سبز اندیشان امروز

۵ کانال فروش تجارت الکترونیکی برای سوخت رسانی به رشد شرکت شما

افزایش روزافزون کانالهای دیجیتال باعث افزایش تاکید بر تجارت الکترونیک شده است. برای بسیاری از مشاغل ، منطقی است که نه تنها محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به بازار عرضه کنیم ، بلکه فروش آنها نیز باشد. در سراسر جهان ، میزان استفاده از اینترنت و مالکیت تلفن های هوشمند رو به افزایش است و مصرف کنندگان تمایل بیشتری به انجام همه کارها از انجام تحقیقات تا تصمیم گیری نهایی برای خرید آنلاین خود دارند.

دیجیتال

اگر می خواهید با رقابت همگام باشید و به پیشرفت خود ادامه دهید ، باید تجارت الکترونیکی را در استراتژی کلی دیجیتال خود گنجانید. در زیر ، ما چند کانال اصلی را ذکر کرده ایم که قابل اجرا هستند و به شما در رشد و پیشرفت شرکت کمک می کنند.

۱ blog وبلاگ شرکت

در جدیدترین پست خود ، ما در مورد خطر اینکه بسیاری از مشاغل با تولید بیش از حد مقالات بی ربط در وبلاگ شرکت در تلاش برای بهبود SEO خود انجام می دهند ، بحث کردیم. با این حال ، هنگامی که به درستی اجرا شود ، وبلاگ های شرکت می توانند روشی آسان و مقرون به صرفه برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت شما و به دست آوردن مشتریان بیشتر باشند.

۶۱٪ از مصرف کنندگان می گویند که نسبت به آنها احساس بهتری دارند و احتمالاً از یک شرکتی که محتوای مشتری را ارائه می دهد ، خریداری می کنند.

به همین ترتیب ، از ایجاد مقالات وبلاگ که اخبار یا اطلاعاتی در مورد شغل شما ارائه می دهد خودداری کنید – ممکن است پستی در مورد تلاش های جمع آوری کمک های خیریه دفتر شما مورد توجه داخلی قرار بگیرد ، اما بر مشتری جدید بالقوه تأثیر نمی گذارد (مگر اینکه اتفاقاً بسیار انسان دوستانه باشند!).
خیریه

یک مکان مفید برای شروع با ایجاد محتوای با کیفیت بالا وبلاگ ، قالب مقاله “چگونه به” است. صرف نظر از صنعت شما ، چه مقاله شما با عنوان “چگونه می توان Hummus را درست کرد” یا “چگونه می توان یک دکمه را دوخت” ، این نوع محتوا بسیار آموزنده است و می تواند به عنوان وسیله نقلیه ای مناسب برای ظریف در ارتقاء شما باشد نام تجاری. به عنوان مثال ، اگر کیت خیاطی را می فروشید ، ممکن است بخواهید در صورت احساس طبیعی به صفحه محصول خاص خود در مقاله “چگونه می توان یک دکمه را دوخت” پیوند دهید.

این منابع را در اختیار داشته باشید که یک بار در هفته یا یک بار در ماه مقاله بلاگ تهیه کنید ، این امر به افزایش رتبه جستجوی شغلی شما کمک می کند و محتوای جالب و منحصر به فردی را ارائه می دهد که می تواند از طریق کانال های اجتماعی برای ارتقاء بیشتر دید و تولید بیشتر در بازار ایجاد شود. وبسایت شما.

۲ engines مقایسه موتورهای خرید

موتورهای خرید مقایسه (CSE) یکی دیگر از کانالهای قدرتمند تجارت الکترونیکی است که می تواند برای افزایش فروش بیشتر برای شغل شما سودآوری کند. مقایسه موتورهای خرید اطلاعات و قیمت محصول را از فروشندگان مختلف جمع کرده و نتایج را در صفحه وب واحد نمایش می دهد. این اجازه می دهد تا خریداران بتوانند به راحتی و به راحتی توصیف محصولات ، قیمت ها و گزینه های حمل و نقل را با یکدیگر مقایسه کرده و یک تصمیم خرید نهایی کاملاً آگاهانه را بگیرند.

