چاپگر HP کند است؟ تو تنها نیستی!

برگزیده

چاپگر HP کند است؟ تو تنها نیستی!

 

اخیراً من چند مشتری تعمیر کامپیوتر داشتم که پرینترهای سری HP OfficeJet Pro 8600 داشتند. یکی OfficeJet Pro 8600 و دیگری OfficeJet Pro 8620 بود. هر دو با مشکلات مشابهی روبرو بودند. هر دو از کند بودن چاپگر HP شکایت داشتند و هر دو از شبکه های بی سیم برای چاپ استفاده می کردند و به غیر از کندی ، مشکلات نسبتاً شدیدی را تجربه کردند. تا زمانی که رایانه یا پرینتر راه اندازی نشود ، به راحتی از چاپ امتناع می کنید. مورد دیگر برای چند صفحه خوب چاپ می شود و سپس چند دقیقه قبل از شروع نسخه پشتیبان تهیه می شود ، متوقف می شود. این امر چاپ اسناد طولانی را برای مشتری بسیار دشوار می کرد.

من رفع های مختلفی از جمله استفاده از درایورهای قدیمی فقط PCL و درایورهای OfficeJet 8600 در 8620 را امتحان کردم. مشکلات همچنان پابرجا بود. بالاخره منصرف شدم و به اچ پی زنگ زدم. چاپگرهای کند HP ، مخصوصاً بی سیم ، ظاهراً یک مشکل واقعی محسوب می شوند ، زیرا آنها توانستند بلافاصله موضوع را شناسایی کرده و فقط در چند دقیقه آن را برطرف کنند.

از آنجا که هیچ اسنادی در وب در رابطه با این مشکل آسان برای چاپگر HP کند پیدا نکردم ، فکر کردم که این را برای شما در اینجا بنویسم. این رفع اشکال باید روی مدلهای دیگری که به طور مشابه پیکربندی شده اند ، مانند OfficeJet Pro 8720 جدیدتر نیز کار کند.

 

رفع مشکل کندی پرینتر

ایده کلی این است که ما می خواهیم پرینتر و کامپیوتر را به گونه ای پیکربندی کنیم که به جای پیکربندی پیش فرض ، از چاپ Port 9100 استفاده کنیم. پس از پیکربندی ، چاپگر HP کند باید یک چاپگر HP سریع باشد.

 

مرحله 1: آدرس IP چاپگر را پیدا کنید

از صفحه کنترل روی خود پرینتر استفاده کنید.

تنظیمات> بی سیم> پیکربندی شبکه نمایش> خلاصه شبکه نمایش (یا موارد مشابه) را لمس کنید.

باید حداقل 4 خط نمایش داده شود: نام میزبان ، آدرس IP ، MAC و SSID. اگر هیچ یک از این موارد را نشان ندهد ، به شبکه متصل نیست و این راهنمای موردنظر شما نیست.

آدرس IP را بنویسید به نظر می رسد “192.168.1.10” یا “10.0.0.3” یا چیزی مشابه آن.

مرحله 2: وارد رابط چاپگر وب شوید

اکنون ، یک مرورگر وب را باز کرده و آدرس IP چاپگر را در نوار آدرس وارد کرده و Enter را فشار دهید. به شما HP Embedded Web Server ارائه می شود. عالیه! داریم می رسیم آنجا

 

مرحله 3: یک آدرس IP ثابت تنظیم کنید

به طور معمول روتر شما هر بار اتصال مجدد چاپگر شما یک آدرس IP اختصاص می دهد. ما قصد داریم آن را دور بزنیم. روی برگه “Network” کلیک کنید و سپس “IPv4 Configuration” را در ستون سمت چپ انتخاب کنید. تنظیمات را در قسمت “پیکربندی آدرس IP” در سمت راست تغییر دهید تا “IP دستی” به جای “IP خودکار” انتخاب شود. هیچ یک از اطلاعات IP را تغییر ندهید. روتر شما به اندازه کافی هوشمند است که نمی تواند آن IP را به رایانه دیگری اختصاص دهد ، بنابراین ما نگران تغییر IP نخواهیم بود. ما فقط اطمینان داریم که تغییر نمی کند. پیکربندی آدرس DNS باید به “Manual DNS Server” تغییر یابد. روی درخواست کلیک کنید.

 

مرحله 4: اولویت Bonjour را تغییر دهید

روی گزینه Advanced Settings در ستون سمت چپ کلیک کنید. چندین گزینه خودشان را نشان می دهند. “Bonjour” را انتخاب کنید. Bonjour باید از قبل فعال باشد. لیست کشویی “خدمات برتر با اولویت Bonjour” را باز کنید و “9100 Printing” را انتخاب کنید ، سپس روی Apply کلیک کنید.

 

مرحله 5: چاپ TCP Port 9100 را فعال کنید

هنوز در زیر تنظیمات پیشرفته در ستون سمت چپ ، روی “Port 9100 Printing” کلیک کنید. آن را در سمت راست فعال کنید و روی اعمال کلیک کنید.

 

مرحله 6: کامپیوتر را برای Port 9100 Printing پیکربندی کنید

در حالی که من این مراحل را همانطور که در ویندوز 10 انجام شده است ارائه می دهم ، اما تقریباً بین ویندوز XP ، 7 ، 8 و 10 یکسان است.

 

Control Panel را باز کنید و به پرینترها بروید (یا مشاهده دستگاه ها و چاپگرها). HP Printer slow: پیکربندی درگاه TCP / IP

بر روی پرینتر کند HP کلیک راست کرده و “Printer Properties” را انتخاب کنید.

برگه “Ports” و سپس “Add Port…” را انتخاب کنید.

“Standard TCP / IP Port” را انتخاب کنید ، و سپس “New Port …” را کلیک کنید و Next را کلیک کنید.

آدرس IP چاپگر خود را وارد کنید و به Windows اجازه دهید نام پورت را انتخاب کند. روی Next کلیک کنید.

کادر “New Port” را ببندید.

روی پورت جدید کلیک کنید که می گوید “Standard TCP / IP Port” و روی “Configure Port …” کلیک کنید.

روی کادر انتخاب شده با عنوان “SNMP Status Enabled” کلیک کنید و سپس OK را کلیک کنید.

اکنون ، سعی کنید یک سند را چاپ کنید. ممکن است لازم باشد اسنادی را که قبلاً سعی کرده اید چاپ کنید لغو کنید ، اما حتی ممکن است اسناد نیز شروع به چاپ کنند.

 

این باید با چاپگر کند HP مشکل شما را برطرف کند. این باعث تغییر شبکه پرینتر می شود تا از اتصال TCP / IP امتحان شده و درست تری روی پورت 9100 استفاده کند ، این همان چاپگرهای شبکه از زمان خوب ، برای همیشه است.

 

اگر جواب نداد چطور؟

متأسفانه این یک مشکل بسیار پیچیده است و این رفع همیشه جواب نمی دهد زیرا این مشکل ممکن است جای دیگری باشد. اگر از WiFi استفاده می کنید ، مطمئن شوید که چاپگر به همان نسبت رایانه ای که از آن چاپ می کنید نزدیک به روتر WiFi شما است. همچنین ، یک اسکن ویروس اساسی بر روی رایانه خود انجام دهید و مطمئن شوید که مشکلات دیگری وجود ندارد. اگر کامپیوتر شما به طور کلی کند است ، این می تواند منبع چاپگر HP کند شما نیز باشد. یا ممکن است تعمیرات پرینتر در محل خود را از یک مرکز مجاز درخواست کنید.

اگر پرینتر کاملاً قدیمی است، ممکن است زمان انتخاب و خرید پرینتر جدید فرا رسیده باشد.

آیا این برای شما مفید بود؟ لطفا در قسمت نظرات ما را مطلع کنید. ما خیلی دوست داریم که تجربیات شما در مورد این راه حل را برای چاپگر کند HP خود بشنویم!