سبز اندیشان امروز

چگونه ۴ صنعت در حال تغییر و تحول دیجیتال هستند

صرف نظر از صنعت ، تحول دیجیتالی در بسیاری از سازمان ها در حال انجام است ، زیرا شرکت ها از فرصت های ارائه شده توسط فناوری دیجیتال برای ساخت نام تجاری خود ، ارتباط با مشتریان و تقویت مدل های فروش سوء استفاده می کنند.

دیجیتال

با این حال ، از یک صنعت به صنعت دیگر تفاوت هایی وجود دارد. فرهنگ ، سیستم ها ، فرآیندها و حتی توانایی های هر صنعت در هنگام تحقق تغییر و تحول دیجیتالی بازی می شوند.

در نتیجه ، سرعت تغییر صنایع متفاوت است.

در این مقاله ، ما نگاهی دقیق تر به چهار صنعت – داروسازی ، ارتباطات از راه دور ، دارایی و فناوری – که مسئولیت دیجیتال را برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار بر عهده دارند ، می بینیم و همچنین در نظر می گیریم که آینده چه چالش ها و فرصت هایی را برای هر یک از آنها دارد.

داروسازی

بهداشت و داروسازی

به طور سنتی ، صنعت بهداشت و داروسازی کمی آهسته برای انطباق بوده است. طبق گفته مک کینزی ، تقریباً ۴٪ از شرکتهای داروسازی از چگونگی هماهنگی استراتژی دیجیتال با سفر مشتریان خود مطمئن نیستند در حالی که تنها ۱۰٪ تصمیمات استراتژیک را بر اساس درک دقیق چگونگی تأثیرگذاری دیجیتال بر مدل تجاری و محیط رقابتی خود در مقایسه با ۲۲٪ در کل مبتنی می دانند. صنایع

با ارائه اینترنت به مردم در لمس یک دکمه ، بیماران امروز به روشی متفاوت رفتار می کنند. در واقع ، تقریبا نیمی از افراد قبل از صحبت با پزشکان خود را تشخیص می دهند.

با تغییر رفتار بیمار ، صنعت داروسازی پاسخ داده است. در حال حاضر ، با استفاده از دیجیتال در خط مقدم استراتژی های خود ، شیوه های نوآورانه به تقویت مراقبت های بهداشتی کمک می کند.

داروسازی IoT

اینترنت اشیاء باعث تغییر پارادایم در بخش داروخانه شده است. از آنجا که بیماران دسترسی سریعتر و آسان تری به خدمات مراقبت های بهداشتی می طلبند ، می توان از فشار IoT برای کمک به تغییر و پذیرش بخش استفاده کرد.

نمونه ای از آن تغییر و تحول در فرآیندهای تولید و عرضه است که به نوبه خود باعث بهبود موضوعات در کنترل کیفیت شده است. این در بسته بندی مواد مخدر در حال حاضر با برچسب هایی مشاهده می شود که دما را کنترل می کنند ، و اطمینان حاصل می کنند که محصولات در هنگام ترانزیت ، از تمامیت و کیفیت خود را حفظ می کنند.

مثال دیگر استفاده از داده ها است ، با استفاده از IoT امکان جمع آوری داده ها از طیف وسیعی از توابع ، داده ها را می توان جمع آوری و تجزیه و تحلیل کرد تا در اختیار ذینفعان قرار گیرد و همچنین به فرآیند لجستیک پیچیده کمک کند تا روانتر با استفاده از سنسورها اجرا شود.

سوابق الکترونیکی سلامت

به زودی دیدن نمودار کاغذی در انتهای تختخواب بیمار خاطره ای خواهد بود. در عوض ، استفاده از سوابق الکترونیکی بهداشت (EHR) در عوض مزایای بسیاری دارد ، زیرا نسخه دیجیتالی به روزرسانی های فوری ، امنیت و سازماندهی بهتر داده را ارائه می دهد.

این به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مواردی که بیماران بین بیمارستانهای مختلف و چندین پزشک جابجا می شوند ، کارآمدتر است ، بنابراین امکان درمان بهتر وجود دارد.

این در ارائه خدمات درمانی بهتر بسیار مهم است که اپل به دنبال درگیر شدن و جمع آوری داده های بیمار از طریق تلفن همراه است. به همان روشی که شرکت موسیقی ارائه می دهد ، می تواند از این داده ها برای پیشنهاد مداخلات بهداشتی از طریق یک برنامه استفاده کند.

فناوری پوشیدنی

فن آوری مورد استفاده دستگاه های مانند Fitbit به بیماران مسئولیت بیشتری در مراقبت از سلامت خود می دهد. سایر پوشیدنی ها امکان نظارت بر علائم و ویتامین ها را در زمان واقعی فراهم می کنند ، گزارش وضعیت و یادآوری هایی را ارائه می دهند تا بیماران و کادر پزشکی آگاه باشند.

تعدادی از شرکت ها در منطقه ای بدون استفاده ، به دنبال تولید پوشیدنی هستند که می تواند به دگرگونی خدمات درمانی کمک کند. Zephyr BioPatch را می توان به جمع آوری علائم حیاتی وصل کرد ، در حالی که در ایالات متحده قرص قابل خوردن با سنسور تأیید شده است.

>

با ایجاد چشم انداز برای توانمند سازی همه افراد دارای شرایط مزمن برای زندگی سالم تر و بهتر ، زندگی متخلف Livingo از تجزیه و تحلیل پیشرفته برای ایجاد تجربیات شخصی مبتنی بر فناوری که ۳ سال پیش وجود نداشت ، استفاده می کند.

Livongo با استفاده از یک رویکرد “تمام شخص” به بیماران کمک می کند تا با استفاده از فناوری دیجیتال ، به افراد کمک کند تا شرایط را به عنوان مثال مدیریت کنند. استفاده از آیفون مجهز به تراشه سلولی برای پیگیری میزان قند در بیماران دیابتی.
دیابت

۲) مخابرات

فقط نه سال پیش ، کمتر از نیم میلیارد کاربر جهانی گوشی های هوشمند وجود داشت. امروز ، این رقم به ۳ میلیارد نزدیک است. صنعت ارتباطات از راه دور با سرعت باورنکردنی در حال تغییر است و مشاغل سراسر دنیا آن را می شناسند.

یک سرمایه گذار اولیه در فناوری digfital که بخش مخابرات از دیجیتال استفاده می کند تا به مدل های جدید تجاری و یک شبکه متصل در سطح جهانی دسترسی پیدا کند تا به داده های زمان واقعی ، پشتیبانی مشتری و برنامه های اجتماعی برای ارتقاء تجربه کاربر کمک کند.

به گفته مک کینزی ، بین حاشیه سود و پنج حوزه فناوری اطلاعات برای صنعت ارتباطات ارتباط مستقیمی وجود دارد:

     

  • تجزیه و تحلیل مصرف کننده قوی
  •  

  • دیجیتالی کردن مدیریت سفارش
  •  

  • سرویس CRM
  •  

  • رابط های IT ساده شده
  •  

  • اتوماسیون کسب و کار

ابتدا حرکت گوگل را به سمت تلفن همراه انجام دهید و ظهور برنامه های پیام رسانی ، نحوه ارتباط و دسترسی افراد به اطلاعات را تغییر می دهد. در نتیجه ، کاهش رشد و کوچک شدن حاشیه سود بسیاری از مشاغل این صنعت را دچار مشکل کرده است.

برای رقابتی ماندن ، شرکت ها خدمات IT را اصلاح می کنند ، فرآیندها و روشهای اصلی را برای برطرف کردن تمایل مشتری به نقاط لمسی دیجیتال ترمیم می کنند.

نمونه اصلی Sprint (اخیراً توسط T-Mobile با ادغام ۲۴ میلیارد دلاری خریداری شده است). این شرکت در مواجهه با رقابت شدید از رقبای خود ، سرمایه گذاری زیادی در فن آوری های مدرن مانند هوش مصنوعی انجام داد و بیشتر روی تجربه مشتری خود تمرکز کرد.

سرمایه گذاری

آنها با شناخت قدرت داده ها ، رسالت خود را برای رهبری راهی برای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در صنعت ارتباطات راه اندازی کردند. طبق گفته CIO آنها ، تمرکز اسکات رایس اسپرینت در مورد تکامل و تبدیل شدن به یک شرکت دیجیتالی در تمام جنبه ها بوده است.

اکنون این دنیای موبایل است. شرکت های مخابراتی باید شیوه های خود را تغییر دهند تا مشتری محور تر شوند. کسانی که این کار را انجام می دهند در موقعیت بهتری می توانند از فرصت های ارائه شده دیجیتال استفاده کنند.

موبایل

۳) امور مالی

توسعه دیجیتال در بسیاری از موارد تغییر صنعت مالی را تغییر می دهد. فناوری هایی مانند رایانش ابری ، آنالیز و رباتیک از ابتکاری ترین ابزارهای دیجیتالی هستند که هسته اصلی بانکداری و دارایی را تقویت می کنند.

اکنون ، با یادگیری ماشین و روبات ها ، خطای انسانی کمتر محتمل است. مردم مدیریت مالی را در نوک انگشتان خود دارند و دیجیتال در قلب همه تعاملهاست.

از برنامه های بانکی موبایل و دستگاههای خودپرداز هوشمند گرفته تا دستیاران مجازی و چت بابات ، آینده مالی و بانکی به سرعت شکل می گیرد.

دیر دیرتر و دیرتر ، پرسنل انسانی در بانکداری به حداقل می رسند. نه تنها روبات ها می توانند کار را سریعتر انجام دهند ، بلکه اجماع گسترده ای نیز وجود دارد که آنها می توانند یک تجربه کاربری برتر را ارائه دهند.

گزارش Accenture گفت که تقریباً ۸۰٪ از بانکداران تصور می کنند که پیشرفت در هوش مصنوعی ، بانکها را قادر می سازد “تجربه مشتری مانند انسان” را ارائه دهند ، و ۷۶٪ معتقدند که روبات ها طی سه سال آینده راه تعامل با مشتری را هدایت می کنند.

