سبز اندیشان امروز

ویدیو ها رتبه اول جذاب ترین نوع محتوا در بازاریابی اینترنتی

محتواهای پر مخاطب

۱۰ نوع محتوا که مخاطبان شما بیشتر تمایل به مشاهده اونا دارن و شما می تونین در برنامه بازاریابی اینترنتی خود ازش استفاده کنین.

  1.  ویدیوها
  2.  رسانه های اجتماعی
  3.  مقالات خبری
  4. محتوا و مطالب پژوهشی
  5.  بازیای آموزشی / کلاسای آنلاین

ویدیوها

ویدیو، بخش بزرگی از بازاریابی محتوا رو به خود اختصاص داده و این روند در آینده هم در بازاریابی اینترنتی ادامه داره. طبق آمار Cisco، در سال ۲۰۱۹، ۸۰% از محتوای وب سایتا رو ویدیو تشکیل میده که درصد زیادیه. این موضوع در تحقیق گذشته HubSpot هم مطرح شده بود. در این تحقیق، ۴۵% از شرکت کنندگان در نظرسنجی، حدود ۱ ساعت و نیم در هفته از زمان خود رو واسه تماشای ویدیو در فیسبوک و یوتیوب صرف می کردن.

کاربرانی رو در نظر بگیرین که هر روز، ۸ میلیارد ویدیو در فیسبوک و ۱۰ میلیارد ویدیو در اسنپ چت رو تماشا می کنن. باید اینم بگیم که که امروزه رسانه های اجتماعی واسه به اشتراک گذاری محتوا استفاده میشن. پس واسه اون برنده هایی که به دنبال پیروزی در رقابت هستن، داشتن روش هدف دار کامل سازی ویدیو با رسانه های اجتماعی لازمه.

۱) ویدئوای خوشمزه BuzzFeed

ویدئوای خوشمزه BuzzFeed مثال خوبی از محتواهای ویدئویی هستن که مخاطبان تمایل به مشاهده اون دارن. مثلا در صفحه فیسبوک BuzzFeed می تونین ویدئوی آموزش جفت و جور اسنک رو ببینین. هر ویدیو در این صفحه، شامل دستورالعمل جفت و جور یه غذا هستش که این روش درست کردن، با سرعت در ویدیوها نشون داده می شه. در واقع واسه کامل سازی این ویدیوها با فیسبوک و کاهش حجم ویدیوها، سرعت نمایش روش درست کردن غذا، زیاد شده.

به چه دلیل این ویدیوها، خوب و جذاب هستن:

این ویدیوها شیرین و کوتاه هستن: گزارشMini Matters نشون داد که بینندگان یوتیوب، یه ویدئوی ۴۲ ثانیه ای رو بیشتر از بقیه دوست داشتن.

واسه درک محتوای این ویدیوها احتیاجی به گوش دادن صدا نیس: طبق گزارش Digiday، ۸۵% از ویدیوها در فیسبوک بدون گوش دادن به صدا، مشاهده می شن.

این ویدیوها یه مهارت رو به مخاطبان خود آموزش میدن: طبق گزارشای گوگل جستجو واسه پیدا کردن ویدئوهای آموزش مهارت نسبت به سال قبل، ۷۰% زیاد شده.

تعداد مشاهده این ویدئوها: ۱/۱ میلیون بار

۲) سایت Vox

ویدئوای این سایت، از نوع خبری، سرگرم کننده، آموزش مهارت و توضیحی هستن و مشاهده و به اشتراک گذاری اونا آسونه.

به چه دلیل این ویدیوها خوب و جذاب هستن:

این ویدیوها ۲ دقیقه ای هستن: طبق گزارش Wistia، این زمان (۲ دقیقه) واسه اطمینان پیدا کردن از اینکه مخاطب همه چیز رو مشاهده کرده، کافی و مطلوبه.

این ویدئوها دارای تصاویر و انیمیشن هستن: پس مخاطبان می تونن بدون گوش دادن به صدای ویدیو، محتوای اون رو بفهمن.

این ویدیوها، اخبار رو پوشش میدن: ۶۴% از کاربران توییتر تو یه نظرسنجی، اعلام کردن که تمایل زیادی به مشاهده ویدئوهای خبری و کسب باخبر شدن از جهان دور و بر دارن.

تعداد مشاهده این ویدئوها: ۲٫۷ میلیون بار

بخش اول این مقاله رو از اینجا بخونین

برگرفته از www.hubspot.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *