سبز اندیشان امروز

۵ مهارت لازم برای کسب و کار در سال ۲۰۱۹ است

فناوری از قرن بیستم با سرعت بسیار بالایی حرکت کرده است ، و اکنون ، بسیاری از کارشناسان حدس می زنند که ما در مرحله یک انقلاب صنعتی چهارم هستیم که تغییرات بزرگی را در همه جنبه های زندگی ما ، از جمله تجارت ایجاد می کند.

اگر اولین انقلاب صنعتی بخار ، برق دوم و سوم سیلیکون بود ، چهارم مبتنی بر فناوری دیجیتال است و چگونگی پیوند داده ها در همه چیز.

دیجیتال

هرچه به سال ۲۰۲۰ نزدیکتر و نزدیک تر می شویم ، مشخص می شود که مهارت های خاصی برای شکوفایی یک تجارت در این عصر دیجیتال اهمیت بیشتری پیدا می کنند.

در این مقاله ، ما به برخی از مهارتهای مهمی که هر شرکتی باید در زرادخانه خود در نظر بگیرد ، اکتشاف می کنیم.

۱ Think تفکر انتقادی

مؤلفه مهم هر مهارت حل مسئله ، تفکر انتقادی است. تفکر انتقادی توانایی دیدن یک مسئله ، ارزیابی موضوعات و سؤال از نتایج و نتایج است. این مستلزم ایجاد تمایل برای آزمایش موارد است ، نه اینکه فقط از یک روش آزمایش شده و واقعی پیروی کنید زیرا “این در کتاب قانون است”.

به عبارت دیگر ، تفکر انتقادی ، تفکر مستقل است. صادقانه هم مثبت و هم منفی را ارزیابی می کند و می تواند بدون تعصب و تمایل به نتیجه گیری برسد.

به عنوان مثال ، اگر بازاریابی یک شرکت نتیجه مثبتی را به دست آورد ، و بخش بازاریابی تأکید می کند مشکلی وجود ندارد و حتی از تأیید داده های حاصل از تجزیه و تحلیل خودداری می کند ، این تفکر انتقادی نیست.

مشکلی

از طرف دیگر ، یک بخش بازاریابی که می بیند شیب آن را تجزیه و تحلیل می کند ، به عوامل مختلفی نگاه می کند و در نهایت عنصر قابل تنظیم را شناسایی می کند ، از مهارت های تفکر انتقادی استفاده می کند.

این توانایی ارزیابی بدون تعصب داخلی یا مفاهیم از پیش تصور شده در تجارت قرن بیست و یکم بسیار مهم می شود.

۲ Intelli هوش هیجانی

تفکر انتقادی یک کار مهم برای حل مشکلات مفهومی یا مکانیکی است. اما وقتی مشکل مربوط به افراد باشد ، چه می شود؟

مشکلات

این قلمرو هوش هیجانی است و با توجه به مهارتهای سنتی تجزیه و تحلیل و پردازش توسط یادگیری ماشین یا هوش مصنوعی ، در تجارت آینده اهمیت بیشتری پیدا می کند. با این حال ، درک مردم ، چه برای مدیریت در محل کار و چه حتی برای مشتریان جذاب باشد ، از هر زمان دیگری ارزشمندتر خواهد شد.

هوش هیجانی یک مهارت نرم مهم است ، به خصوص که شرکتها در کنار مشتری یا همکاران از راه دور با آنها کار می کنند یا کار می کنند. کار از راه دور ، ابزار کنفرانس دیجیتالی و کانال های جدید ارتباطات معمولاً به معنای نیاز به همکاری با افراد جدید – بر خلاف یک تیم طولانی تأسیس – به طور منظم تر است.

توانایی همدلی با آنها ، برقراری ارتباط موثر و درک نیازهای دیگران ، روابط بهتری را ایجاد می کند.

۳ F انعطاف پذیری شناختی

افرادی که تمایلی به یادگیری چیزهای جدید ندارند ، با مهارت ها و دانشهایی که دیگر در دنیای کار استفاده نمی کنند ، به سرعت بی ربط یا بدتر از این ، بی ربط خواهند شد. همه می دانند خطر امروز یک شرکت اصرار دارد که “رایانه ها فقط یک فاضل هستند” و از استفاده از آنها امتناع می ورزند. هیچ شرکت بزرگ موفق در دنیای تجارت امروز ارزش اینترنت را نادیده نمی گیرد.

به همین دلیل است که “انعطاف پذیری شناختی” یا توانایی یا تمایل به یادگیری چیزهای جدید به طور فزاینده ای به عنوان یک مهارت نرم حیاتی برای تجارت شناخته می شود.

