سبز اندیشان امروز

بازاریابی در مقابل دیجیتال سنتی: آنچه آموزگاران باید بدانند

ورود و تکامل اینترنت شیوه کار ، تعامل و خرید مردم را تغییر داده است. در این عصر دیجیتال جدید ، مهارتهایی که افراد متقاضی شغل و متخصصان شاغل به آن نیاز دارند ، ادامه می یابد تا در راستای سازگاری با خواسته های یک بازار شغلی پررونق ، پیشرفت کند.

دیجیتال

در حالی که برخی از تاکتیک های بازاریابی سنتی هنوز آب را در خود نگه می دارند ، دیجیتال فرصت های جدید زیادی را فراهم می کند. این امر نه تنها می تواند به فارغ التحصیلان بازاریابی در تعامل با مردم در زمان واقعی در سطح شخصی تری کمک کند ، بلکه بینایی در مورد رفتار از طریق داده هایی که به ارتباطات خیاط کمک می کنند تا در همه مراحل فرآیند فروش با چشم انداز همکاری کنند.

برای بسیاری در بخش آموزشی ، این تغییر گسترده به دیجیتال یک چالش است. دوره های بازاریابی سنتی که روزگاری محبوبیت خود را نشان می داد ، اکنون بدون داشتن بازاریابی دیجیتال به عنوان ناقص دیده می شوند. در نتیجه ، دانش آموزان برای یادگیری و پیگیری مشغول ثبت نام در جای دیگری هستند و ثبت نام در کالج های آموزش عالی را بویژه در ۲۴ سال و بالاتر از گروه پایین می کشند.

دانش آموز

در این مقاله ، به بررسی عناصر منحصر به فرد بازاریابی دیجیتال می پردازیم و می بینیم که چرا باید به عنوان یک رشته مهم برای تعظیم هر فارغ التحصیل بازاریابی رفتار شود.

اطلاعات کلیدی است

در دنیای امروز ، ما در حال شنا کردن داده هستیم. در واقع پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۲۰ ، ۱٫۷ مگابایت داده در هر ثانیه برای هر شخص روی زمین ایجاد می شود.

علیرغم این ثروت از داده ها ، حدود ۳ از ۵ نفر در نقش های رهبری اظهار داشتند عدم حضور در اطلاعات با داده های بزرگ می تواند منجر به منسوخ شود.

این ثروت از داده ها برای بازاریابان بسیار ارزشمند است زیرا نه تنها می توانند چیزهای زیادی در مورد مخاطبان خود بیاموزند بلکه می توانند از فناوریهایی برای هدف قرار دادن افراد در سطح شخصی نیز استفاده کنند و با ارائه مطالبی که واقعاً به آنها علاقه دارند ارائه می دهند ، به این معنی که احتمال بیشتری دارند کلیک کنند. از طریق ، مصرف و درگیری.

برای فارغ التحصیلانی که به دنبال کار در بازاریابی هستند ، این درک از داده ها سطح دانش عمیق تری را نسبت به پایه اساسی چگونگی خواندن این معیارها ، آمارها و بینشها عمیق تر می کند. برای موفقیت ، افراد باید بتوانند تجزیه و تحلیل مفصلی را از طریق سیستم عامل هایی مانند گوگل Analytics و Woopra انجام دهند و آن دانش را بر رفتار مشتری ترسیم کنند و بر این اساس تغییراتی ایجاد کنند.

در نتیجه ، دانش آموزان باید چگونگی تجزیه و تحلیل داده ها را درک کنند و بینش هایی را فراهم می کنند که می توانند کمپین ها را بهینه کنند. قادر به انجام این کار به شخصی سازی درایو و در نتیجه افزایش تبدیل ، افزایش آگاهی از برند و بهبود وفاداری مشتری کمک می کند.

تعامل در زمان واقعی

در سال ۲۰۱۹ تخمین زده می شود که حدود ۲٫۷۷ میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی جهانی وجود داشته باشد. این رقم نمایانگر مخاطبان اسیر است که در سراسر شبکه گسترده و فعال در بازار عرضه می شود.

