بهترین سایت های فروش قالب

برگزیده

بزرگترین سایت های فروش قالب سایت

با توجه به این که در دنیای گسترده وب، استفاده از خدمات تحت وب (Web Services) در حال افزایش است و بهترین سایت های فروش قالب سایت هم اقدام به ارائه این سرویس می کنند، اگر شما نیز قصد راه اندازی این نوع از سایت های اینترنتی را دارید بدون شک باید مشکلات و سختی های این مسیر را فرا گرفته و به طور اصولی و مرتب کار خود را شروع کنید.

برای اینکه سریع تر و آسان تر سایت خود را راه اندازی کنید، می توانید از قالب های آماده استفاده بهتری داشته باشید. برخی از این قالب ها رایگان و برخی را باید خریداری نمایید. با این کار در صرف هرینه و زمان صرفه جویی خواهید کرد. اما نکته حائز اهمیت این است که به کدام منابع برای خرید قالب ها می توان اعتماد کرد؟

در این مطلب قصد داریم شما را با چگونگی انتخاب یک منبع و مرجع قابل اطمینان برای خرید قالب وردپرس آشنا کنیم. در انتها شما خواهید دانست کدام یک از سایت های خرید قالب وردپرس از بقیه بهتر است.

وردپرس با ویژگی های خاصی که دارد چند سالی است که جای خود را در میان سایر نمونه های مشابه در دل طراحان باز کرده است. شما با کمترین هزینه ممکن می توانید یک سایت وردپرسی طراحی نمایید. قالب های مختلف و فراوانی که دارد، دست شما را برای انتخاب متناسب با موضوع دلخواهتان باز گزاشته است. شما با وجود پلاگین های متنوع و فراوان، قابلیت های بی شماری را به سایتتان می توانید اضافه کنید. در واقع شما با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان ممکن می توانید صاحب یک وبسایت حرفه ای شوید.

کدام سایت برای خرید قالب وردپرس بهتر است؟

سایت های بسیاری برای فروش قالب های وردپرس در اینترنت وجود دارند. تعدادی از ایرانی ها قالب های خارجی را از سایت های گوناگون دانلود می کنند و اقدام به فارسی سازی و قرار دادن آنها در سایت های خود می کنند. اگر شما عبارت ” قالب وردپرس” را در فیلد گوگل نوشته و آن را جستجو کنید، خواهید دید که سایت های بی شماری برای فروش قالب های وردپرس به نمایش در می آیند.

اما سوال اصلی این است که در میان انبوه این سایت ها کدام یک قابل اعتماد بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است؟

اگر شما نیز در زمینه خرید این نوع قالب ها تجربه دارید از شما می خواهیم در قسمت نظرات تجارب خود را با دوستان دیگر در میان بگذراید.

معیار هایی که باید به آن ها توجه داشته باشید در زیر بیان شده اند:

  1. کیفیت ورژن اصلی قالب را که به زبان انگلیسی می باشد مد نظر قرار دهید (به عبارتی شخص باید قالب را به درستی فارسی سازی کرده باشد و عاری از هرگونه مشکل باشد).
  2. کیفیت قالب بازنویسی شده به زبان فارسی.
  3. ارائه خدمات پشتیبانی سریع و کامل.
  4. اطمینان از خرید، وجود مشاور برای نظرخواهی.
  5. عرضه محصولات به روز رسانی شده.
  6. رفع مشکلات موجود.
  7. هزینه متعارف و مناسب.

معیار های انتخاب بهترین وب سایت خرید و فروش قالب در ایران

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بهترین مارکت ایرانی برای خرید و فروش قالب های وردپرسی کدام سایت ها هستند؟

در ادامه مهم ترین ویژگی های قالب و پلاگین های وردپرسی را برای شما بررسی می کنیم تا با خیالی آسوده در سایت های معتبر اقدام به خرید قالب مورد نظر کنید.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی: یکی از مهم ترین مشخصه های انتخاب وب سایت برای خرید قالب وردپرس، چگونگی ارائه سرویس های پشتیبان دهنده
می باشد. یک سایت خوب باید بتواند در کمترین زمان ممکن مشکلات کاربران خود را حل کند. یک تیم چنده نفره قوی و متخصص باید در این زمینه حضور داشته باشند تا در صورت بروز هر نوع مشکلی به سرعت آن را رفع نمایند. این ویژگی را هنگام خرید، مد نظر داشته باشید.

آپدیت های سریع و به موقع: دسترسی به خدمات و محصولات جدید باید به سرعت برای شما فراهم شود تا علاوه بر استفاده از امکانات جدید، باگ ها و حفره های امنیتی نتوانند به سایت شما آسیبی برسانند. از آن جایی که بیشتر پلاگین ها خارجی هستند و نیاز به فارسی سازی دارند، مارکت ارائه دهنده باید در زمینه به روزسانی برنامه ها کوشا بوده و آنها را بدون هیچ خطایی در اختیار شما قرار دهند.

تحویل یک محصول اورجینال: هنگام انتخاب وبسایت برای خرید قالب، اطمینان حاصل کنید که فروشنده به شما یک محصول اصلی و اورجینال داده است. برخی سایت ها از عدم توجه به این موضوع سوء استفاده کرده و قالب نال به مشتری می فروشند.

نصب رایگان قالب: شاید بعضی از کاربران توانایی نصب قالب را بر روی سایت خود نداشته باشند. یکی از خدماتی که برای جلب رضایت مشتری می توان انجام داد، نصب رایگان قالب برای او است.

تغییر ندادن کد های موجود در قالب: هنگامی که از قالب های تغییر یافته استفاده می شود، برای این که سئو سایت پایین نیاید، فروشندگان لینک سایت خود را در قالب جای می دهند.

بست فارسی در این مقاله قصد دارد به تحلیل و معرفی بهترین سایت های خرید قالب وردپرس ایران در سال ۹۸ بپردازیم.

برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.