تهیه و فروش لوازم یدکی جیلی توسط فروشگاه اتو چین یدک

برگزیده

خودروی جیلی

کمپانی خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی در بازار جهانی خودرو است. فروشگاه اتو چین یدک عرضه کننده لوازم یدکی جیلی در تهران است. برند جیلی از سال ۱۹۹۷ میلادی در شهر پکن به صنعت خودرو سازی چین وارد شد. موسس کمپانی خودرو سازی جیلی، فردی به نام لی شوفو بود.

این کمپانی در سال ۱۹۹۸ تولید خود را در زمینه ون های کوچک آغاز کرد و بعد از گذشت یک سال موفق یه دریافت تاییدیه برای تولید سایر خودروها شد. خودروهای جیلی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند است و از سال  ۲۰۱۸ این خودرو در حال تولید است.

این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف و پرطرفدار بوده و به Coolari معروف است. خودروی جیلی جیاجی از دیگر خودروهای جیلی بوده و در حقیقت به عنوان اولین MPV این کمپانی شناخته شده است. از خودروی جیاجی در سال ۲۰۱۷ میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و بعد از گذشت دو سال به بازار خودرو وارد شد.

خودروی جیلی آیکون نیز یکی دیگر از خودروهای این شرکت است و به وسیله یکی از ماهرترین طراحان این کمپانی در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. این خودرو از فوریه سال جدید، وارد بازار خرید و فروش خودرو می شود. خوروهای جیلی قطعات یدکی مختلفی در قسمت بدنه، موتور و جلو بندی دارند.

بدنه خودروی جیلی  شلمل قطعات مختلفی از جمله درب های عقب و جلو، گلگیر جلو و عقب، سپرها و چراغ های جلو و عقب مانند چراغ جلو جیلی امگرند ۷، آیینه بغل و براکت سپر جلو و عقب است. قطعات یدکی جلوبندی خودروی جیلی قطعاتی مانند دیسک جلو چرخ جیلی شاسی بند و سدان، کمک جلوها، طبق و بوش طبق جیلی، میل موج گیر و قرقری فرمان می باشند.

لوازم موتوری این خودرو نیز شامل قطعاتی همچون سر سیلندر و واشر سر سیلندر جیلی، تسمه تایم، دینام و تسمه تایم در مدل xv  و مدل های دیگر، دسته موتور، وایر شمع، میل لنگ، میل سوپاپ موتور، فیلتر روغن، مخزن های شیشه شوی و فیلتر هوا می باشند.

جهت خرید قطعات و لوازم یدکی جیلی به ما تماس بگیرید.