سبز اندیشان امروز

چک لیست تولید محتوای با ارزش در دیجیتال مارکتینگ

چک لیست تولید محتوای با ارزش در دیجیتال مارکتینگ

آکادمی دیجیتال مارکتینگ تو یه چک لیست یه صفحه ای به ارائه راه حلی سریع واسه جفت و جور یه محتوای مناسب و قابل قبول واسه کاربر در بخش بازاریابی محتوایی پرداخته.

در این چک لیست به شما آموزش داده می شه که چیجوری می تونین یه محتوای با ارزش با در نظر گرفتن نکات ریز تولید کنین.

از شما دعوت می کنیم تا با مرور این نکات مراحل یا فعالیت تولید محتوای خود رو بهتر کنین و تسریع کنین.

همونطور که می دونین در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ نقش بسیار پررنگی در پیشبرد اهداف بازاریابی کسب و کارا اجرا می کنه. این وسط بازاریابی محتوا به دلیل خلق ارزش و محتوای مهم واسه کاربران می تونه نقش مهمی در دیجیتال مارکتینگ و جذب کاربران و تبدیل اونا به اعضای سایت و در آخر مشتری بازی کنه.

محتوای شما توانایی های زیر رو داره؟

اگر جواب شما به هر کدوم از سوالا منفیه لطفاً چک لیست تولید محتوای با ارزش رو بخونین تا در خلق محتوای بهینه به شما کمک کنه.

  • کاربر می تونه محتوا رو پیدا کنه؟

کاربر باید خیلی راحت بتونه محتوا مورد نظر خود رو پیدا کنه و جهت دسترسی به اون نیاز به صرف زمان زیادی نباید باشه. اگه محتوای شما دارای این ویژگی نیس متن زیر رو بخونین.

  • کاربر می تونه محتوا رو بخونه؟

متن شما باید خیلی راحت قابل خوندن باشه و به کار گیری هرما و اشکالی که قراره در متن به زیبائی کار اضافه کنین نباید متن شما رو ناخوانا کنه.

  • کاربر محتوا رو درک می کنه؟

کاربر باید خیلی راحت متنی که نوشته اید رو بخونه و درک کنه، اگه مطالب شما دارای این ویژگی نیس متن زیر رو بخونین.

  • کاربر اون رو به کار میبره؟

محتوای نوشتاری شما باید کاربردی و قابل استفاده باشه. واسه رفع این مشکل نیازه به موارد زیر توجه کنین.

  • کاربر محتوا رو به اشتراک می ذاره؟

محتوای جفت و جور شده بوسیله شما باید به حدی جذابیت داشته باشه که کاربر پس از مطالعه اون رو به اشتراک بزاره. بدین منظور و به جهت ارائه راهکارهای مناسب از شما دعوت می کنیم که چک لیست قدم به قدم تولید محتوای با ارزش رو بخونین.

تولید محتوا در بازاریابی محتوا

برگرفته از سایت cmi

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *