اصول طراحی بنر

عمومی

یکی از گسترده ترین حوزه های فناوری اطلاعات و علوم کامیپوتری که با کسب وکار های امروزی گره خورده است دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد. امروزه مطرح شدن روش های جدید در دنیای دیجیتال مارکتینگ سبب شده است تا خروجی هایی که از کار خود می گیریم هربار بهتر و بهتر شوند. یکی از این روش ها تبلیغاتی هستند که به تبلیغات کلیکی و نیز بنری شهرت دارند. اما طراحی بنر چه تبلیغاتی و چه هر بنر دیگری نیاز به توجه به برخی اصول دارد. فرقی نمی کند به دنبال بنر های ثابت باشید و یا دیگر بنر ها را برای تبلیغات بخواهید. در ادامه درباره اصول طراحی بنر برای شما بیشتر توضییکی از گسترده ترین حوزه های فناوری اطلاعات و علوم کامیپوتری که با کسب وکار های امروزی گره خورده است دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد. امروزه مطرح شدن روش های جدید در دنیای دیجیتال مارکتینگ سبب شده است تا خروجی هایی که از کار خود می گیریم هربار بهتر و بهتر شوند. یکی از این روش ها تبلیغاتی هستند که به تبلیغات کلیکی و نیز بنری شهرت دارند. اما طراحی بنر چه تبلیغاتی و چه هر بنر دیگری نیاز به توجه به برخی اصول دارد. فرقی نمی کند به دنبال بنر های ثابت باشید و یا دیگر بنر ها را برای تبلیغات بخواهید. در ادامه درباره اصول طراحی بنر برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

برای طراحی بنر چه نکاتی را باید مورد بررسی قرار دهیم؟

کمی قبل تر گفتیم که طراحی بنر دارای اصول خاصی می باشد. به همین دلیل باید برای خلق یک بنر زیبا که سبب جلب مشتری شود باید به خوبی این اصول در طراحی بنر رعایت شوند. در ادامه این اصول را خدمت شما شرح خواهیم داد.

اندازه های بنر را به خوبی رعایت کنید!

امکان طراحی بنر های تبلیغاتی در اندازه های مختلفی فراهم است. اینکه چه سایزی را برای تبلیغ کردن خود انتخاب میکنید بستگی به فضای تبلیغاتی و نیز البته محتوای تبلیغ دارد. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تبلیغات متفاوتی را طلب می کنند تا سایت های اینترنتی. برای نمونه در شبکه اجتماعی یک پست تبلیغاتی اندازه 1080 * 1080 پیکسل را داراست. اما در سایت های اینترنتی این مقدار طول و عرض بسیار متفاوت می باشد.

برای طراحی بنر باید ترتیب مناسبی را رعایت کنید!

این را بدانید که رعایت تعادل متن تبلیغ بسیار دارای اهمیت می باشد. یک بنر تبلیغاتی دارای اجزای اصلی چون لوگوی شرکت و ارزش پیشنهادی و البته دکمه فراخوان عمل را دارا می باشند. اگر بخواهیم درباره هریک از موارد صحبت کنیم هریک مطلب جدایی را می طلبد. اما حتی اگر توضیحی هم به شما ندهیم این را می دانیم که خود شما شناختی را در این باره دارید. برای نمونه لوگوی شرکت نشان دهنده هویت شرکت شماست. از طرف دیگر برای اینکه کاربر به صفحه فرود موردنظر شما برود دکمه فراخوان عمل طراحی شده است.

سادگی بنر را فراموش نکنید!

این را بدانید که برای یک بنر سادگی بیش از هر عامل دیگری در کاربرپسند بودن آن نقش دارد. کمتر کسی را می توان یافت که به تبلیغات شلوغ و شلخته اهمیت بدهد. به همین دلیل این را بدانید عبارت ” قشنگی هر چیز به سادگی اش می باشد” درباره بنر های تبلیغاتی نیز صحیح می باشد. این را بدانید که برای جلب مخاطب تا ابد فرصت شما باقی نخواهد ماند. پس با دقت و سرعت به گونه ای عمل کنید که سبب جلب مشتری شوید.