شبکه های اجتماعی مکان های منحصر به فردی برای بازاریاب ها هستند زیرا آنها به روش های منحصر به فرد و در زمان واقعی دسترسی به مصرف کنندگان را فراهم می کنند. ماهیت تعاملی آنها باعث می شود آنها به مکانی ایده آل برای تعامل با مصرف کنندگان تبدیل شوند و آنها را برای مشاغلی که می خواهند از طریق آنلاین تأثیرگذار باشند در اولویت قرار داد. این به نوبه خود ، به این معنی است که آنها می خواهند کارمندان با مهارت استفاده کنند و از آنها استفاده کنند.

در حالی که تاکتیک های بازاریابی سنتی عمدتاً متکی به افرادی است که می توانند یک تبلیغ را انتخاب کنند یا نام تجاری را در تلویزیون بشنوند ، در شبکه های اجتماعی بدان معنی است که افراد را می توان از طریق اینترنت ردیابی کرد و در نقاط مختلف سفر مصرف کننده خود هدف قرار داد. علاوه بر این ، مشتریانی که به صورت آنلاین بارگیری می شوند ۷۰ درصد بیشتر از این افراد امکان پذیر هستند.

با توجه به اینکه افراد زیادی به صورت دیجیتالی فعال هستند و به همان اندازه رسانه قدرتمند هستند ، از جمله آنها به عنوان بخشی از یک مدرک بازاریابی ، این بدان معنی است که فارغ التحصیلان برای هر نقش کلیدی در بازاریابی ، شکاف قابل توجهی در مهارت خود دارند.

اندازه گیری ROI بهینه و ساده شده است

برای هر بازاریاب ، اثبات ROI در تمام تلاشهای بازاریابی مهم است. از این گذشته ، مهم نیست که یک مبارزه چقدر هوشمندانه یا بصری باشد ، اگر هدف آن تبدیل و ارائه آن نباشد ، نمی توان آن را به عنوان یک موفقیت طبقه بندی کرد.

در حالی که ROI به عنوان یک متریک ساده است ، اندازه گیری آن و دانستن نحوه رشد آن می تواند یک چالش باشد. اما یکی از مزایای دیجیتال این است که روشی مؤثر برای اندازه گیری ROI ارائه می دهد. بازاریابان با استفاده از طیف وسیعی از سیستم عامل ها (همراه با دانش دیجیتالی) ، می توانند طیف وسیعی از معیارهای مربوطه را ردیابی کنند که بینشی در مورد آنچه محتوا و پیام رسانی طنین انداز و تبدیل می کند ، فراهم می کنند.

با توجه به ماهیت تکنیک های سنتی ، این سطح بینش امکان پذیر نیست و بازاریاب ها نیاز دارند دانش لازم را برای درک چگونگی استفاده بیشتر از این داده ها و بهینه سازی کمپین ها برای تمرکز بر آنچه کار می کند و تبدیل می کنند ، انجام دهند.

محلی همچنین می تواند به معنای جهانی باشد

در حالی که بازاریابی سنتی به یک رویکرد پتو تکیه دارد ، بازاریابی آنلاین به بازاریاب ها این امکان را می دهد تا گروه ها یا افراد خاص را هدف قرار دهند. علاوه بر این ، عدم وجود phمرزهای ysical بدان معنی است که می تواند هرکسی را در هر مکانی هدف قرار دهد ، این باشد که یک شهر کوچک در یک ایالت ایالات متحده به شهرهای بزرگ در کل کشور.

فراتر از آن ، افراد می توانند در مواقعی که بیشترین فعالیت آنلاین داشته باشند و در روزهایی که بیشترین جستجو برای دوره هایی در آن صورت می گیرد ، مورد هدف قرار گیرند. این انعطاف پذیری و رویکرد هدفمند نه تنها دسترسی را گسترش می دهد بلکه باعث می شود افراد مناسب در زمان مناسب هدف قرار گیرند.

علاوه بر این ، وقتی در نظر بگیرید که ۳۰٪ از جستجوی موبایل مربوط به یک مکان است ، دانستن چگونگی تقویت تلاش های محلی و همچنین بازاریابی جهانی بخش مهمی از زرادخانه بازاریاب دیجیتال است.
موبایل

دستیابی و نفوذ مشتریان آسان تر است

براساس یک مطالعه اخیر ، مشارکت مصرف کننده با تمایل (۸۶٪) ، اعتماد (۸۳٪) و قیمت (۸۱٪) همراه است و تنها در رده ۵۵٪ از مصرف کنندگان فقط رده بندی می شود.

