوپایپ ، تک لایه ، لوله سفید ، لوله سبز ، لوله کاروگیت ، لوله فاضلابی ، لوله U-PVC ، لوله پوش فیت ، لوله اسپیرال ، لوله لوله کاروگیت در فشار 31.5 KN/M3 پی وی سی با استاندارد DIN آلمان فشار 4 بار 6بار و 10 بار لوله های پلی اتیلن با فشار 4 بار 6 بار 10 بار لوله های پنج لایه و لوله های تک لایه با نشان استاندارد وزارت بهداشت می باشند.

 

همچنین مجموعه ی ما در زمینه ی پخش نوار تیپ نوار آبیاری و لوازم آبیاری نوار آبیاری 10 و نوار تیپ20 نوار آبیاری و تجهیزات آبیاری با ضمانت نامه سه ساله فعال می باشد. این نوع لوله ها نیز مانند سایر لوله ها، معایبی دارد که ما قصد داریم به برخی از آن ها اشاره کنیم. خاکهای رس و لجنهای دارای انعطاف پذیری بالا (نوع IVB و تمام مصالح نوع V) برای خاکریزی اولیه توصیه نمیشوند. لوله های پلیمری به دلیل انعطاف پذیری به اتصالات کمتری نیاز دارند و می توانند در سطوح شیب دار و ناهموار به راحتی اجرا شوند و فضای کمتری را نیز اشغال کنند. این شرکت اولین تولید کننده لوله و اتصالات P.V.C-U اولین تولید کننده لوله های کاروگیت (دوجداره) از سایز 90 میلیمتر تا 200 میلیمتر ، اولین شرکت در ایران سیستمهای پوش فیت پاور لاک با اورینگهای فشار قوی و سیستم پوش فیت دین لاک جهت مصارف فاضلابی را با آخرین تکنولوژی روز اروپا .

 

لوله های شرکت مجد ایرانیان در طول های 6 و 12 متری قابل عرضه می باشند. این روش جوشکاری هم از درون و هم از بیرون قابل اجراست. برای انبار طولانیمدت هم بهتر است از انبار سرپوشیده استفاده شود. این لولهها برای پروژههای آبرسانی و گازرسانی و فاضلاب استفاده میشوند، همچنین لولههای کاروگیت که به آنها لولههای دو جداره گفته میشود برای مصارف فاضلاب شهری استفاده میشود.لولههای پلی اتیلن فشارهای داخلی با تحمل بالایی دارند و لولههای کاروگیت فشار خارجی را به خوبی تحمل میکند. از این رو به این لوله 700 میگویند که قطر داخلی آن 700 میلیمتر است . لوله تا سایز 125 قابلیت رول شدن دارد و از سایز 160 به بالا امکان تولید بصورت کلافی ندارد و فقط شاخه ای تولید می شود. لوله دوجداره کاروگیت 700 جهت انتقال فاضلاب و هدایت سیالات به صورت ثقلی کاربرد دارد و این سایز از لوله کاروگیت ( لوله 700 کاروگیت ) جهت آبروهای کوچک و انتقال پساب واحدهای مسکونی و صنعتی کوچک بکار میرود . بنابراین، در نصب این نوع لوله باید بسیار دقت به خرج داد. در اینجا قسمتهای انتهایی لوله ها با استفاده از دستگاه جوش اکستروژن متصل می شوند. خط تولید لوله دوجداره کاروگیت خط تولید لوله دوجداره کاروگیت شامل قسمتهای مختلفی می باشد که به صورت خطی چیده شده و فرایند تولید لوله دوجداره لوله کاروگیت را انجام می دهند.

 

به علاوه، به دلیل وزن کمتر، تعداد نیروی کار مورد نیاز برای نصب کمتر است که این خود به صرفهجویی مالی منجر میشود. لوله دوجداره به دلیل طرح خاص جداره خارجی و انعطافپذیری این لولهها، در صورت بستر سازی مناسب و تراکم کافی خاک اطراف و بالای لوله در زمان خاکریزی، از مقاومت مکانیکی کافی در مقابل بارهای ترافیکی و وزن خاک روی آن برخوردار میباشند. لوله کاروگیت دارای ویژگیهایی میباشد که استفاده از آن نسبت به لولههای دیگر مقرون به صرفه تر میباشد که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. در مرحله اول، باید اطمینان حاصل کرد که زه کشی زیرزمینی پایین تر از پایه های ساختمان های مجاور قرار نگیرد، مگر اینکه بخواهند ترانشه را با بتن پر کنند. این لوله ها را می توان از سایز 16 میلیمتر تا سایز 3500 میلیمتر تولید کرد. الیاف دور لوله کاروگیت زهکش که به آن ها ژئوتکستایل گفته میشود تا سایز 200 در نوع پی وی سی بصورت آماده موجود می باشد. شکل دهی لوله کاروگیت: با استفاده از قالبهای دایره ای شکل، مواد اولیه به شکل لوله هایی با سطح رویی موجدار و سطح داخلی کاملاَ صاف در می آیند. انها و هم سطح داخلی انها به صورت صاف و صیقلی است .

 

قالب در پل های کوچک و بزرگ و جوی آب هم از دیگر موارد استفاده از این لوله های پلی اتیلن دوجداره میباشد. لوله کاروگیت مانند لوله پلی اتیلن که فشار کاری آن با اتمسفر شناخته میشود این لوله هم با یک استاندارد خاص خود محاسبه میشود که به آن نیوتن گفته میشود .لوله کاروگیت در 2 دسته بندی قرار میگیرد لوله کاروگیت سبک و لوله کاروگیت سنگینلوله کاروگیت سبک 16.5 نیوتن و 31.5 نیوتن سنگین شناسایی میشودکاروگیت سبک در عمق 1.5 متری زمین میتوان قرار دادولی کاروگیت سنگین را میتوان در عمق 5 الی 7 متری زمین جایگذاری کردقطر داخلی لوله کاروگیت سایز 400 میلیمتر ، 40 سانتی متر میباشد از کجا خریداری کنم ؟ است. در لوله های کاروگیت سطح جدار داخلی لوله به طور کامل صاف است و جدار بیرونی از کنگرهها یا حلقههایی متحدالمرکز تشکیل میشود. در نهایت واحد کنترل کیفیت از سریهای تولیدشده مختلف نمونه برداری نموده و بر اساس آزمونهای استاندارد محصول، تایید نهایی را انجام میدهد. این لوله در سایز 160 تا 1400 میلیمتر با بازرسی سطح یک ایران و کیفیت بالا در قیمت مناسب به شما ارائه میشود. تمیزی محیط،زیر سازی مناسب و پوشش درست اتصالات به همراه بازرسی دقیق از پوشش اعمال شده برای احتناب از هر گونه آسیب و تعمیر مناسب نیز را در نظر داشته باشید.