سبز اندیشان امروز

۷ راههای خلاقانه برای استفاده از جستجوی پرداخت شده که گوگل به شما نمی گوید

یک اشتباه معمول که بسیاری از بازاریابان مرتکب می شوند این است که در کنوانسیون گم شوند. ما می شنویم که روش های خاصی برای انجام کارها وجود دارد و به جای جعل مسیرهای خودمان ، تصمیم می گیریم که از این قوانین پیروی کنید. این لزوما چیز بدی نیست. از این گذشته ، این رویکردهای متعارف اثبات شده است ، مگر نه؟

Google به دلیل الگوریتم های خود و حفظ امور نسبت به نفع کاربرانش مشهور است. با این حال ، به عنوان یک تجارت در حال مبارزه برای رتبه بندی ، همه در یک جنگ دیجیتال منصفانه نیست. در اینجا چند روش خلاقانه برای جدا کردن خود از جمعیت با استفاده از روش های کمتر مرسوم در گوگل Ads وجود دارد.

دیجیتال

۱ ٫ Piggyback در سایر مارک ها

به نظر می رسد که نام رقیب خود را در کلمات کلیدی خود گنجانید ، عصبانی است اما آیا واقعاً اینگونه است؟ بیشتر جستجوگران از یک نام تجاری استفاده می کنند زیرا جستجوی آنها هدف کمی بیشتر دارد. آنها می دانند که چه چیزی می خواهند و چه بسا در پایان مرحله تحقیق و نزدیک به مرحله خرید باشند. از عادت تمرکز روی پیشنهادات برای کلمات کلیدی صنعت دور شوید و در عوض ، از نام های تجاری موفق ترین رقبای خود استفاده کنید.

چرا کار می کند:

اتفاقی که در هنگام انتخاب نام تجاری برای شما می گیرد این است که مشاغل خود را در جستجو جستجو می کنید که آیا دوست دارید یا نه. این یک جستجوی خاص است و شما احتمالاً یکی از تنها رقبای اینقدر بی پروا خواهید بود.

اگرچه ممکن است افرادی را که در جستجوی یک مارک خاص در حال جستجو هستند تصور کنند ، اما هنوز هم کسانی خواهند بود که در جستجوی نهایی برای تصمیم گیری هستند. آنها پناهگاه های حصاری هستند که هنوز هم ممکن است مورد علاقه شما قرار بگیرند.

نحوه انجام این کار:

شما می توانید تبلیغاتی را تنظیم کنید که ظاهر شود و کمی برای فکر کردن به مشتریان بخورد تا روی پیوند رقیب خود کلیک کنند. این می تواند یک سؤال بپرسد ، می تواند بذر شک ایجاد کند ، یا حتی می تواند آنها را بخاطر ترغیب کنجکاوی بخنداند. نکته مهم در اینجا این است که آنها را به دور از پیوند آشکار جذب کرده و به جای آن انتخاب کنید. آنها را به یک صفحه فرود بیاورید که در آن بتوانید استدلال نقطه به نقطه را علیه رقبای خود ایجاد کنید ، و ممکن است فقط تبدیل کنید.

نزولی:

اگر سایر شرکت ها همان رویکرد عطش آور را در پیش گرفته اند ، می توانید آن را گران تر از آنچه فکر می کردید پیدا کنید.

۲ ٫ اهرم Typos

این یکی در همان ردیف های منحرف کردن رتبه بندی از مخالفان شما قرار دارد. این تاکتیک بستگی به غلط خوردن انگشتان چربی قدیمی دارد. شما در مورد غلط های غلط نام تجاری یا کالای پیشنهادی برای جلب توجه افرادی که در جستجوی خود دست به کار می شوند ، پیشنهاد می کنید.

چرا کار می کند:

این نوعی توصیف از خود است ، اما شما در صدر جستجو خواهید بود و هزینه کمتری را برای این کار صرف می کنید.

نحوه انجام این کار:

یک ابزار رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را وارد کنید تا رایج ترین علائم را تولید کنید.

نزولی:

اگرچه احتمالاً رتبه های بالایی را نیز کسب خواهید کرد ، موتورهای جستجو می دانند علائم ساخته شده است و یک جستجوی جایگزین برای کلیک ارائه می دهد.