قیمت

آنچه این نشان می دهد این است که شهرت و ارزش ارائه شده توسط یک برند بر مشتریان تأثیر می گذارد. در حالی که تاکتیک های بازاریابی سنتی می تواند به نوعی به تقویت یک برند برود ، دیجیتال می تواند به بازاریابان در تعامل با مصرف کنندگان در زمان واقعی ارائه راه حل هایی برای مسائل یا راهنمایی های آنها در صورت لزوم در همه نقاط سفر فروش کمک کند.

راه حل

علاوه بر این ، در فضای آنلاین ، بازاریابان می توانند از روشهای مختلفی برای ترغیب مردم استفاده کنند تا جزئیات شخصی خود را راحت تر از روشهای سنتی ارائه دهند. با استفاده از یک کلیک ساده یا ضربه تند وشدید زدن ، یک مشتری بالقوه می تواند برای یک خبرنامه ثبت نام کند ، کتاب الکترونیکی یا گپ را بصورت زنده با یک اپراتور خدمات مشتری بارگیری کند.

توانایی استفاده از این نکات مهم ارتباط با سهولت برای هر بازاریابی که مسئول درگیر کردن مشتری باشد ، مهم است و شناختن تاکتیکها و روشها را بسیار مهم می کند.

خدمات به مشتری افزایش یافته است

تنها در توییتر ، تعامل خدمات مشتری در دو سال گذشته ۲۵۰ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این ، پاسخ دادن به شکایت رسانه های اجتماعی به سرعت وکالت مشتری را تا ۲۵٪ افزایش می دهد.

در حالی که مشتریان یک بار به بازدید از فروشگاه آجر و ملات یا نوشتن نامه اعتماد داشتند ، عوالم دنیای آنلاین بدان معنی است که افراد می توانند با استفاده از رسانه های اجتماعی یا عملکردهای چت زنده به مارک ها یا مشاغل دسترسی پیدا کنند و در عوض ، به موقع پاسخ دهند.

این رابطه جدید به برندها اجازه می دهد تا راحت تر ، سریع و به صورت شخصی با شکایات مصرف کننده برخورد کنند و خطر بررسی های منفی یا بحران ارتباطات را کاهش دهند. علاوه بر این ، قادر به مکالمه در زمان واقعی باعث ایجاد اعتماد و وفاداری به برند می شود.

در منظر امروز مشتری محور ، بازاریاب ها باید بتوانند برای مشتریان ارزش قائل شوند. با آموختن تاکتیک های دیجیتال ، یک فارغ التحصیل بازاریابی با ایجاد گزارش و تبدیل مشتریان به طرفداران برند ، می تواند ارزش افزوده ای را به هر مشاغل اضافه کند.

در سالهای اخیر ، نقش بازاریابی با CMO که اکنون بخش مهمی از مجموعه C است ، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به این ترتیب ، ۶۸٪ از رهبران مشاغل که انتظار دارند بازاریابی عامل اصلی رشد درآمد و رشد تجارت باشد. و این رشد به فناوریهای دیجیتال و دانش نیروی کار برای استفاده از آنها متکی است.

برای فارغ التحصیلانی که به دنبال موفقیت در هر صنعتی هستند ، خواه بازاریابی ، فروش یا دیگری باشد ، دیجیتال اکنون بخش مهمی از مهارتهایشان است و حتی مشاغل سطح ورودی به درک اساسی در مورد نحوه کار و ارزش افزوده در یک تجارت نیاز دارند.

در این دنیای شجاع جدید دیجیتال ، جایی برای قرار دادن روش های سنتی و دیجیتالی در سیلوهای وجود ندارد. هر دو آنها می توانند محرک بازاریابی مؤثر باشند و در هنگام لایه لایه شدن و بهینه سازی آنها ، در کنار هم می توانند یک بخش بسیار موفق و با ارزش از پایگاه دانش هر بازاریاب باشند.

بروشور

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال -نه-کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & the GrenadinesSamoaSan MarinoSoo Tome & Princee عربستان سعودی سنگال SerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت