سبز اندیشان امروز

کاربردهای اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام یکی از جدیدترین وسایل واسه صاحبان کسب و کاره. با در نظر گرفتن نبود فیلترینگ و دسترسی به این شبکه اجتماعی پر قدرت، کاربران ایرونی بسیار زیادی در اون هستن و هم اینکه خیلی از شرکت ها و سازمان های جور واجور مبادرت به معرفی جنسا و خدمات خود در این بستر کرده ان.

از سرویسهایی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار داده امکان به اشتراک گذاری راحت تصاویر و ویدیو واسه افراد وکسب وکارهاه. این سرویس، امکان ثبت رخدادها, همایش های تخصصی و اجتماعات جور واجور کاری، روند تولید اجناس جور واجور، خدمات قابل ارائه و …. رو ایجاد کرده. کاربران در این فضا و محیط، علاقه مند به محتواهای ویدئویی بوده و در نتیجه شما باید تلاش کنین تا در محتواهای بازاریابی خود همیشه عکس و ویدیو استفاده کرده و اونا رو بذارین.

قسمت پروفایل شما در اینستاگرام در واقع در نقش ویترینی واسه کسب وکارتانه. دلیلی که اینستاگرام رو  از دیگر شبکه های اجتماعی جدا کرده، اینه که به عنوان یه وسیله دیجیتال مارکتینگ، امکان ایجاد تزئینات با جزئیات بیشتری رو به شما می دهد.

شما به عنوان صاحب یه کسب وکار می تونید با گذاشتن عکس ها و ویدیوهای جذاب از اجناس و خدماتی که ارائه می بدید، مخاطبان بیشتری رو جذب خود کرده و در نمایش این تصاویر، از ابزارهایی مانند رنگ ها و افکتهای جور واجور استفاده کنین تا هرچه بیشتر به انتقال پیام کار و کاسبی تون بپردازید. هرچه گرافیک و کیفیت عکس ها و ویدیوهای استفاده شده بهتر باشه، انتقال این پیام راحتتر و سریعتر هستش.

اثرات عکس و ویدیو بر کاربران اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

به کار گیری عکس اثرات زیر رو روی مخاطبینتان داره:

۱-می تونه باعث جلب احساسات اونا شه. قدرت یه محتوای نمایشی تا حدیه که می تونه به اندازه ای احساسات مخاطبینتان رو به غلیان در آورد که هر محتوای متنی این توانایی رو نداره. بواسطه ویژگی هایی که اینستاگرام در اشتراک گذاری عکس ها در اختیار کاربرانش قرار داده، روز به روز از به کار گیری مطالب و محتواهای متنی و اثرات اون کاسته می شه.

۲- احساس ایجاد صمیمیت رو بین کاربران زیاد کرده. نمایش عکس چون جنبه های خصوصی کسب وکار شما رو نشون می دهد در نتیجه باعث احساس نزدیکی و صمیمیت مشتریان با برند شما می شه. امروزه مخاطبان شما می تونن از راه تصاویر و بدون ارسال و دریافت ایمیل با کسب وکار شما در رابطه باشن.

۳-در دنیای کسب وکار امروز به کار گیری برنامه های اشتراک گذاری تصاویر مانند اینستاگرام فرصت عالی واسه صاحبین کسب وکار جفت و جور کرده تا کاربران خود رو از راه برگزاری مسابقات و کمپین های عکس به روش ای جذاب و لذت بخش سرگرم کنن.

 

پس امروزه شما باید تصمیم بگیرین به عنوان یه صاحب کسب وکار، برند و کسی که می خواهد در بیزینس خود پیروز باشه، چه روش هدف دار واسه تبلیغات و بازاریابی خود انتخاب خواهیدکرد. به کار گیری مدل های بازاریابی سنتی رو ترجیح می بدید یا مدل های دیجیتال مارکتینگ. شک نداشته باشین به دنبال مدل ها و ابزارهایی خواهید رفت که تاثیر و تاثیر بیشتری دارن و بیشتر مورد توجه مخاطبین شما قرارگرفته و پر بازدیدتر هستن.

 

یکی از مشکلاتی که در اینستاگرام واسه کسب و کارای ایرونی هست نبود دسترسی به promotion(تبلیغات) یا قیمت بالا و سختی اون هستش. ما می خوایم در این سری مقالات یکی از خدمات جدید آکادمی دیجیتال مارکتینگ در بخش اینستاگرام رو به شما معرفی کنیم و چگونگی استفاده درست از اون واسه جذب دنبال کننده واقعی و دلخواه خود رو آموزش بدیم. خدمت جدید آکادمی ربات هوشمند اینستاگرام به نام ایران سوشال است که شما می تونید با به کار گیری اون با قیمتی مناسب و سرعتی خوب به اهداف خود در اینستاگرام دست پیدا کنین. در پایین آموزش ربات هوشمند ایران سوشال رو شروع می کنیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *