شبکه ‌های اجتماعی تا چه اندازه در سئو تاثیرگذار هستند ؟

نشریه ی Quicksprout تازگیاً تو یه مقاله در مورد سئو به این موضوع پرداخته که در چند سال گذشته وضعیت سئو در مقابل بازی های جور واجور گوگل واسه بروزرسانی الگوریتم های نیاز به چه شکل بوده و چیجوری تولید محتوا به عنوان یه عامل تعیین کننده در رتبه بندی سایت عمل می کنه. در این مقاله به اهمیت […]

نوشته شده در آموزش تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین

برچسب گذاری بوسیله اینستاگرام, بالا بردن بازدید سایت, بینگ, پینترست, توئیتر, جستجو, رتبه بندی سایت, سوشیال مدیا, شبکه های اجتماعی, فیس بوک, گوگل, گوگل پلاس, لینکدین, متخصص سئو, موتورهای جستجوگر, یوتیوب

نوشتن دیدگاه