بکارگیری درست دکمه ها را فراموش نکنید!

این را بدانید دکمه های کال تو اکشن یکی از اصلی ترین عناصر یک بنر تبلیغاتی مناسب می باشند. طوری که می توانند سبب دریافت نرخ بالایی شوند. محدودیتی از بابت اینکه چه دکمه ای و با چه طرح و ظاهری بهره می گیرید وجود ندارد. اما این را بدانید که برخی اوقات قرارگیری دکمه درکنار برخی محتوا ها بازخورد بهتری را از سوی کاربر به همراه دارد. طوری که سبب افزایش نرخ کلیک نسبت به بسیاری دیگر از کلید ها می شوند.

بنر باید چارچوب مشخصی داشته باشد!

کارکرد طبیعی چشم به طوری که است که به اجزای درون یک کادر دقت می کند. برای همین باید به گرافیک کادر بنر و نیز اجزای درون آن به خوبی دقت کنید. اجازه بدهید در این باره مثالی را برای شما بزنیم. اگر در بنر شما رنگ پس زمینه سفید انتخاب شده است باید حاشیه های طوسی انتخاب کنید.

تلاش کنید با یک نگاه متن تبلیغ شما رصد شود!

نیازی به توضیح نیست که نباید متن اصلی تبلیغ و متن عنوان تبلیغ به یک اندازه باشند. حتی فونت این دو مورد نیز نباید یکسان باشد. برای نوشتن متن تبلیغ شاید یک پاراگراف 4 خطه نیز کفایت کند. متن بیش از 4 خط شوق چندانی را برای مخاطب به منظور مطالعه متن ایجاد نمی کند.

سخن آخر

در این مطلب برای شما عزیزان درباره اصول طراحی بنر توضیحات کاملی را ارائه کردیم. دانستید که بنر یکی از اصلی ترین وسایل تبلیغات به منظور رشد کسب و کار می باشد. امروزه با رشد استفاده از فضای مجازی و نیز توسعه دنیای دیجیتال مارکتینگ طراحی بنر و استفاده از آن به دنیای مجازی نیز کشیده شده است. از بنر های اینستاگرامی گرفته تا همین بنر هایی که به مناسب های مختلف در وب سایت هایی مانند دیجی کالا دیده می شوند. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره اهمیت طراحی بنر پی برده باشید. به منظور سفارش طراحی بنر سایت نوبهاروب با بهترین گرافیست ها درخدمت شماست. بهترین و مشتری پسندترین بنر ها را برای شما طراحی خواهیم کرد.

 

 

 ح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

برای طراحی بنر چه نکاتی را باید مورد بررسی قرار دهیم؟

کمی قبل تر گفتیم که طراحی بنر دارای اصول خاصی می باشد. به همین دلیل باید برای خلق یک بنر زیبا که سبب جلب مشتری شود باید به خوبی این اصول در طراحی بنر رعایت شوند. در ادامه این اصول را خدمت شما شرح خواهیم داد.

اندازه های بنر را به خوبی رعایت کنید!

امکان طراحی بنر های تبلیغاتی در اندازه های مختلفی فراهم است. اینکه چه سایزی را برای تبلیغ کردن خود انتخاب میکنید بستگی به فضای تبلیغاتی و نیز البته محتوای تبلیغ دارد. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تبلیغات متفاوتی را طلب می کنند تا سایت های اینترنتی. برای نمونه در شبکه اجتماعی یک پست تبلیغاتی اندازه 1080 * 1080 پیکسل را داراست. اما در سایت های اینترنتی این مقدار طول و عرض بسیار متفاوت می باشد.

برای طراحی بنر باید ترتیب مناسبی را رعایت کنید!