قیمت

گوگل Shopping یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین CSE است. بازرگانان محصولات خود را در این سرویس لیست می کنند ، که با جستجوی گوگل یکپارچه شده است. این بدان معناست که محصولات شما برای مخاطبان و مشتریان بالقوه بزرگ به نمایش گذاشته نمی شود و شما فقط وقتی کاربر کلیک می کند و در صفحه محصول خود فرود می آید ، هزینه دریافت می کنید. خدمات مشابه شامل shopping.com و Shopzilla است.

با این وجود ، توجه به این نکته مهم است که با مقایسه موتورهای خرید ، اغلب فشارهایی برای پایین آمدن قیمت محصولات شما وارد می شود تا مقایسه مطلوب بین شما و رقبا انجام شود. به همین دلیل ، ممکن است محصولاتی داشته باشید که ترجیح می دهید از طریق CSE تبلیغ کنید زیرا فکر نمی کنید که قیمت آنها را کاهش دهید. در غیر این صورت ، ممکن است شما بخواهید روی ارسال محصولاتی که خاص هستند منحصر به فرد باشید ، با ویژگی های خاصی که اطمینان دارید آنها را در بازار جدا کنید. همیشه می توانید لیست های محصولات را بچرخانید و از CSE های مختلفی برای سنجش استفاده کنید که بهترین ROI را برای شما ارائه می دهد.

گرچه ممکن است برای پیدا کردن فرمول مناسب مدتی طول بکشد ، فایده استفاده از موتور خرید مقایسه این واقعیت است که به شما فرصتی داده می شود تا محصولات خود را به مخاطبان مناسب نشان دهید (یعنی قبلاً بسیار مشغول هستید و در حال خرید هستید). در زمان مناسب

۳ content محتوای ویدیویی

۷۴٪ از کل ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۷ به صورت ویدیویی خواهد بود.

برای هر مشاغل ، به ویژه مشاغل دارای تجارت الکترونیک ، محتوای ویدیو اکنون یکی از مؤلفه های اصلی جذب و تبدیل مشتری موثر است – این تصادفی نیست که یوتیوب اکنون دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است و ماهانه به سه میلیارد جستجو می رسد. این رسانه عالی و خلاقانه است که از طریق آن می توانید تظاهرات پویا محصول و داستانهای برندساز را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

برای نشان دادن رنگهای ماندگار در مانیتورهای جدید خود ، برند فناوری LG LG محتوای ویدئویی را ایجاد کرد که محور آن بود که سرنشینان یک آسانسور را به فکر فریب کف بیاندازند:

این ویدیو نه تنها به عنوان یک محصول نمایشی نوآورانه عمل کرد ، این ویدیو تا به امروز بیش از ۲۵ میلیون بازدید در یوتیوب داشته است و باعث افزایش چشمگیر برند تجاری LG می شود.

با این حال ، بسیاری از مارک های تجاری اغلب تصور می کنند فرمت محتوا و وقت گیر و گران قیمت برای تولید است.

ساده تر از آنچه فکر می کنید ایجاد محتوای قانع کننده و تبدیل محتوای ویدیویی با بودجه محدود است. چه از دوربین اصلی ، چه آیفون یا دسک تاپ استفاده کنید ، برنامه های بی شماری و نرم افزارهایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا روند ویرایش هر چه سریع و بدون دردسر انجام شود. برای راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد محتوای ویدیویی برجسته در بودجه ، می توانید مقاله ما را در اینجا ببینید. از آنجا ، هنگامی که یک تماس تلفنی برای انجام کار را به هم ریختید ، باید تأثیر مثبتی بر فروش آنلاین خود داشته باشید.

۴ ٫ ایمیل

وقتی صحبت از بازده سرمایه گذاری می شود ، بازاریابی از طریق ایمیل همیشه کانالی بوده است که با یک ROI 3800٪ برتر است – این ۳۸ دلار برای هر ۱ دلار صرف شده است.