۳ ٫ به بالای قیف بروید

قیف فروش در هنگام جستجو ، فرصت را در هر دو هدف فراهم می کند. اکثر افرادی که در کلمات کلیدی مناقصه می کنند به دنبال کلماتی هستند که بر قصد خریدار متمرکز شوند. این کلمات کلیدی با هدف تجاری بالاتر نیز می تواند بسیار گران باشد. با این وجود ، شما همچنین می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید تا مردم بتوانند از سایت شما بازدید کنند ، حتی اگر احتمالاً در صورت خاموش بودن تبدیل به آنها کمتر شود.

چرا کار می کند:

هنوز فرصتی برای معرفی نام تجاری و خدمات خود به مشتریان جدید فراهم می کند. این کار تا زمانی که شما راهی برای گرفتن این بازدید کنندگان داشته باشید به خوبی کار می کند تا بتوان آنها را در طول قیف پرورش داد.

نحوه انجام این کار:

برای گرفتن این انتهای قیف باید از کلمات کلیدی گسترده تری استفاده کنید.

نزولی:

شما باید یک فرآیند پرورش قوی را در دست داشته باشید تا بتوانید آنها را تبدیل کنید.

۴ ٫ از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید

موتورهای جستجو بهترین تلاش خود را برای ارائه بهترین مسابقات برای هر تحقیق انجام می دهند. متأسفانه ، این اغلب می تواند شامل مسابقات ناقص باشد. اگر به ازای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید ، وقتی شخصی که جستجو را انجام می دهد ، واقعاً متناسب با نیاز شما نیست ، نمی توانید از قرار گرفتن در رتبه بندی ها پرهیز کنید. اگر آنها تصمیم بگیرند روی تبلیغ شما کلیک کنند ، شما هنوز پرداخت می کنید.

نحوه انجام این کار:

به عنوان مثال اگر در کفش دوستی برای بزرگسالان تخصص دارید ، نمی خواهید والدین به سایت شما بیایند و به دنبال دونده برای بچه های خود باشند. در این حالت ، شما می توانید کلمات کلیدی منفی مانند “بچه ها” ، “بچه ها” یا حتی “اندازه های کوچک” را انتخاب کنید.

چرا کار می کند:

از نشان دادن پیوندهای خود به افرادی که هرگز از خدمات شما استفاده نمی کنند ، جلوگیری می کنید. این موجب صرفه جویی در هزینه می شود زیرا باعث کاهش تعداد بن بست می شودلیس می زند به عنوان یک امتیاز اضافی ، گوگل هنگام استفاده از کلمات کلیدی منفی از آن قدردانی می کند و برای تبلیغات خود نمره بهتری می دهد. این تاکتیک به شما رتبه های بالاتری می بخشد ، و نه تنها از پرداخت هزینه های بن بست جلوگیری می کنید ، بلکه هزینه PPC خود را نیز کمتر می پردازید.

نزولی:

به غیر از اینکه کمی بیشتر برای تنظیم کلمات کلیدی خود انجام دهید ، در استفاده از کلمات کلیدی منفی مشکلی نیست.

مشکلی

۵ ٫ از سئو Organic دست نکشید

نتایج ارگانیک اساساً در رده بندی های بدون پرداخت قرار می گیرند. شما باید یک استراتژی سئو قوی را برای کمک به شما در کسب رتبه های ارگانیک با استفاده از محتوای با کیفیت بالا حفظ کنید. همچنین باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب می کنید تا به شما در افزایش رتبه ها کمک کند. با هماهنگی تبلیغات PPC خود ، می توانید آهسته حرکت کنید و گوگل با شروع به مشاهده ارزش مطالبی که بین محتوای ارگانیک و تبلیغات خود ارائه می دهید ، ارزش خود را نشان می دهد.

نحوه انجام این کار:

محتوای مناسب و با کیفیت بالا ایجاد کنید ، با کلمات کلیدی مناسب کاملاً بهینه شوید. شما می توانید از گوگل Ads برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای گنجاندن مطالب خود استفاده کنید و از آن استفاده کنید تا با افزایش رتبه در رتبه بندی ، کلیک های رایگان ایجاد کنید. از نتایج تبلیغات خود برای مشخص کردن کلمات کلیدی و عبارات برنده استفاده کنید و آنها را در محتوای خود گنجانید.

چرا کار می کند:

براساس داده های Zero Limit Web در سال ۲۰۱۷ ، ۸۵٪ از کلیک ها به نتایج ارگانیک می روند.