طبق گفته های مایک بردی ، CTO جهانی AIG آنها برای ساختن یک الگوی فناوری جدید در سازمان ، قصد تغییر ساختار IT در یک سازمان واحد را داشتند.

مرحله اول شامل ایجاد قابلیت های بنیادی است که به دنبال بهینه سازی عملکرد شبکه از طریق سرویس سلف سرویس ، اتوماسیون و اجرای DevOps بود.

برای دستیابی به این هدف ، این شرکت یک برنامه ربات پیشرفته تهیه کرده است که از قابلیت های الگوریتمی داخلی ، یادگیری ماشین و اتوماسیون فرایند روباتیک استفاده می کند.

این شرکت با راه اندازی یک مهندس مجازی یادگیری موسوم به ARIES ، تنها در مدت ۶ ماه ۶۰٪ قطع برق را شناسایی و برطرف کرد و تنها یک سال بعد می تواند تعدادی از هشدارها را قبل از تأثیرگذاری بر تجارت حل کند.

۴) فناوری

با استفاده از دیجیتالی و فناوری که بهم پیوسته هستند ، باید به کمال تعجب بیفتد که صنعت فناوری از بیشتر برای تحول دیجیتال آمادگی بیشتری دارد.

تحقیقات انجام شده توسط eConsultancy نشان می دهد که شرکتهای فناوری ، دو برابر بیشتر از گروه های دیجیتالی هستند ، در مقایسه با شرکت های صنایع دیگر.

یکی از زمینه هایی که آنها در آن سرآمد هستند تجربه کاربری (UX) است ، زیرا ۲۳٪ سازمان ها ادعا می کنند که دارای یک کاربری مناسب هستند و به خوبی طراحی شده اند ، بنابراین ارتباط و معاملات بهتر را فراهم می کنند.

داشتن مهارت های لازم در حال حاضر موجود ، شرکت های فن آوری را برتری نسبت به سایرین ایجاد می کند و باعث می شود فرهنگ دیجیتالی در محیط کار ساده تر شود ، که موفقیت در این امر با یک تحول دیجیتالی ضروری است.

تا به امروز ، مشاغل موجود در صنعت فناوری برای رشد در دوره دیجیتال از راهکارهایی مانند تعاون و سرمایه گذاری سرمایه گذاری استفاده کرده اند.

با پیشرفت به جلو ، فرصت زیادی برای رشد شرکت های فناوری فراهم خواهد شد ، به ویژه هنگامی که آنها از ابزارهایی مانند این استفاده می کنند:

محاسبات ابری – این به شرکتها کمک می کند تا داده ها را برای استفاده بهتر ، بینش داده و ضمن تبدیل مدل ها و عملکردهای تجاری ، آسان تر کنند.

مصرف انعطاف پذیر – این رویکرد هزینه های واحد را کاهش می دهد و مدل های “پرداخت را همانطور که می روید” می دهد. در نهایت ، مصرف انعطاف پذیر ارتباط مشتری را تقویت می کند.

محاسبات شناختی – در حالی که هنوز کار در حال انجام است ، محاسبات شناختی محصولات را بهبود می بخشد ، خدمات را ساده تر می کند و به شرکت ها اجازه می دهد تصمیم گیری آگاهانه تری کسب کنند ، زیرا آنها یاد می گیرند از پتانسیل یادگیری ماشین استفاده کنند.

مزایای سرمایه گذاری در این روشها توسط اینتل که بتجزیه و تحلیل پیش بینی ریشه و یادگیری ماشین در قلب استراتژی خود برای تحول دیجیتال ، استفاده از آن در طراحی محصول برای سرعت بخشیدن به زمان تولید.

افزایش ۶۵۶ میلیون دلاری در ارزیابی شرکت ، این اقدام را توجیه کرد ، زیرا زمان تولید بیش از ۸ ماه کاهش یافته است.

این چهار صنعت پیشرو هستند و درسهای مهمی را برای شرکتها ارائه می دهند که هنوز این تغییرات را تحمل نکرده اند ، و همچنین الهام بخش سایر صنایع در سفر خود هستند.

در حالی که ممکن است روشها و فرهنگها متفاوت باشند ، هر صنعت هدف مشترکی دارد: پذیرایی از مشتری.

مردم انتظاراتی دارند که با دسترسی گسترده به اینترنت دیکته می شود. آنها می خواهند مشکلات سریعتر حل شود ، محصولات سریعتر تحویل داده شوند و اکنون به سؤالات پاسخ داده می شوند.

دیجیتال یک معدن طلایی از منابع و ابزارها را برای خدمت به مخاطبان بهتر از بقیه فراهم می کند. این امکان را به شرکتها می دهد تا مفهوم اصلی و شیوه ها را تغییر دهند و این امکان را فراهم آورند که از رقابت شدید صنعت خود بالا بروند.

مشارکت کننده