انگلیسی.. 156
فهرست جداول
جدول1-2: ابعاد شخصیت برند و گویه های اصلی پرسشنامه برای هر بعد. 12
منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است |
جدول3-1: سئوالات پرسشنامه مربوط به متغیرها 94
جدول3-2: نتایج آزمون پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ.. 96
جدول4-1: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر جنسیت… 106
جدول4-2: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر میزان تحصیلات (مشتریان) 107
جدول4-3: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر سابقه خدمت مشتریان. 108
جدول4-4: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر رده سازمانی 109
جدول4-5: مقدار آلفای کرونباخ برای پایای سازه 111
جدول4-6: اندازه های برازندگی (فرضیه اصلی) 117
جدول4-7: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صداقت از شخصیت برند) 120
جدول4-8: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد هیجان از شخصیت برند) 123
جدول4-9: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صلاحیت از شخصیت برند) 126
جدول4-10: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد کمال از شخصیت برند) 129
جدول4-11: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد قوت از شخصیت برند) 132
جدول5-1: نتایج کلی فرضیه ها 136
فهرست نمودارها
شکل 1-1: شخصیت برند برگرفته از مدل آکر(1997)، وفاداری مشتری برگرفته از تیلور و همکاران (2004) 5
شکل 1-2: فرایند اجرای تحقیق در سطح کلان 13
شکل 2-1: مدل وفاداری اندرسون و لیند ستاد (1998) 71
شکل 2-2: مدل وفاداری کاندامپولی و هوی (2007) 72
شکل 4-1: جنسیت افراد نمونه. 107
شکل 4-2: درصد تحصیلات افراد نمونه 108
شکل 4-3: سابقه خدمتی افراد نمونه. 109
شکل 4-4: رده سازمانی افراد نمونه. 110
شکل 4-5: مدل مفهمومی پژوهش… 113
شکل 4-6: مدل مفهومی پژوهش در حالت تخمین استاندارد. 113
شکل 4-7: مقادیر آزمون t 114
شکل 4-8: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صداقت از شخصیت برند. 118
شکل 4-9: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صداقت در حالت تخمین استاندارد. 119
شکل 4-10: مقادیر آزمون t فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صداقت… 119
شکل 4-11: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد هیجان. 121
شکل 4-12: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد هیجان در حالت تخمین استاندارد. 122
شکل 4-13: مقادیر آزمون t فرضیه های فرعی مرتبط با بعد هیجان. 122
شکل 4-14: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صلاحیت از شخصیت برند. 124
شکل 4-15: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صلاحیت در حالت تخمین استاندارد. 125
شکل 4-16: مقادیر آزمون t فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صلاحیت… 125
شکل 4-17: مقادیر آزمون t فرضیه های فرعی مرتبط با بعد کمال از شخصیت برند. 127
شکل 4-18: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد کمال در حالت تخمین استاندارد. 128
شکل 4-19: مقادیر آزمون t فرضیه های فرعی مرتبط با بعد کمال. 128
شکل 4-20: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد قوت از شخصیت برند. 130
شکل 4-21: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد قوت در حالت تخمین استاندارد. 131
شکل 4-22: مقادیر آزمون t فرضیه های فرعی مرتبط با بعد قوت.. 131
شکل 4-23: مدل کلی تایید شده تحقیق.. 133
فصل اول