آموزش قانون جذب

برگزیده

چگونه با قانون جذب به خواسته هایمان برسیم ؟

شاید شما هم با تماشای فیلم راز با موضوع قانون جذب آشنا شده اید اما جالب است بدانید که قانون جذب موضوع جدیدی نبوده و سالیان زیادی است که افراد مختلفی در سرتاسر جهان به کمک این قانون به هر آن چه که خواسته اند، رسیده اند.

اگر چه متاسفانه هنوز هم در خصوص قانون جذب اطلاعات ناکافی و بعضا ناقصی در اختیار افراد است و به همین دلیل ممکن است برخی از افراد نتایج صحیحی را کسب نکرده باشند اما بهتر است بدانید که این قانون بسیار جامع و کامل بوده و می تواند در تمامی زمینه ها به کمک افراد بیاید و زندگی آن ها را متحول سازد.

بنابراین در این نوشتار قصد داریم تا به طور کامل در خصوص آموزش قانون جذب نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا به کمک آن و با قانون جذب به خواسته های خود برسید.

ابتدا قانون جذب را خوب بشناسید

شاید مسئله ی اصلی در قانون جذب آن است که بسیاری از افراد دقیقا نمی دانند که قانون جذب چیست و چه کاری می کند و چه تاثیراتی را بر روی زندگی ما می گذارد. قانون جذب در واقع به مجموعه ای از راهکار ها و روش هایی گفته می شود که افراد را در مسیر و مدار رسیدن به آرزو ها و خواسته هایشان قرار داده و سبب می شود تا به هر آن چه که می خواهند دست یابند.

شاید به جرات بتوان گفت که این قانون، یک مسیر درست برای دستیابی به یک زندگی آرام و موفق است و در تمام جهان و برای همه ی افراد کاربرد دارد.

به کمک آموزش قانون جذب شما می توانید شرایطی را فراهم کنید که این مسیر موفقیت و دستیابی به خواسته ها، در پیش رویتان قرار گیرد و به کمک آن به عشق، ثروت، تحصیلات عالیه و … دست یابید. در واقع ب قانون جذب شما به راز کائنات دست می یابید که این مهم تنها تا به امروز تنها در اختیار برخی از افراد جهان بوده است و اما امروزه با گسترش و جهان شمولی آن، توانسته در اختیار بسیاری از افراد قرار گیرد و امروزه شاهد موفقیت های بی شمار افرادی باشیم که به کمک این قانون، کائنات را در اختیار گرفته اند.

در تعریف قانون جذب کائنات می توان گفت که مطابق این قانون که به کل کائنات از ازل تا به ابد جاری بوده است و اکثر مردم نسبت به آن نا آگاه هستند؛ می توان به اوج موفقیت دست یافت.

چگونه قانون جذب را فرا بگیریم؟

  1. آموزش ببینید و تمرین کنید

برای آن که قانون جذب را بیاموزید، اولین قدم شما باید تمرین کردن باشد. تمرین مراحل مختلف قانون جذب می تواند به شما کمک کند تا این قانون را در بطن زندیگ خود و برای به دست آوردن تمام خواسته هایتان جاری کرده و به این طریق مشکلات را کنار زده و به زندگی لبخند بزنید.

برای تمرین کردن دقت کنید که ابتدا بایستی قانون جذب را به خوبی فرا بگیرید و آن را بیاموزید. توجه کنید که صرف دانستن آن که قانون جذب چیست و چه کاری می کند، فرا گرفتن قانون جذب نیست و نمی تواند اثر چندانی را در زندگی شما اعمال نماید.

  1. انرژی را مدیریت کنید

همانطور که در آموزش قانون جذب می آموزید، این قانون بر پایه ی انرژی ها استوار است و در واقع بدنه ی اصلی این قانون را فیزیک تشکیل می دهد. در علم فیزیک شما می آموزید که هر چیزی حتی اشیاء جامد ذراتی دارند که مدام در حال حرکت و جنبش بوده و به این ترتیب انرژی مشخصی را دارا می باشند.

برای مدیریت انرژی های خود، بایستی توانایی توجه کردن را در خود پرورش داده و تمرکز را در خود پرورش دهید. در واقع برای آن که انرژی را مدیریت کنید ابتدا باید تمرکز کرده و به طور آگاهانه تصمیم بگیرید تا توجه خود را بر روی خواسته هایتان متمرکز کنید. در این زمان است که توانسته اید به نحو درست و صحیح از قانون جذب استفاده کنید.

  1. مراقب شنیده هایتان باشید

بدون تعارف بگوییم که اگر مدام از سمت اطرافیان چنین بشنوید که تو در آینده هیچ چیز نمی شوی، بدون شک این افکار و انرژی منفی در زندگی و مسیر انتخابی شما تاثیرگذار بوده و می تواند آینده شما را تباه سازد. یا آن که اگر به دنبال کسب ثروت هستید و مدام از سمت اطرافیان در خصوص مسائلی همچون رکود اقتصادی و یا مشکلات صحبت هایی را بشنوید، قطعا نمی توانید بر روی انرژی خود مسلط شده و به دنبال به دست آوردن خواسته هایتان باشید.

توجه کنید که شما قطعا نمی توانید از صحبت کردن اطرافیان جلوگیری کنید اما می توانید گوش هایتان را از شنیدن چنین موضوعاتی منع کرده و با تمرکز بر روی اهداف خود، هر ان چه را که می خواهید به دست آورید.

  1. هر آن چه را که می خواهید بنویسید

نوشتن خواسته ها می تواند یکی از مراحل مهم آموزش قانون جذب باشد. در واقع شما با نوشتن خواسته هایتان، توجه و تمرکز خود را بر روی آن موضوع قرار داده و به این طریق به نوعی تمام ذرات جهان را با خود همراه کرده و در جهت به دست آوردن خواسته ی خود می کوشید.

  1. درباره خواسته هایتان صحبت کنید

صحبت کردن چه با خودتان باشد و چه با دیگران، بایستی هم راستا و هم نظر با خواسته هایتان باشد و احساس خوبی را در شما ایجاد نماید. با صحبت کردن درباره خواسته هایتان می توانید انرژی زیادی را ساطع کرده و البته آن را دریافت نمایید و به این طریق به هر آن چه که می خواهید برسید.