بدون کارمندان – و یا حتی مدیران – که مایل به نگاه به فن آوری های جدید هستند و یاد می گیرند چگونه از آنها استفاده کنند ، یک کسب و کار در عقب رقابت قرار می گیرد که مایل به یادگیری چیزهای جدید برای بهبود عملکرد و در نهایت سود است.

۴ Science علوم داده

اکنون ما در مرحله ای هستیم که اطلاعات زیادی برای هر شخص – حتی تیمی از افراد – وجود دارد تا در مدت زمان معقول پردازش کنند. به طور روزانه بیش از ۲٫۵ میلیارد کیفیت میلیون بایت از اطلاعات جدید تولید می شود.

برای کشف این اطلاعات ، ما اکنون به الگوریتمها ، “قوانین” ریاضیاتی متکی هستیم که به نرم افزار کمک می کند تا تصمیم بگیرد که کدام اطلاعات با نیازهای ما ارتباط دارد. با این حال ، این دو موضوع ایجاد می کند.

نکته اول این است که هنوز کسی نیاز به تعریف قوانینی دارد که الگوریتم ها از آن پیروی می کنند. دوم این که ، کسی هنوز باید تمام داده هایی را که الگوریتم بازیابی می کند ، بفهمد.

این جایی است که علم داده وارد می شود و شاید یکی از مهمترین مهارتهای آن «داستان پردازی داده» باشد. توانایی مشاهده مقادیر عظیم داده ها ، پردازش آن و رسیدن به نتیجه گیری معنی دار که از آن می توان اقدام کرد. این توانایی اضافه کردن متن و معنی به داده ها است که به مشاغل کمک می کند تا روی داده ها عمل کنند.

هر مشاغلی که ارزش عظیمی از اطلاعات را در اختیار داشته باشدجابجایی هایی که هم اکنون از طریق نرم افزار جمع آوری داده ها در دسترس هستند باید مهارت های علمی داده را در اختیار داشته باشند تا بتوانند از آن اطلاعات به طور موثر استفاده کرده و استفاده کنند.

۵ ware آگاهی فرهنگی

با ظهور جهانی شدن ، تجارت چگونه می بیند که در صورت وجود جاه طلبی ، اینترنت دستیابی به بازارهای جهانی را ممکن می کند.

با این حال ، مشارکت با کشورها در سایر مناطق جهان به همین راحتی نیست که مطمئن شوید وب سایت به زبان های مختلف در دسترس است. آداب و رسوم فرهنگی و مذهبی وجود دارد که باید رعایت شود و مشاغلی که در پرورش این مهارت کوتاهی می کنند ممکن است با فروش از دست رفته هزینه آن را بپردازند.

نمونه اخیر “سفید کردن” ستاره تنیس ژاپنی ، نائومی اوزاکا توسط شرکت ماکارونی ژاپنی Nissin است. در حالی که نئومی اوزاکا تابعیت ژاپنی دارد ، وی نیمه ژاپنی ، نیمه هائیتی است و سالهای شکل گیری زیادی را در بزرگداشت آمریکا گذراند.
ماکارونی

هنگامی که نیسین یک انیمیشن تبلیغاتی با ستاره درخشان تنیس ساخت ، آنها رنگ پوست او را سبک تر کردند تا او را قفقاز جلوه دهند. آنها پیش بینی نمی کردند که از تغییر رنگ پوست وی واکنش نشان دهند زیرا آنها از مسائل نژادی پیرامون آفریقایی-آمریکایی ها در غرب بی خبر بودند. اگر نیسین کسی را در این شرکت از پیچیدگی های مسائل فرهنگی آگاه بود ، از جنجال می توان به راحتی جلوگیری کرد.

شرکت هایی که در کشورهای دیگر مشاغل خود را انجام می دهند باید اطمینان حاصل کنند که کارکنان با آگاهی فرهنگی در حال حاضر موجود هستند یا تمایل به کشف و یادگیری برای جلوگیری از تخلفات فرهنگی ناخواسته را دارند.

افکار نهایی

دنیای تجارت همیشه به شدت به فناوری وابسته بوده است تا به پیشرفت امور کمک کند.

اما فناوری جدید وضعیت موجود را مختل کرده است و مشاغل را انتخاب می کند که بتوانند پیشرفت کنند یا اجازه می دهد پیشرفت ها از آنها عبور کند و با پیامدهای احتمالی مقابله کند.

برای ادامه کار ، داشتن مهارتهای اساسی در همه سطوح یک مشاغل لازم است.

اما نایتلی