این را بدانید که رعایت تعادل متن تبلیغ بسیار دارای اهمیت می باشد. یک بنر تبلیغاتی دارای اجزای اصلی چون لوگوی شرکت و ارزش پیشنهادی و البته دکمه فراخوان عمل را دارا می باشند. اگر بخواهیم درباره هریک از موارد صحبت کنیم هریک مطلب جدایی را می طلبد. اما حتی اگر توضیحی هم به شما ندهیم این را می دانیم که خود شما شناختی را در این باره دارید. برای نمونه لوگوی شرکت نشان دهنده هویت شرکت شماست. از طرف دیگر برای اینکه کاربر به صفحه فرود موردنظر شما برود دکمه فراخوان عمل طراحی شده است.

سادگی بنر را فراموش نکنید!

این را بدانید که برای یک بنر سادگی بیش از هر عامل دیگری در کاربرپسند بودن آن نقش دارد. کمتر کسی را می توان یافت که به تبلیغات شلوغ و شلخته اهمیت بدهد. به همین دلیل این را بدانید عبارت ” قشنگی هر چیز به سادگی اش می باشد” درباره بنر های تبلیغاتی نیز صحیح می باشد. این را بدانید که برای جلب مخاطب تا ابد فرصت شما باقی نخواهد ماند. پس با دقت و سرعت به گونه ای عمل کنید که سبب جلب مشتری شوید.

بکارگیری درست دکمه ها را فراموش نکنید!

این را بدانید دکمه های کال تو اکشن یکی از اصلی ترین عناصر یک بنر تبلیغاتی مناسب می باشند. طوری که می توانند سبب دریافت نرخ بالایی شوند. محدودیتی از بابت اینکه چه دکمه ای و با چه طرح و ظاهری بهره می گیرید وجود ندارد. اما این را بدانید که برخی اوقات قرارگیری دکمه درکنار برخی محتوا ها بازخورد بهتری را از سوی کاربر به همراه دارد. طوری که سبب افزایش نرخ کلیک نسبت به بسیاری دیگر از کلید ها می شوند.

بنر باید چارچوب مشخصی داشته باشد!

کارکرد طبیعی چشم به طوری که است که به اجزای درون یک کادر دقت می کند. برای همین باید به گرافیک کادر بنر و نیز اجزای درون آن به خوبی دقت کنید. اجازه بدهید در این باره مثالی را برای شما بزنیم. اگر در بنر شما رنگ پس زمینه سفید انتخاب شده است باید حاشیه های طوسی انتخاب کنید.

تلاش کنید با یک نگاه متن تبلیغ شما رصد شود!

نیازی به توضیح نیست که نباید متن اصلی تبلیغ و متن عنوان تبلیغ به یک اندازه باشند. حتی فونت این دو مورد نیز نباید یکسان باشد. برای نوشتن متن تبلیغ شاید یک پاراگراف 4 خطه نیز کفایت کند. متن بیش از 4 خط شوق چندانی را برای مخاطب به منظور مطالعه متن ایجاد نمی کند.

سخن آخر

در این مطلب برای شما عزیزان درباره اصول طراحی بنر توضیحات کاملی را ارائه کردیم. دانستید که بنر یکی از اصلی ترین وسایل تبلیغات به منظور رشد کسب و کار می باشد. امروزه با رشد استفاده از فضای مجازی و نیز توسعه دنیای دیجیتال مارکتینگ طراحی بنر و استفاده از آن به دنیای مجازی نیز کشیده شده است. از بنر های اینستاگرامی گرفته تا همین بنر هایی که به مناسب های مختلف در وب سایت هایی مانند دیجی کالا دیده می شوند. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره اهمیت طراحی بنر پی برده باشید. به منظور سفارش طراحی بنر سایت نوبهاروب با بهترین گرافیست ها درخدمت شماست. بهترین و مشتری پسندترین بنر ها را برای شما طراحی خواهیم کرد.