سرمایه گذاری

به دلیل ماهیت مجوز در بازاریابی ایمیل ، آن را به عنوان یک کانال تأثیرگذار تبدیل می کند ، عمدتاً به این دلیل که مخاطبی که با آنها ارتباط برقرار می کنید ، آگاهانه انتخاب کرده اند تا درباره برند شما و محصولات و خدمات آن بشنوند. این یک کانال مستقیم است که به شما امکان می دهد یک رابطه شخصی با مشتری بیشتر ایجاد کنید که می توانید از آن برای افزایش فروش بیشتر استفاده کنید. با توجه به این نکته ، منطقی است که تا حد امکان لیست مشترکان خود را امتحان کرده و رشد دهید. شما می توانید این کار را با بهینه سازی وب سایت خود با تماس های برجسته برای اقدام در وب سایت خود انجام دهید ، تا بازدید کنندگان را برای ثبت نام در دریافت مطالب با کیفیت بالا ترغیب کنید.

با استفاده مجدد از مقالات وبلاگ و محتوای ویدئویی ، تجارت شما می تواند به راحتی یک خبرنامه معمولی را هماهنگ کند که رهبری فکر و ارزش شما را برای مشتری نشان می دهد. پس از ایجاد لیست سالم ، می توانید یک پیام تبلیغاتی گاه به گاه را اضافه کنید ، خواه یک پیشنهاد ویژه ، تخفیف یا پیوند به صفحه محصول جدید یا موجود باشد.

اگر بتوانید شهرت خود را ایجاد کنید و به ارائه محتوای با کیفیت به طور مداوم به صندوق ورودی مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید ، آنها بی نهایت تمایل بیشتری برای خرید محصولات شما خواهند داشت.

۵ ٫ موبایل

موبایل

از آنجا که کانال های دیجیتال الهام بخش از افزایش سطح اتصال به هم هستند ، ظهور تجارت تلفن همراه امری اجتناب ناپذیر بوده است. ۷۸٪ جستجوی تلفن همراه برای اطلاعات مربوط به مشاغل محلی منجر به خرید می شود. این بدان معناست که اکنون همه مشاغل وظیفه دارند موبایل را در هر جنبه از تجربه مشتری در نظر بگیرند.

موبایل این امکان را برای شما فراهم می کند که به طور مستقیم با مشتریان در هر کجا و در هر زمان ارتباط برقرار کند. شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی خود ، پیشنهادات ، تخفیف ها و پیام های شخصی شده ای را برای آنها ارسال کنید ، تا بتوانید آنها را برای خرید در آنجا و سپس دریافت کنید.

به منظور به دست آوردن توانایی تبدیل مشتری به طور کامل از طریق تلفن همراه ، مهم است که وب سایت مشاغل شما برای طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند و تبلت بهینه باشد. پر کردن فرم تماس چقدر آسان است؟ یا جستجوی یک محصول هستید؟ یا معامله را تمام کنید؟

۵۵٪ از خرده فروشی های دقیقه اینترنت صرف دستگاه های تلفن همراه می شود.

این توییت

اگر انجام هر یک از این اقدامات مهم دشوار است ، ارزش دارد که وب سایت خود را با طراحی پاسخگو موبایل بازسازی کنید ، این بدان معنی است که سایت بطور خودکار متناسب با دستگاهی که در آن مشاهده می شود سازگار خواهد بود. به همین ترتیب ، شما همچنین باید به دنبال این باشید که روند پرداخت شما تا حد امکان ساده و ساده باشد.

قبل از خرید ، از مجبور کردن کاربران برای ایجاد حساب کاربری خودداری کنید و از آنها بخواهید تا حد امکان اطلاعات کمتری داشته باشند. میانگین نرخ رها کردن سبد خرید موبایل ۹۷٪ است ، بنابراین اگر می خواهید بیشترین فروش خود را انجام داده و از کانال خود نهایت استفاده را ببرید ، برای نامگذاری باید از طراحی ضعیف ، فرآیندهای پیچیده و روشهای پرداخت محدود جلوگیری کنید.چند هدف – هدفمند بودن تا حد امکان قابل انعطاف و پذیرایی باشد.

از کانالهای دیگر برای فروش آنلاین شغل خود استفاده می کنید؟ چه موفقیت و ناکامی را تجربه کرده اید؟ بینش مربوط به تجارت الکترونیک را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!