نزولی:

رسیدن به رتبه بندی به این روش می تواند ماه ها یا بیشتر طول بکشد ، و نوشتن مطالب به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد.

۶ ٫ سعی کنید ویروسی بروید

تبلیغات شما در گوگل لازم نیست خسته کننده باشد. می توانید خلاقانه بگیرید و تبلیغاتی را ایجاد کنید که ویروسی شود.

نحوه انجام این کار:

شما یا از کلمات کلیدی بیش از حد هدفمند و دم بلند استفاده می کنید که حجم جستجوی کمتری را مشاهده می کنید یا تحقیقات خود را انجام می دهید و به دنبال یک اتفاق یا کنفرانس هستید که در صنعت در حال وقوع است. شما مخاطبان مناسبی را به دست می آورید و فرصت خود را دارید که آنها را با خلاقیت خود عجیب و متحیر کنید.
خلاقیت

چرا کار می کند:

رفتن ویروسی به افزایش آگاهی از برند کمک می کند و همچنین ROI بیشتری را برای تبلیغات PPC شما فراهم می کند.

نزولی:

این شاهکار آسان نیست. شما با تبلیغات مرتبط با کلمات کلیدی با حجم بسیار بالا که ممکن است در نهایت از آنها استفاده کنید ، رقابت می کنید. با توجه به حجم بالا ، بیشتر از آنچه در جستجوی گوگل هستید از دست می دهید و نمره کم کیفیتی به شما می دهد.

۷ ٫ از برنامه های افزودنی تبلیغ استفاده کنید

گوگل تعدادی افزونه تبلیغاتی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری را برای تبلیغات متنی خود ارائه کنید. بسیاری از بازاریابان از این برنامه های افزودنی چشم پوشی می کنند ، اما ارزش آن را دارند که بخواهند مدت زیادی طول نکشند و می توانند تبلیغات شما را به سطح بعدی برسانند. آنها مستقیماً زیر توضیحات شما ظاهر می شوند و هزینه اضافی ندارند.

نحوه انجام این کار:

ابتدا می توانید برای برجسته کردن محصولات یا خدمات خاص با هزینه های خود ، از افزونه های قیمت استفاده کنید. آنها به محصولاتی که در سایت شما قرار دارند پیوند می دهند و در عین حال نمای کاملی از آنچه می فروشید ارائه می دهند. همچنین می توانید برای برجسته کردن یک پیشنهاد رایگان یا ارائه هزینه رایگان ، از افزونه های قیمت استفاده کنید.

قیمت

در مرحله بعد ، می توانید پسوند پیام اضافه کنید تا راهی سریع برای ارسال یک سؤال برای شما فراهم شود. وقتی کسی تصمیم به استفاده از این روش گرفت ، این روش برابر با همان کلیک است اما به دلیل تماس فوری ارزش آن بسیار بیشتر است.

در آخر ، از برنامه زمانبندی برای برنامه های افزودنی callout خود استفاده کنید. اگر برنامه تبلیغاتی محدودی را اجرا کرده اید یا حتی می خواهید کلمات مختلفی را برای برنامه های افزودنی فراخوان خود آزمایش کنید ، خوب کار می کند. همچنین ، می توانید آن را متناسب با پیام هایی مانند تاریخ تخمین زده شده تحویل بر اساس روز هفته که جستجوگر تبلیغ شما را مشاهده می کند تنظیم کنید. اگر یک چت زنده را ذکر کنید که فقط در طول هفته باز باشد ، می توانید این برنامه را در آخر هفته از بین ببرید.

چرا کار می کند:

آنها اطلاعات اضافی را در یک نگاه و بدون هیچ گونه هزینه اضافی ارائه می دهند. آنها ضمن تنظیم ارتباط با شما ، تبلیغات شما را مرتبا تنظیم می کنند.

نزولی:

ممکن است بخواهید قیمت گذاری را نشان ندهید ، که خوب است. شما هیچ وسیله ردیابی برای دیدن چند نفر از گزینه پیام رسانی در گوگل Analytics استفاده نمی کنید. همه در برنامه های فراخوان برنامه هایی برای گزینه برنامه زمانبندی نخواهند داشت.

معرفی چند روش کمتر مرسوم به عنوان بخشی از تاکتیک های گوگل Ads شما می تواند به شما کمک کند بدون داشتن لزوماً هزینه های زیادی را برای رقابت بدست آورید.